- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey Kris,
Ik heb jullie Whey Isolate gainer bestelt. Zou deze als aanvulling op mijn voeding willen gebruiken.
Weet alleen niet of ik als Post workout shake mijn standard whey + dextrose blijf gebruiken of vervang door jullie gainer ?

Hoi Jeremia,
excuus voor de late reactie. Misschien gaan wij wel een dergelijke mix aanbieden. Ik heb me echter door verschillende leveranciers laten vertellen dat álle afgeleiden van melk de komende tijd erg schaars zullen zijn. Wellicht willen we eerst een ander supplement aan het assortiment toevoegen..
DBB is the first to know
Jaap
Is soja-, hennep-, koolraap-eiwit of welke plant dan ook waar ze tegenwoordig eiwitten uit halen misschien een optie?

Super!
Vandaag is het pakje al toegekomen
Bedankt voor de goede service, nog nooit zo'n snelle service gehad.
Voor de visolie, ik heb er nu 2 genomen. Je mag er tot 6 nemen, voor mijn gebruik zal 2 voldoende zijn toch? Ik ben nog jong dus mijn gewrichten kunnen wel nog tegen een stootje denk ik.

Michiel,
Twee capsules visolie is een goede basisdosering. Als je het positieve effect op de lichaamssamenstelling verder wilt ondersteunen kan je toewerken naar 6capsules. Maar 2 stuks is zoals gezegd een goede basis.
Kris
Wat is het effect van nog meer capsules/dag (vb. 1g/10kg lichaamsgewicht)?

maar als je 6 caps neemt op een dag kost het je ook een stuk meer, jij kan het miss goedkoop kopen maar wij niet![]()
Ik ga er gelijk wat mee doen. Verwacht binnenkort een combipakket online waar genoeg viscaps in zitten.. 
Edit: Voordeelpakket 1 staat inmiddels (provisorisch) online. Ik sta open voor suggesties!

Is dit blijvend of tijdelijk jaap (aanbod) ?
Meer van die combideals please !![]()
Het is geen voordeelpakket maar een extra kwantumkorting geworden. Je krijgt nu nog meer korting bij 12+ potten visolie.
Jaap