MuscleMeat

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey, ik heb het ook al een tijdje geleden gevraagd, kan het alleen niet terugvinden en ik wil niet onbeleefd zijn :o, maar is er kans dat jullie een van de volgende supplementen in de shop krijgen?

Soya eiwit
bcaa's (volgens mij heb je gezegd dat ze snel aan het assortiment zouden worden toegevoegd? (A) )
beta alanine

en zijn er eventueel nog andere supps die jullie overwegen in het assortiment op te nemen? ben namelijk erg tevreden met jullie service en kan deze producten ook wel elders halen, maar bestel het toch liever hier.

Mvgr Richard

• Topic Starter Topic Starter
hey, ik heb het ook al een tijdje geleden gevraagd, kan het alleen niet terugvinden en ik wil niet onbeleefd zijn :o, maar is er kans dat jullie een van de volgende supplementen in de shop krijgen?

Soya eiwit
bcaa's (volgens mij heb je gezegd dat ze snel aan het assortiment zouden worden toegevoegd? (A) )
beta alanine

en zijn er eventueel nog andere supplementen die jullie overwegen in het assortiment op te nemen? ben namelijk erg tevreden met jullie service en kan deze producten ook wel elders halen, maar bestel het toch liever hier.

Mvgr Richard

Hoi Richard,

Je bent zeker niet onbeleefd :) . Het klopt dat we de BCAA's al enige tijd geleden hebben aangekondigd. We hadden het echter heel druk met het moederbedrijf Glucosamine.com waardoor de BCAA's even on hold gezet werden.

Ik hoop dat we ze binnen twee maanden aan kunnen gaan bieden. En natuurlijk tegen een heel goede prijs. :)

Soja eiwit zien we niet zo zitten. Er is weinig vraag naar en de smaak is niet fantastisch. Naar mijn idee wordt er ook veel gerommeld met soja (genetische manipulatie en gebruik van bestrijdingsmiddelen). Daar houd ik niet van.

Beta Alanine heeft mijn aandacht. Ik wil echter eerst een literatuurstudie doen naar deze stof. Daarbij ga ik me ook richten op de bekende bijwerking; het tintelende gevoel dat je krijgt van beta alanine. Dit lijkt te wijzen op excitatie van zenuwcellen. Ik wil zeker weten dat de stof niet toxisch is voor de zenuwcellen. Als ik voldoende bewijs heb voor de veiligheid, willen we dit supplement zeker aanbieden.

Kris :)

Hoi Richard,

Je bent zeker niet onbeleefd :) . Het klopt dat we de BCAA's al enige tijd geleden hebben aangekondigd. We hadden het echter heel druk met het moederbedrijf Glucosamine.com waardoor de BCAA's even on hold gezet werden.

Ik hoop dat we ze binnen twee maanden aan kunnen gaan bieden. En natuurlijk tegen een heel goede prijs. :)

Soja eiwit zien we niet zo zitten. Er is weinig vraag naar en de smaak is niet fantastisch. Naar mijn idee wordt er ook veel gerommeld met soja (genetische manipulatie en gebruik van bestrijdingsmiddelen). Daar houd ik niet van.

Beta Alanine heeft mijn aandacht. Ik wil echter eerst een literatuurstudie doen naar deze stof. Daarbij ga ik me ook richten op de bekende bijwerking; het tintelende gevoel dat je krijgt van beta alanine. Dit lijkt te wijzen op excitatie van zenuwcellen. Ik wil zeker weten dat de stof niet toxisch is voor de zenuwcellen. Als ik voldoende bewijs heb voor de veiligheid, willen we dit supplement zeker aanbieden.

oke, dan zie ik de bcaa's eerdaags wel verschijnen in de shop :D ik neem aan dat jullie voor een poeder gaan? een goede prijs? ik had niks anders verwacht van jullie ;)

opzich vind ik de smaak van soja eiwit reuze meevallen en eigenlijk best lekker (maargoed, ik ben raar, want ik vind geflavourde whey dan weer niet superlekker) maar de andere redenen die je opnoemt kan ik me wel in vinden.

oke, cool dat je het ea wil researchen :D zou je misschien ook je bevindingen willen posten (of even pb'en? :bow2:) ben zelf namelijk best benieuwd naar dit supplement, ik begin er steeds meer over te horen en overweeg het zelf ook te gaan gebruiken, heb er wel het e.a. over gelezen, maar vooral op bb.com (en dat is een gekleurde site natuurlijk) kun je misschien enige uitspraak doen over wanneer je je mening omtrent dit supplement gevormd zal hebben?

Mvgr Richard

Soya eiwit
beta alanine

en zijn er eventueel nog andere supplementen die jullie overwegen in het assortiment op te nemen? ben namelijk erg tevreden met jullie service en kan deze producten ook wel elders halen, maar bestel het toch liever hier.

Mvgr Richard

klinkt inderdaad interessant.
Altijd mooi dat powersups eerst grondig zelf aan de studie gaat ipv alleen maar geld te verdienen!!

Als jullie het opnemen, omdat jullie vinden dat het goed genoeg bewezen is te werken ga ik het me zeker aanschaffen

Net "voordeelpakket 2" besteld, zeer nette prijs voor al die producten!

oke, dan zie ik de bcaa's eerdaags wel verschijnen in de shop :D ik neem aan dat jullie voor een poeder gaan? een goede prijs? ik had niks anders verwacht van jullie ;)

opzich vind ik de smaak van soja eiwit reuze meevallen en eigenlijk best lekker (maargoed, ik ben raar, want ik vind geflavourde whey dan weer niet superlekker) maar de andere redenen die je opnoemt kan ik me wel in vinden.

oke, cool dat je het ea wil researchen :D zou je misschien ook je bevindingen willen posten (of even pb'en? :bow2:) ben zelf namelijk best benieuwd naar dit supplement, ik begin er steeds meer over te horen en overweeg het zelf ook te gaan gebruiken, heb er wel het e.a. over gelezen, maar vooral op bb.com (en dat is een gekleurde site natuurlijk) kun je misschien enige uitspraak doen over wanneer je je mening omtrent dit supplement gevormd zal hebben?

Mvgr Richard

Richard,

Het BCAA supplement wordt geen pot met poeder. Mijn ervaring is dat BCAA poeder vrij vervelend is om in te nemen. Ff verkeerd ademen en het zit in je longen of rondom je neus :yarly:

Capsules zijn een optie. Maar er gaat niet zoveel BCAA's in een capsule. We hebben daarom gekozen voor tabletten. Door een specifieke samenstelling lost dit type tablet heel snel op (hierop wordt ook gecontroleerd door een labtestje).

De prijs wordt uiteraard heel goed! :D En ons BCAA supplement krijgt nog een leuk extraatje. Later meer daarover. :)

Van de voorgenomen literatuurstudie naar Beta Alanine kan ik niet voorspellen wanneer ik daarmee zal beginnen. Er zijn andere zaken die momenteel veel tijd en aandacht vragen (vandaar ook deze late reactie).

Je mag me er wel zo eens in de 2 maanden aan herinneren :). Misschien pak ik het dan sneller op. ;)

klinkt inderdaad interessant.
Altijd mooi dat powersups eerst grondig zelf aan de studie gaat ipv alleen maar geld te verdienen!!

Dankjewel RNB :)

Als jullie het opnemen, omdat jullie vinden dat het goed genoeg bewezen is te werken ga ik het me zeker aanschaffen

Ik ook! :D
(Het lijkt er wel op dat het werkt. het gaat me er om dat het vrij is bijwerkingen op lange termijn).

Even een vraag over de visolie van jullie.

Er zit 1000mg per capsule
gemiddeld 360mg EPA en DHA
gemiddeld nog eens 120mg extra Omega 3 (welk omega 3 vetzuur is dit? is dit ALA?)
dan mist er nog 520mg (waar bestaat dit uit?)

Even een vraag over de visolie van jullie.

Er zit 1000mg per capsule
gemiddeld 360mg EPA en DHA
gemiddeld nog eens 120mg extra Omega 3 (welk omega 3 vetzuur is dit? is dit ALA?)
dan mist er nog 520mg (waar bestaat dit uit?)

Hallo rnb,

Olieën en vetten zijn zogenaamde triglyceriden. Een triglyceride is een verbinding van glycerol met 3 vetzuren. Ik geloof dat het glycerol gehalte in olie zo'n 20% van het gewicht is (varieert met het type olie).

Voor een capsule van 1000mg is het glycerol gehalte dus zo'n 200mg (misschien in ons geval iets minder omdat omega-3 vetzuren zware vetzuren zijn en daardoor een groter relatief aandeel in het gewicht van een triglyceride hebben).

Blijft er ruwweg 800 mg over voor de vetzuren. 360 mg is EPA + DHA. 120 mg is overige omega-3. De overige omega-3 zal geen ALA zijn maar waarschijnlijk DPA (vorm 'tussen' EPA en DHA) en misschien iets als Eicosatetraeenzuur.

De overige ruim 300 mg aan niet-omega-3 vetzuren zijn vetzuren die van nature in de vis voorkomen. Dit zijn waarschijnlijk vooral onverzadigde vetzuren.

Hallo rnb,

Olieën en vetten zijn zogenaamde triglyceriden. Een triglyceride is een verbinding van glycerol met 3 vetzuren. Ik geloof dat het glycerol gehalte in olie zo'n 20% van het gewicht is (varieert met het type olie).

Voor een capsule van 1000mg is het glycerol gehalte dus zo'n 200mg (misschien in ons geval iets minder omdat omega-3 vetzuren zware vetzuren zijn en daardoor een groter relatief aandeel in het gewicht van een triglyceride hebben).

Blijft er ruwweg 800 mg over voor de vetzuren. 360 mg is EPA + DHA. 120 mg is overige omega-3. De overige omega-3 zal geen ALA zijn maar waarschijnlijk DPA (vorm 'tussen' EPA en DHA) en misschien iets als Eicosatetraeenzuur.

De overige ruim 300 mg aan niet-omega-3 vetzuren zijn vetzuren die van nature in de vis voorkomen. Dit zijn waarschijnlijk vooral onverzadigde vetzuren.

Ja had ik helemaal niet aan gedacht.
Natuurlijk is een deel glycerol en het komt ook bijna niet voor dat er aan 1 glycerol molecuul dezelfde vetzuren zitten, meestal zijn het verschillende.

Vandaag mijn bestelling 2500 gram Pure Whey Isolate vanille binnen gehad netjes met factuur erbij. Heb er welgeteld anderhalve dag op moeten wachten, erg snelle service :thumb:. De smaak vind ik prima, maar daarom heb ik jullie product niet besteld, ik ben van mening door wat ik op jullie site heb gelezen dat ik met een product van hoge kwaliteit te maken heb en dat voor een hele goede prijs. Jullie komen met een geloofwaardig verhaal en de feiten om het te ondersteunen.Ik ben pas sinds kort whey gaan gebruiken naast mijn voeding en ben dus erg benieuwd in hoeverre het mijn prestaties en resultaten zal verbeteren :lifter:.

Groetjes, Rick

Zijn de prijzen van Whey Protein 2500 weer omhoog gegaan?
Gaan ze dan nog meer omhoog?? :(:(

Sad But True :treuren::treuren::treuren:
Door de alsmaar aanhoudenden prijsstijgingen bij onze leverancier kunnen we niet anders.
Dus het lag aan de leverancier... :(
Ik wilde hem een paar dagen geleden bestellen toen hie nog 46,90 kostte, maar ik had toen niet genoeg saldo. Nu dat ik geld heb is de prijs 2 euro omhoog geschoten.. :treuren:

Ach ja het blijft voorlopig alsnog de goedkoopste kwalitatieve eiwit vergeleken met de andere.

Anyway, ik heb er 1ntje besteld en hopelijk gaat de prijs niet nog meer omhoog.. en zeker hoop ik dat de prijzen weer dalen wanneer de leverancier het toelaat ;)

Laatst bewerkt:
Heb weer grote bestelling gedaan :D
Voordeelpakket 1 + creatine.

Kunnen jullie al iets laten weten over eventuele nieuwe supplementen die jullie aan het onderzoeken zijn of waarover jullie denken ze eventueel binnenkort toe te voegen?

Zou wel eens die beta-alanine en citrulline willen proberen :D

Wat denken jullie trouwens van het product Gakic van muscle tech?

Heb weer grote bestelling gedaan :D
Voordeelpakket 1 + creatine.

Kunnen jullie al iets laten weten over eventuele nieuwe supplementen die jullie aan het onderzoeken zijn of waarover jullie denken ze eventueel binnenkort toe te voegen?

Zou wel eens die beta-alanine en citrulline willen proberen :D

Wat denken jullie trouwens van het product Gakic van muscle tech?

Je bestelling wordt dadelijk verstuurd. ;)

Nieuwe supplementen. Binnenkort komt er een supplement bij. :D Deze staat inmiddels in bestelling bij de groothandel. Ik verwacht nog plusminus 6 weken voordat ie in de shop zal verschijnen.
Kris zal misschien nog even terugkomen op de andere 2 producten die je noemt.

Jaap

Je bestelling wordt dadelijk verstuurd. ;)

Nieuwe supplementen. Binnenkort komt er een supplement bij. :D Deze staat inmiddels in bestelling bij de groothandel. Ik verwacht nog plusminus 6 weken voordat ie in de shop zal verschijnen.
Kris zal misschien nog even terugkomen op de andere 2 producten die je noemt.

Jaap

Welke is dat dan? BCAA poeder? :D

Waar is de vitamine C heen?

Welke is dat dan? BCAA poeder? :D

Ik was vergeten dat Kris het enkele posts hierboven al had genoemd. Het zijn BCAA tabletten. Poeder is misschien de volgende stap.. :D

Helaas hebben we de vitamine C laten gaan uit ons assortiment. :o We willen de shop graag overzichtelijk houden en op de vitamine C was de marge nul (soms zelfs negatief) :( terwijl ik de prijs voor de klant persoonlijk niet eens aantrekkelijk vond. Daarnaast zijn de matige populariteit en de komst van bovenstaande BCAA's (in de zin van het overzichtelijk houden) genoeg redenen om dit supplement niet meer in te kopen. Maar voor de liefhebber wil ik wel een nabestelling doen. ;)

Jaap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven