MuscleMeat

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Jaap,

Even een korte vraag. Ik heb al een aantal malen jullie Whey choco besteld, maar nu viel het mij op dat mijn huidige pot een veel minder sterke choco smaak heeft dan de voorgaande potten. Hebben jullie de chocosmaak soms iets verslapt, want ik vind m eerlijk gezegd veel minder (bijna niet) naar choco smaken dan voorheen. Erg jammer want ik vond de smaak voorheen echt heerlijk, maar nu is mn shake ineens een beetje smaakloos.

Gr Randy

• Topic Starter Topic Starter
Hallo Randy,

We hebben enkele maanden geleden al onze smaken vervangen. Dit was onvermijdelijk aangezien we van leverancier wisselden. Gevolg was dat een aantal klanten die de oude Choco smaak nog kennen het een achteruitgang vinden terwijl de nieuwe klanten het juist een bijzonder lekkere Choco smaak vinden.

We hebben +/- 2 maanden op onze site vermeld dat alle smaken vernieuwd zijn. Waarschijnlijk is dit niet bij iedereen overgekomen... :(
De smaak zou nu beter creamy choco kunnen heten. Alleen om dat nu te veranderen is een beetje verwarrend voor de huidige gebruikers.

Wat betreft de nieuwe Vanille smaak, deze smaakt heel goed (veel positieve feedback), de Banaan is geheel nieuw, idem voor de Naturel. Dan blijft over Aardbei, deze hebben we onlangs vervangen voor de nog beter smakende Bos-Aardbei!

Omdat wij de oude choco smaak toch ook erg lekker vinden hebben we nog gekeken of we deze mee konden nemen van onze vorige leverancier. Dat blijkt helaas nogal wat problemen op te leveren.

Jaap

Hoi Jaap,

Thnx voor de uitvoerige reactie. Kheb inderdaad niet gezien dat jullie van leverancier veranderd zijn. Misschien dat ik zodra mijn 2 potten choco op zijn een keer een aardbei of banaan ga proberen ook al ben ik een beetje bang voor een ietswat chemische smaak qua aardbei en banaan en andere vruchten (slechte ervaring mee helaas :()
Of anders kan ik altijd weer terug vallen op vanille :)

Gr Randy

Na dit topic door te hebben gelezen en zeer onder de indruk te zijn van jullie service en producten, zojuist een bestelling geplaatst:

-Pure Whey Protein Isolate Vanilla (diverse merken geprobeerd nog steeds nergens van onder de indruk dus benieuwd!)
-adam multi vit

Wat betreft de vit heb ik toch nog een vraag, is het nu noodzakelijk of raadzaam om extra vit b te gebruiken naar deze multi vit?

Na dit topic door te hebben gelezen en zeer onder de indruk te zijn van jullie service en producten, zojuist een bestelling geplaatst:

-Pure Whey Protein Isolate Vanilla (diverse merken geprobeerd nog steeds nergens van onder de indruk dus benieuwd!)
-adam multi vit

Wat betreft de vit heb ik toch nog een vraag, is het nu noodzakelijk of raadzaam om extra vit b te gebruiken naar deze multi vit?

Hoi MikeyR,

Bedankt voor je bestelling.

Wat betreft je vraag. De ADAM multi bevat B-vitamines in redelijk hoge doseringen. Een aanvulling met B-complex is niet nodig.

We adviseren overigens maar 1 capsule ADAM per dag als onderhoud en 2 bij zware training (terwijl de fabrikant 3 capsules per dag aanraadt).

Kris :)

Bedankt voor de snelle reactie terug Kris!

Ik heb de producten gisteravond besteld wanneer kan ik ze verwachten denk jij?

Bedankt voor de snelle reactie terug Kris!

Ik heb de producten gisteravond besteld wanneer kan ik ze verwachten denk jij?

Hallo MikeyR, je bestelling wordt maandag verstuurd en zal dan hoogst waarschijnlijk dinsdag worden aangeboden door TNT Post.

Jaap

Via deze weg toch nog even een bedankje naar power supps voor de goede en snelle service, bestelling vandaag binnengekomen!!

Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe smaken aangezien ik net de vanille gainer en de naturel isolaat besteld heb :D.

Als ik het geprobeerd heb zal ik m'n feedback even geven :)

Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe smaken aangezien ik net de vanille gainer en de naturel isolaat besteld heb :D.

Als ik het geprobeerd heb zal ik m'n feedback even geven :)

Heb de bestelling binnen... Alleen is de whey ipv naturel vanille... heb het seal er al af gehad om nog extra te checken (of er geen verkeerde sticker opzat)

Dus ik denk ik kom hier even kijken wat het beste is om te doen... terugsturen (maar de seal zit er niet meer op...)

Heb de bestelling binnen... Alleen is de whey ipv naturel vanille... heb het seal er al af gehad om nog extra te checken (of er geen verkeerde sticker opzat)

Dus ik denk ik kom hier even kijken wat het beste is om te doen... terugsturen (maar de seal zit er niet meer op...)

Hallo Khastarax, excuses voor de verkeerde smaak. We hebben je bestelling verwisseld met die van iemand die vanille had besteld. We sturen je even een PM over hoe we dit zo snel mogelijk gaan oplossen.

Kris

Prima :), nette afhandeling. PM teruggestuurd...

Wat is het verschil tussen:

Whey Isolate Gainer with BCAA's and MCT's 4000g
en
Pure Whey Protein Isolate 2500g ???

Natuurlijk weet ik wel dat er bij de één nog iets extra bijzit, maar hoe komt het dat die 4000g goedkoper is als de 2500g?

Dit "nieuwe" (ik lees al een tijdje mee, maar heb nooit een account aangemaakt) lid heeft ook even een bestelling geplaatst :cool:

1x 1 x Pure Whey Protein Isolate 2500g Banaan en
3 MixChamp shakers :D

Ik heb ook een bestelling geplaatst:

2x Pure Whey Protein Isolate 2500g Chocolade
1x 120 capsules visolie

Bij mij is het de Whey Isolate Gainer die binnenkort zal toekomen, ben benieuwd om voor het eerst een whey gainer aan mijn voeding toe te voegen.

Ik ben benieuwd naar die pure whey protein isolate omdat er 90 gram inzit per 100 gram
ipv van 80gram per 100 gram van mijn whey nu (XXL Nutrition)

Laatst bewerkt:
Jongens bedankt voor alle bestellingen :) . Het TNT busje ging weer goed door de vering heen :D

Wat is het verschil tussen:

Whey Isolate Gainer with BCAA's and MCT's 4000g
en
Pure Whey Protein Isolate 2500g ???

Natuurlijk weet ik wel dat er bij de één nog iets extra bijzit, maar hoe komt het dat die 4000g goedkoper is als de 2500g?

Hoi Michiel,

Sorry voor het late antwoord op je vraag. De Pure Whey Protein Isolate bestaat bijna volledig uit whey isolaat (ook nog wat aroma). En het whey isolaat is een heel duur ingredient.

De gainer daarentegen bevat 28% whey isolaat. De overige ingredienten in de gainer zijn minder duur waardoor de totaalprijs net wat lager uitvalt.

Ok, had het pas te laat gezien dat die pure whey nog meer eiwitten bevatte.
Ik heb ondertussen al een bestelling geplaatst en al de betaling gedaan naar de rekening van de KBC (België)

Hoe lang zal dit ongeveer duren eer het geleverd wordt

Bedankt voor het antwoord!

Mvg,
Michiel.

Ok, had het pas te laat gezien dat die pure whey nog meer eiwitten bevatte.
Ik heb ondertussen al een bestelling geplaatst en al de betaling gedaan naar de rekening van de KBC (België)

Hoe lang zal dit ongeveer duren eer het geleverd wordt

Bedankt voor het antwoord!

Mvg,
Michiel.

Hoi Michiel,

We hebben je betaling vandaag ontvangen. Dat betekent dat we je bestelling vandaag per EPS expresse service gaan versturen.
Waarschijnlijk heb je de supplementen morgen al in huis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven