XXL Nutrition

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik had gisteren een bestelling geplaatst voor 7,5kg whey, maar heb nog geen mailtje binnen gehad van mijn bestelling zodat ik nog niet heb kunnen betalen, komt die nog? :)

Ik heb de bevestiging nu handmatig naar je doorgestuurd. Hopelijk komt die mail wél aan. ;)

Jaap

@ BigK: Binnen 24 uur in Belgie, zo hoort het :)

een paar maanden terug zei u dat jullie bezig waren met een nieuw product

hoe staat het daar nu mee ?

mvg

een paar maanden terug zei u dat jullie bezig waren met een nieuw product

hoe staat het daar nu mee ?

mvg

Hoi Paraman

Door onze verhuizing naar een groter bedrijfspand hebben we de planning moeten aanpassen. We willen er nu snel verder mee aan de slag gaan.

Kris :)

Wou alleen even toevoegen dat die Whey Isolate (banaan) errug goed smaakt ook al begint ie me nu na 2,2 kilo wel een beetje de keel uit de hangen. Hoop dat de andere smaken even lekkah zijn.

Wou alleen even toevoegen dat die Whey Isolate (banaan) errug goed smaakt ook al begint ie me nu na 2,2 kilo wel een beetje de keel uit de hangen. Hoop dat de andere smaken even lekkah zijn.

Als een smaak begint te vervelen dan kan je beter even afwisselen met een andere smaak. De ene dag bos-aardbei de andere dag banaan.... lekker varieren, dan blijft het lekker. :)
Of je neemt bijvoorbeeld de naturel en je mengt het met chocomel of yoghurt... :)

Kris

een vraagje: ik zie op jullie site dit staan
€14,90 - €10,90

voorwat die tweede prijs? en hoe kan je die krijgen?

oeps sorry zag het niet staan
bedankt

aan powersupplements: Ik heb woensdag een bestelling gedaan en gelijk geld overgemaakt via rabo bankieren, maar heb geen bevestegingsmail gehad en vraag me af wanneer ik het binnen krijg? gr

Beste Jaap,

Ik had gisteren een bestelling gedaan (je weet het misschien nog wel, diegene die per ongeluk 2 potten crea had besteld) en ik weet van de vorige keer dat ik de dag daarop al mijn bestelling thuis kreeg. Nu was ik vandaag niet in de middag thuis en zag ik ook geen briefje in de brievenbus liggen, de status bij jullie website is ook nog steeds "wordt verwerkt". Nu vind ik het niet zo erg als ie morgen komt maar ik wil het risico niet lopen dat mijn illegale buurman zit te feesten op m'n supps :p.

Wat zijn de verschillende statussen (wordt verwerkt, verzonden, ontvangen?) en hoe weet ik of de post langs is geweest? Ben morgen namelijk ook pas in de avond thuis.

wat is het verschil tussen aardbei en bos-aardbei? Ik zie gewone aardbei er niet meer tussen staan. Ik zie ook dat banaan erbij is gekomen :D Binnenkort weer es bestellen :)

Beste Jaap,

Ik had gisteren een bestelling gedaan (je weet het misschien nog wel, diegene die per ongeluk 2 potten crea had besteld) en ik weet van de vorige keer dat ik de dag daarop al mijn bestelling thuis kreeg. Nu was ik vandaag niet in de middag thuis en zag ik ook geen briefje in de brievenbus liggen, de status bij jullie website is ook nog steeds "wordt verwerkt". Nu vind ik het niet zo erg als ie morgen komt maar ik wil het risico niet lopen dat mijn illegale buurman zit te feesten op m'n supplementen :p.

Wat zijn de verschillende statussen (wordt verwerkt, verzonden, ontvangen?) en hoe weet ik of de post langs is geweest? Ben morgen namelijk ook pas in de avond thuis.

We werken de statussen pas bij nadat de bestellingen bij TNT zijn afgeleverd. In dit geval was dat gisteren ;)
Wordt verwerkt betekent dat de bestelling wordt klaargemaakt voor verzending. Afhankelijk van het tijdstip is dat meestal nog dezelfde dag. Aan het eind van de dag zetten we die status dan op verzonden.

@kast88
Het verschil tussen bos-aardbei & aardbei is dat wij de bos-aardbei een betere (lekkerdere) smaak vonden. De aardbei Gainer wordt binnenkort ook vervangen door bos-aardbei.

Jaap

Hoe smaakt neutraal in combinatie met water?

Hoe smaakt neutraal in combinatie met water?

Ik vind het niet echt lekker, maar ik drink het meestal met mijn granenmix als ontbijt of met een schepje cacao voor de training.

Dan is het prima te doen. Vond de vanillesmaak niet fijn bij het combineren en daarnaast wil ik zo weinig mogelijk onnodige stoffen in mijn drank ;)

Ik vind het niet echt lekker, maar ik drink het meestal met mijn granenmix als ontbijt of met een schepje cacao voor de training.

Dan is het prima te doen. Vond de vanillesmaak niet fijn bij het combineren en daarnaast wil ik zo weinig mogelijk onnodige stoffen in mijn drank ;)

De naturel is ingevoerd voor de puristen onder ons, voor wie de hoogst haalbare zuiverheid belangerijker is dan de smaak. Overigens smaakt het in melk gewoon naar melk.

En inderdaad, als je een beetje goochelt met een eigen mix dan kan je een prima smaak creëren. :)

Jaap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven