Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bestelling wordt dadelijk verstuurd.
Nieuwe supplementen. Binnenkort komt er een supplement bij.Deze staat inmiddels in bestelling bij de groothandel. Ik verwacht nog plusminus 6 weken voordat ie in de shop zal verschijnen.
Kris zal misschien nog even terugkomen op de andere 2 producten die je noemt.
Jaap

Heb weer grote bestelling gedaan
Voordeelpakket 1 + creatine.
Kunnen jullie al iets laten weten over eventuele nieuwe supplementen die jullie aan het onderzoeken zijn of waarover jullie denken ze eventueel binnenkort toe te voegen?
Zou wel eens die beta-alanine en citrulline willen proberen
Wat denken jullie trouwens van het product Gakic van muscle tech?

).ik vind toch dat jullie een trage opneembare proteïne mix poeder missen in jullie assortiment..gaat ie nog komen of is dit geen optie voor jullie?

Een vraag over die choco whey.
Bij mij wordt het zodra ik er water bij gooi 1 dikke klont en moet ik eerst wel 5 minuten met een vork roeren om het een beetje uit elkaar te krijgen en daarna nog eens shaken en dan blijven er nog stukken inzitten en rommel aan dat dinkje bovenin de shaker hangen.
kan dit komen doordat ik er al creatine door gedaan heb (ongeveer 80 gram op 1 kilo whey) of heeft dit met de choco zelf te maken?
Vind het best storend namelijk
Cacao maakt dat whey iets sneller klontert. Maar noem even het Lot nr (onderop de pot) dan testen we het zelf. De creatine maakt verder niet uit.
Jaap
zo, spulletjes zijn weer binnen, bedankt! weer een snelle levering (duh!)
naturel whey is ook prima te doen! die hou ik erin
edit* nieuwe logo's zien er ook veel beter uit!
Gr Rich
Binnenkort bijgewerkte foto's op de site. Hallo, ik ben nieuw hier en ben +/- een jaar aan het fitnessen, ik wordt wel sterker maar zie weinig spieropbouw. Dit wil ik dus veranderen ik heb de stickys doorgelezen. Ik ben sinds een paar weken veel meer aan het eten (meer boterhammen met kalkoen, veel kwark, een extra schep avondeten etc) maar wil toch graag een hulpmiddel. Ik ben van plan 3 keer per week te gaan trainen, daarvoor heb ik goede hulp voor schemas etc.
Nou is mijn vraag welk eiwit supplument ik het beste kan bestellen, ik las dat beginners vooral caseïne een goede keuze is of kan ik beter voor de whey gaan? Welke is goed betaalbaar en zijn geld waard, en ik heb het liefst een neutrale smaak. Alvast bedankt G's
Hallo, ik ben nieuw hier en ben +/- een jaar aan het fitnessen, ik wordt wel sterker maar zie weinig spieropbouw. Dit wil ik dus veranderen ik heb de stickys doorgelezen. Ik ben sinds een paar weken veel meer aan het eten (meer boterhammen met kalkoen, veel kwark, een extra schep avondeten etc) maar wil toch graag een hulpmiddel. Ik ben van plan 3 keer per week te gaan trainen, daarvoor heb ik goede hulp voor schemas etc.
Nou is mijn vraag welk eiwit supplument ik het beste kan bestellen, ik las dat beginners vooral caseïne een goede keuze is of kan ik beter voor de whey gaan? Welke is goed betaalbaar en zijn geld waard, en ik heb het liefst een neutrale smaak. Alvast bedankt G's
power supplements heeft alleen whey
casseine zit wel genoeg in kwark dus zou voor de whey gaan, maar post eerst eens je voedingsschema in het voedingsschema forum.
Supplementen gan soiweso niet heel veel extra's voor je doen en al helemaal niet als training rust en voeding niet klopt

BTW heb al een oplossing voor het klonterprobleem.
eerst water in de shaker en geleidelijk al roerend de whey toevoegen en het lost prima op![]()
De langzame eiwitten zijn inderdaad goed vertegenwoordigd in de normale voeding. Als je de hele dag door eet (5-6 maal) dan ben je de hele dag voorzien van een gestage toevoer van eiwitten.
Caseine is een heel traag eiwit. Het is handig als voor-het-slapen-gaan eiwit. Want dan zal je natuurlijk lange tijd niets eten.
Veel DBB-ers nemen daarom kwark voor het slapen gaan.
Whey is een zeer snel eiwit. Het is uitermate geschikt als preworkout eiwit. Neem het een uur voor je training zodat je tijdens de training een heel hoog gehalte aan aminozuren in de bloedbaan hebt.
Als je overigens helemaal niet zwaarder bent geworden de laatste tijd dan is het van belang om meer calorieën binnen te krijgen. Liefst uit 'schone' voeding. Veel info hierover vindt je in het voedingforum.
Nog een tip om je krachttoename ten opzichte van massatoename meer in balans te krijgen: doe de excentrische fase van je oefeningen eens een tijdje wat langzamer.
Succes!
Kris![]()
Ait bedankt.. ik zal even mijn schema uittypen en droppen. Nog even een vraagje, welke kan ik dan specifiek goed bestellen, want ik bedoel ik zie door de bomen het bos niet meer met al die verschillende soorten supplementen..
en ik ben dus van plan 3 maal per week (eigenlijk al 2 week mee bezig), een full body workout te doen iig tot de zomer. Ik eet veel zuivel (vooral kwark maar ook yoghurt en melk), pasta's, en volkoren brood met pindakaas en verschillende vleessoorten, is een whey eiwit supplement de beste keuze?
Thanks G
Kijk ik zie 2 soorten Whey in je naam staan bijvoorbeeld, wat moet ik hierover denken en welke raad je me aan?