kast88
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het smaakt naar magere melk waar de lactose is uitgehaald, maar dan met extra eiwitten.
Het smaakt i.i.g. beter dan een maizenapapje![]()
Jaap

Die visolie capsules, welke dosering is aan te raden voor iemand die fitnesst? Dus geen pro bodybuilderMaar gewoon "hobby" bb'er/fitnesser. + Wanneer kan je ze het best innemen?
2 tot 4 gram per dag voor beginners, als je verder gaat kun je het verhogen naar 6 gram.
inname: s'ochtends met de vitaminen, de rest verspreid over de dag bij een maaltijd!

Shit is al binnen
Ben van plan om 1 capsule per maaltijd te nemen (4x per dag) Maar nu de vraag: ervoor, tijdens of erna?

Zondagmiddag voor 135€ besteld bij jullie samen met Michiel4.
Gisteren alles ontvangen, bedankt! Heb al eens geproefd van die Whey Isolate Vanille, rare smaak van vanille. Nuja, vanavond eens een shake maken.

Ja, klopt Stancke
De bestelling is zeer snel in België geraakt
XXL Nutrition pas een dagje later![]()
![]()
Hey Kris,
Waar is de Adam multivitamine gebleven? Ik zie 'm nergens meer bij staan.
heb die pot van 4 kilo whey gainer besteld als ik nu maar niet te vet word
, gebruik evt visolie. 
hallow kris,
waarom moet je enkel na squats en deadlifts 100 gram neme en als je borst traint en arpmjes enkel de helftdit vind ik onzin
als je je borst en armen traint ga je tog ook 100 procent vol uit en geef je alles uit je lichaam