AndroidHealthClinic

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die visolie capsules, welke dosering is aan te raden voor iemand die fitnesst? Dus geen pro bodybuilder :D Maar gewoon "hobby" bb'er/fitnesser. + Wanneer kan je ze het best innemen?

2 tot 4 gram per dag voor beginners, als je verder gaat kun je het verhogen naar 6 gram.
inname: s'ochtends met de vitaminen, de rest verspreid over de dag bij een maaltijd!

• Topic Starter Topic Starter
Die visolie capsules, welke dosering is aan te raden voor iemand die fitnesst? Dus geen pro bodybuilder :D Maar gewoon "hobby" bb'er/fitnesser. + Wanneer kan je ze het best innemen?

2 tot 4 gram per dag voor beginners, als je verder gaat kun je het verhogen naar 6 gram.
inname: s'ochtends met de vitaminen, de rest verspreid over de dag bij een maaltijd!

Ik sluit me aan bij het antwoord van Harry.

De gezondheidsraad gaat in hun meest recente richtlijn (2006) uit van gemiddeld 450 milligram visvetzuren EPA+DHA per dag. In de richtlijn 2001 was dit nog 200mg.

Ons visolie supplement bevat 360 mg EPA+DHA per capsule van 1000mg visolie. Met 2 capsules heb je dus ruim voldoende voor wat betreft deze aanbeveling.

Er zal bij deze dosering ook een gunstige invloed zijn op je lichaamssamenstelling (spieropbouw en vetafbraak). Deze invloed is groter bij een hogere dosering.

Kris :)

Hey kris thx ik heb gister trouwens de bestelling binnen gehad en ben dik tevreden!!!
gr harry

Net 4de pot whey besteld en 2 potjes vis-olie(voor de 1ste keer). :D Zal zoals gewoonlijk weer deze week al binnen zijn, top!

Ben van plan om 1 capsule per maaltijd te nemen (4x per dag) Maar nu de vraag: ervoor, tijdens of erna?

Laatst bewerkt:
Shit is al binnen :D

Ben van plan om 1 capsule per maaltijd te nemen (4x per dag) Maar nu de vraag: ervoor, tijdens of erna?

Shit is al binnen :D

Het moment van inname maakt niet uit. Met onze visolie heb je ook geen last van een opkomende vissmaak. Dat wil nog wel eens een reden zijn om een (inferieure) visolie vooraf aan de maaltijd te nemen.

Zondagmiddag voor 135€ besteld bij jullie samen met Michiel4.

Gisteren alles ontvangen, bedankt! Heb al eens geproefd van die Whey Isolate Vanille, rare smaak van vanille. Nuja, vanavond eens een shake maken.

Vanmiddag 3 potter weight gainer besteld...choco/banaan/aardbeien.

Lekkerrr man :cool::cool:

Mzzl.

Ja, klopt Stancke
De bestelling is zeer snel in België geraakt :cool:

XXL Nutrition pas een dagje later :eek2: :D

Hey Kris,

Waar is de Adam multivitamine gebleven? Ik zie 'm nergens meer bij staan.

Zondagmiddag voor 135€ besteld bij jullie samen met Michiel4.
Gisteren alles ontvangen, bedankt! Heb al eens geproefd van die Whey Isolate Vanille, rare smaak van vanille. Nuja, vanavond eens een shake maken.

Is toch de populairste smaak. :rolleyes:
Variatietip, een shake met 1 deel water en 3 delen yoghurt. Net Yokidrink :D

Ja, klopt Stancke
De bestelling is zeer snel in België geraakt :cool:

XXL Nutrition pas een dagje later :eek2: :D

Het snelheidsrecord is binnen 13 uur bij de klant (in België). 24 is geen uitzondering..

Hey Kris,

Waar is de Adam multivitamine gebleven? Ik zie 'm nergens meer bij staan.

De Adam is tijdelijk uitverkocht. Ze waren ze vergeten mee te verschepen vanuit Amerika...
Ik verwacht nieuwe Adam over een weekje, misschien anderhalve week..

Jaap

Jullie schijnen wel goed te zijn :D als mn shake op zijn maar is bij jullie bestellen :thumb:

heb die pot van 4 kilo whey gainer besteld als ik nu maar niet te vet word

Weinig koolhydraten, veel eiwitten

do the math ;)

heb die pot van 4 kilo whey gainer besteld als ik nu maar niet te vet word

De whey gainer kan gebruikt worden als post workout shake en als weight gainer. Indien je hem als weight gainer gebruikt dan betekent dit dat je het gedurende de dag als aanvulling op maaltijden neemt.

In een post workout shake kan je de koolhydraten van de whey gainer goed gebruiken. Dit zal niet of nauwelijks tot vettoename leiden. Je kan de dosering afstemmen op de hoeveelheid spiermassa die je getraind hebt. Na een training met squats of deadlifts kan je de 100 gram gainer nemen. Als je alleen borst en/of armen hebt gedaan is de helft wellicht al ruim voldoende.

Mensen die ons supplement als weightgainer gebruiken, doen dat als ze moeite hebben om met normale voeding in gewicht toe te nemen.
Als jouw angst voor vettoename gegrond is, dan heb je waarschijnlijk ook geen moeite om wat zwaarder te worden met gewone voeding. In dat geval raad ik het gebruik van dit product als weightgainer af. Dat wil zeggen je moet het dan niet gebruiken als aanvulling op je maaltijden gedurende de dag. Beperk je tot het gebruik als postworkout shake.

Een tip om vetopbouw te beperken: drink groene thee, leg de nadruk op squats en deadlifts ipv dumbbell curls :p ;) , gebruik evt visolie.

hallow kris,

waarom moet je enkel na squats en deadlifts 100 gram neme en als je borst traint en arpmjes enkel de helft??? dit vind ik onzin

als je je borst en armen traint ga je tog ook 100 procent vol uit en geef je alles uit je lichaam

hallow kris,

waarom moet je enkel na squats en deadlifts 100 gram neme en als je borst traint en arpmjes enkel de helft??? dit vind ik onzin

als je je borst en armen traint ga je tog ook 100 procent vol uit en geef je alles uit je lichaam

Het verschilt per persoon. Als je een relatieve beginner bent, dan zal een armtraining weinig spiermassa activeren. Bij een gemiddelde persoon zit twee derde deel van de spiermassa onder de navel (met name dijbeenspieren en bilspieren). Een squat of deadlift sessie spreekt dus veel meer spiermassa aan.

Hoe meer spiermassa je activeert tijdens een training, hoe beter je de koolhydraten in een post workout shake kan gebruiken.

Maar er valt wel wat te nuanceren. Het gaat niet alleen om de spieren die je op dat moment getraind hebt. Als je bijvoorbeeld de dag ervoor zwaar benen hebt getraind dan zal dat nog steeds een verhoogde energie en eiwit behoefte tot gevolg hebben. Een deel van de gainer gaat dus naar andere gebieden. En als je een snelle stofwisseling hebt, dan neemt je hele systeem al zoveel energie dat een hogere dosering inderdaad tot betere resultaten leidt.

Maar dat neemt niet weg dat je wat kan spelen met de dosering naar gelang de omvang van de zojuist getrainde spiermassa. Mijn reply was ook geschreven met Fred 16 in gedachten die zijn bezorgdheid vetopbouw uitte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven