- Waardering
- 119
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 122kg
Ik wilde even melden:
Die banaan smaak is echt super!!
En dan bedoel ik ECHT super!!
![]()

Bedankt voor de leuke afsluiter van de werkdag.

Kris
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wilde even melden:
Die banaan smaak is echt super!!
En dan bedoel ik ECHT super!!
![]()

, maar is er kans dat jullie een van de volgende supplementen in de shop krijgen?hey, ik heb het ook al een tijdje geleden gevraagd, kan het alleen niet terugvinden en ik wil niet onbeleefd zijn, maar is er kans dat jullie een van de volgende supplementen in de shop krijgen?
Soya eiwit
bcaa's (volgens mij heb je gezegd dat ze snel aan het assortiment zouden worden toegevoegd? (A) )
beta alanine
en zijn er eventueel nog andere supplementen die jullie overwegen in het assortiment op te nemen? ben namelijk erg tevreden met jullie service en kan deze producten ook wel elders halen, maar bestel het toch liever hier.
Mvgr Richard
. Het klopt dat we de BCAA's al enige tijd geleden hebben aangekondigd. We hadden het echter heel druk met het moederbedrijf Glucosamine.com waardoor de BCAA's even on hold gezet werden. 

oke, dan zie ik de bcaa's eerdaags wel verschijnen in de shopHoi Richard,
Je bent zeker niet onbeleefd. Het klopt dat we de BCAA's al enige tijd geleden hebben aangekondigd. We hadden het echter heel druk met het moederbedrijf Glucosamine.com waardoor de BCAA's even on hold gezet werden.
Ik hoop dat we ze binnen twee maanden aan kunnen gaan bieden. En natuurlijk tegen een heel goede prijs.
Soja eiwit zien we niet zo zitten. Er is weinig vraag naar en de smaak is niet fantastisch. Naar mijn idee wordt er ook veel gerommeld met soja (genetische manipulatie en gebruik van bestrijdingsmiddelen). Daar houd ik niet van.
Beta Alanine heeft mijn aandacht. Ik wil echter eerst een literatuurstudie doen naar deze stof. Daarbij ga ik me ook richten op de bekende bijwerking; het tintelende gevoel dat je krijgt van beta alanine. Dit lijkt te wijzen op excitatie van zenuwcellen. Ik wil zeker weten dat de stof niet toxisch is voor de zenuwcellen. Als ik voldoende bewijs heb voor de veiligheid, willen we dit supplement zeker aanbieden.
Kris![]()
ik neem aan dat jullie voor een poeder gaan? een goede prijs? ik had niks anders verwacht van jullie 
zou je misschien ook je bevindingen willen posten (of even pb'en?
) ben zelf namelijk best benieuwd naar dit supplement, ik begin er steeds meer over te horen en overweeg het zelf ook te gaan gebruiken, heb er wel het e.a. over gelezen, maar vooral op bb.com (en dat is een gekleurde site natuurlijk) kun je misschien enige uitspraak doen over wanneer je je mening omtrent dit supplement gevormd zal hebben?hey, ik heb het ook al een tijdje geleden gevraagd, kan het alleen niet terugvinden en ik wil niet onbeleefd zijn, maar is er kans dat jullie een van de volgende supplementen in de shop krijgen?
Soya eiwit
bcaa's (volgens mij heb je gezegd dat ze snel aan het assortiment zouden worden toegevoegd? (A) )
beta alanine
en zijn er eventueel nog andere supplementen die jullie overwegen in het assortiment op te nemen? ben namelijk erg tevreden met jullie service en kan deze producten ook wel elders halen, maar bestel het toch liever hier.
Mvgr Richard
oke, dan zie ik de bcaa's eerdaags wel verschijnen in de shopik neem aan dat jullie voor een poeder gaan? een goede prijs? ik had niks anders verwacht van jullie
opzich vind ik de smaak van soja eiwit reuze meevallen en eigenlijk best lekker (maargoed, ik ben raar, want ik vind geflavourde whey dan weer niet superlekker) maar de andere redenen die je opnoemt kan ik me wel in vinden.
oke, cool dat je het ea wil researchenzou je misschien ook je bevindingen willen posten (of even pb'en?
) ben zelf namelijk best benieuwd naar dit supplement, ik begin er steeds meer over te horen en overweeg het zelf ook te gaan gebruiken, heb er wel het e.a. over gelezen, maar vooral op bb.com (en dat is een gekleurde site natuurlijk) kun je misschien enige uitspraak doen over wanneer je je mening omtrent dit supplement gevormd zal hebben?
Mvgr Richard

En ons BCAA supplement krijgt nog een leuk extraatje. Later meer daarover. 
. Misschien pak ik het dan sneller op. 
klinkt inderdaad interessant.
Altijd mooi dat powersups eerst grondig zelf aan de studie gaat ipv alleen maar geld te verdienen!!

Als jullie het opnemen, omdat jullie vinden dat het goed genoeg bewezen is te werken ga ik het me zeker aanschaffen
Even een vraag over de visolie van jullie.
Er zit 1000mg per capsule
gemiddeld 360mg EPA en DHA
gemiddeld nog eens 120mg extra Omega 3 (welk omega 3 vetzuur is dit? is dit ALA?)
dan mist er nog 520mg (waar bestaat dit uit?)

Hallo rnb,
Olieën en vetten zijn zogenaamde triglyceriden. Een triglyceride is een verbinding van glycerol met 3 vetzuren. Ik geloof dat het glycerol gehalte in olie zo'n 20% van het gewicht is (varieert met het type olie).
Voor een capsule van 1000mg is het glycerol gehalte dus zo'n 200mg (misschien in ons geval iets minder omdat omega-3 vetzuren zware vetzuren zijn en daardoor een groter relatief aandeel in het gewicht van een triglyceride hebben).
Blijft er ruwweg 800 mg over voor de vetzuren. 360 mg is EPA + DHA. 120 mg is overige omega-3. De overige omega-3 zal geen ALA zijn maar waarschijnlijk DPA (vorm 'tussen' EPA en DHA) en misschien iets als Eicosatetraeenzuur.
De overige ruim 300 mg aan niet-omega-3 vetzuren zijn vetzuren die van nature in de vis voorkomen. Dit zijn waarschijnlijk vooral onverzadigde vetzuren.
Kris![]()
.Zijn de prijzen van Whey Protein 2500 weer omhoog gegaan?
Gaan ze dan nog meer omhoog??![]()

Dus het lag aan de leverancier...Sad But True
Door de alsmaar aanhoudenden prijsstijgingen bij onze leverancier kunnen we niet anders.

Anyway, ik heb er 1ntje besteld en hopelijk gaat de prijs niet nog meer omhoog.. en zeker hoop ik dat de prijzen weer dalen wanneer de leverancier het toelaat![]()

Heb weer grote bestelling gedaan
Voordeelpakket 1 + creatine.
Kunnen jullie al iets laten weten over eventuele nieuwe supplementen die jullie aan het onderzoeken zijn of waarover jullie denken ze eventueel binnenkort toe te voegen?
Zou wel eens die beta-alanine en citrulline willen proberen
Wat denken jullie trouwens van het product Gakic van muscle tech?

Deze staat inmiddels in bestelling bij de groothandel. Ik verwacht nog plusminus 6 weken voordat ie in de shop zal verschijnen.Je bestelling wordt dadelijk verstuurd.
Nieuwe supplementen. Binnenkort komt er een supplement bij.Deze staat inmiddels in bestelling bij de groothandel. Ik verwacht nog plusminus 6 weken voordat ie in de shop zal verschijnen.
Kris zal misschien nog even terugkomen op de andere 2 producten die je noemt.
Jaap

We willen de shop graag overzichtelijk houden en op de vitamine C was de marge nul (soms zelfs negatief)
terwijl ik de prijs voor de klant persoonlijk niet eens aantrekkelijk vond. Daarnaast zijn de matige populariteit en de komst van bovenstaande BCAA's (in de zin van het overzichtelijk houden) genoeg redenen om dit supplement niet meer in te kopen. Maar voor de liefhebber wil ik wel een nabestelling doen.