Fitness Seller

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kris bedankt spul is denk ik onderweg

coool

voor het eerst dat ik eiwit op de internet bestel , en ik heb het nog niet eens gedronken maar ik weet nu al dat ik het echt cool vind, en het ziet er heel vertrouwd en lekker en kwalitatief uit, maar binnenkort ga ik het proberen

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag online gezet, een nieuw voordeelpakket. :D

Voordeelpakket no 2

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

inhoud:
1 x Whey Isolate Gainer with BCAA's and MCT's 4000g à €43,90
1 x MixChamp Shaker à €3,50
1 x Magnesium en Taurine à €14,90
1 x Visolie (Omega3) à €14,90
2 x Creatine Monohydraat (Creapure) 500g à 17,50 totaal: €31,00
1 x Pure Whey Protein Isolate 2500g à €46,90

Van €155,10 minus €25,20 korting voor €129,90.

Jaap

PS: Ik sta open voor suggesties voor pakket no 3 ;)

Hoi goede zet maar denk dat je er beter een multi vitamine erin had kunnen doen? i.p.v 1x creapure bijv.

Ik heb ook weer een bestelling geplaatst. Gelukkig is de naturel Whey nog steeds in het assortiment. Alles beter dan die Soja meuk die ik nu (noodgedwongen) slik ;)

Geen Vitargo Kris ??

Generieke Vitargo...is dat niets voor Power Supplements ?

Laatst bewerkt:
maar Kris mooi pakket hoor. Hoeveel visolie capsules raad jij nu aan je clienten per dag te nemen om het vetverlies te bevorderen?

Zelf houd ik het op 6 tot 8 per dag en wat 0,5 gram GLA om het er vanaf te houden wanneer het resultaat inzicht komt.

Zo, heb zonet maar even weer wat van dat lekkere whey gekocht :D Ohja, en nog wat omega3 capsules ;)

Die nieuwe magnesium met taurine die jullie hebben.
Hoe is die magnesium gebonden? Weer gewoon malaat?

Die nieuwe magnesium met taurine die jullie hebben.
Hoe is die magnesium gebonden? Weer gewoon malaat?

Hoi rnbflavour,

De 'Magnesium & Taurine' bevat de volgende ingredienten per capsule:

250 mg Magnesiumcitraat (40 mg elementair magnesium)
100 mg Magnesiumoxide (60 mg elementair magnesium)
500 mg Taurine

Magnesium & Taurine is een goed supplement om na de training en in combinatie met creatine te gebruiken.

Ik hoor vaak van mensen dat ze minder spierpijn hebben als ze na de training magnesium nemen. Zelf gebruik ik het tegen de beruchte creatinekramp.

Kris :)

Hoi rnbflavour,

De 'Magnesium & Taurine' bevat de volgende ingredienten per capsule:

250 mg Magnesiumcitraat (40 mg elementair magnesium)
100 mg Magnesiumoxide (60 mg elementair magnesium)
500 mg Taurine

Magnesium & Taurine is een goed supplement om na de training en in combinatie met creatine te gebruiken.

Ik hoor vaak van mensen dat ze minder spierpijn hebben als ze na de training magnesium nemen. Zelf gebruik ik het tegen de beruchte creatinekramp.

Kris :)

Ik heb goede ervaring met de magnesiummalaat die jullie eerst hadden. Duidelijk minder spierpijn en stijfheid na de training.

Maar ik stel de vraag aangezien magnesiumoxide nauwelijks schijnt te worden opgenomen door het lichaam en de malaatvorm juist wel.
Over die citraat weet ik niets.

Heb je ook nog de samenstelling van die malaat liggen ter vergelijking?

Vandaag m'n voordeelpakket binnen.

Weer bedankt voor de snelle goede levering.
Ben benieuwd hoe de natural whey "smaakt":D

Ik heb goede ervaring met de magnesiummalaat die jullie eerst hadden. Duidelijk minder spierpijn en stijfheid na de training.

Maar ik stel de vraag aangezien magnesiumoxide nauwelijks schijnt te worden opgenomen door het lichaam en de malaatvorm juist wel.
Over die citraat weet ik niets.

Heb je ook nog de samenstelling van die malaat liggen ter vergelijking?

Het magnesiummalaat supplement bevat 1000 mg magnesiummalaat per tablet. Dit komt overeen met 150 mg elementair magnesium.

Magnesiumoxide wordt redelijk goed opgenomen als je een tekort hebt aan magnesium.

De magnesiumcitraat neemt zo ongeveer het beste op van alle vormen van magnesium. Een puur magnesiumcitraat supplement werkt echter al snel laxerend. Een mix met magnesiumoxide is dan prettiger. :)

Kris

Het magnesiummalaat supplement bevat 1000 mg magnesiummalaat per tablet. Dit komt overeen met 150 mg elementair magnesium.

Magnesiumoxide wordt redelijk goed opgenomen als je een tekort hebt aan magnesium.

De magnesiumcitraat neemt zo ongeveer het beste op van alle vormen van magnesium. Een puur magnesiumcitraat supplement werkt echter al snel laxerend. Een mix met magnesiumoxide is dan prettiger. :)

Kris

Ik ben weer overtuigd :)

Door die dekselse TNT die net langskomen als je niet thuis bent heb ik me spul nog niet binnen. word waarschijnlijk morgen dat ik het kan halen van het postkantoor.

ben zeer benieuwd naar de banaansmaak :)

Ik wilde even melden:

Die banaan smaak is echt super!!
En dan bedoel ik ECHT super!!

:zuip::meal:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven