MuscleMeat

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik eet ongeveer 170 gram eiwitten ben nu 70 kilo precies. Ben de afgelopen maanden ongeveer gelijk gebleven.. iets zwaarder (misschien 1 of 2 kilo) en iets dikkere spieren en heb iets meer gegeten dan normaal maar nog geen bulk schema en heb heel weinig vet

Is het verstandig om ze allebei te bestellen?

En ik heb een eiwitsupplement thuisliggen van de Perry sport en deze heeft aardbei smaak en vind ik om te kotsen. Zijn deze supplementen er in een smaakloze versie? En is die met chocolade smaak lekker te mixen met melk? (warme melk)

• Topic Starter Topic Starter
Ik eet ongeveer 170 gram eiwitten ben nu 70 kilo precies. Ben de afgelopen maanden ongeveer gelijk gebleven.. iets zwaarder (misschien 1 of 2 kilo) en iets dikkere spieren en heb iets meer gegeten dan normaal maar nog geen bulk schema en heb heel weinig vet

Is het verstandig om ze allebei te bestellen?

En ik heb een eiwitsupplement thuisliggen van de Perry sport en deze heeft aardbei smaak en vind ik om te kotsen. Zijn deze supplementen er in een smaakloze versie? En is die met chocolade smaak lekker te mixen met melk? (warme melk)

Je dagelijkse eiwit-inname is voldoende hoog. Je hoeft gedurende de dag niet extra eiwitten in te nemen.

De inname van wat whey vooraf aan de training zou eventueel nog wel kunnen. Die portie whey is namelijk niet zozeer bedoeld om de dagelijkse eiwitinname te verhogen maar om veel aminozuren in de bloedbaan te hebben precies tijdens de training.

Het voornaamste echter om sneller aan te komen is de inname van energie (calorieën) te verhogen. Dit kán je doen met de gainer. Je neemt het dan naast een of meer maaltijden.
Je kan natuurlijk ook je energie inname verhogen met gewone voeding. Zolang je het kan met normale 'schone' voeding, dan heeft dit de voorkeur.

Net als met de whey heeft de gainer ook nog een tweede gebruiksmogelijkheid: Als 'snelle' voeding na de maaltijd. Misschien ligt daar voor jou ook een winstmogelijkheid.

Kris

Ja dat laatste is wel een goed idee, denk dat ik ze beide maar bestel, maar nu nog over de smaak.. is er een naturel smaak?

Ja dat laatste is wel een goed idee, denk dat ik ze beide maar bestel, maar nu nog over de smaak.. is er een naturel smaak?

We hebben de Whey in de "smaak" naturel, deze heeft geen smaak-aroma, geen zoetstof en geen kleurstof. Het eiwitpercentage is hier ook iets hoger vanwege het ontbreken van het smaak-aroma, 93% i.p.v 90%. De gainer is er niet in naturel. Vanille lijkt me daar de natuurlijkste smaak.

Jaap

nog even over beta alanine

dit kwam ik vandaag tegen;
Performance Nutrition Show

deze persoon spreekt van supplementatie bij ratten van een dosis die bij mensen verhoudingsgewijs 90gr zou zijn en zei dat er geen bijwerkingen waren. gr Rich

is die chocolade smaak.. ook te mengen met warme melk? dat je zeg maar chocolademelk krijgt?

rustig

Hoewel ik eerst minder tevreden was met de whey van powersupplements, ben ik nu aangenaam verrast. De smaak is verbeterd, en het lost beter op. Ik heb gister en eergister zowel de smaak bosaardbei en naturel geprobeerd. Ze lossen beide perfect op, de aardbei smaak is lekker, en de naturel is lekker neutraal en de eiwit waarde is hoog (93% meende ik).
Mijn volgende pot ga ik zeker bij powersupplements bestellen (waarschijnlijk naturel smaak).

is die chocolade smaak.. ook te mengen met warme melk? dat je zeg maar chocolademelk krijgt?

rustig

Dat moet wel kunnen maar ik vrees dat er bij hete melk wel wat eiwitten kunnen sneuevelen.. Ik geloof dat iemand ook een keer gevraagd heeft of het door de pannekoekenmix gemengd kan worden. Kan natuurlijk allemaal maar de Whey is koud gefilterd zodat de eiwitfracties zoveel mogelijk intact zijn gebleven, zou zonde zijn als ze daarna alsnog kapot gaan.. :rolleyes:

Jaap

Dat moet wel kunnen maar ik vrees dat er bij hete melk wel wat eiwitten kunnen sneuevelen.. Ik geloof dat iemand ook een keer gevraagd heeft of het door de pannekoekenmix gemengd kan worden. Kan natuurlijk allemaal maar de Whey is koud gefilterd zodat de eiwitfracties zoveel mogelijk intact zijn gebleven, zou zonde zijn als ze daarna alsnog kapot gaan.. :rolleyes:

Jaap

Volgens mij zolang de melk niet kookt, is het wel okey om de whey met melk te drinken.

ik ga het gewoon proberen, bestelling is iig gedaan, ben benieuwd of het werkt en goed smaakt

jullie horen het nog wel

Ik heb ook meteen m'n eerste bestelling bij jullie gedaan...Pure Whey PI en Creatine Mono. Liep wel wat mis met de afhandeling (betaling) via PayPal/Mastercard + Firefox...dan maar weer in IE gestart en dan liep perfect.

Ik heb ook meteen m'n eerste bestelling bij jullie gedaan...Pure Whey PI en Creatine Mono. Liep wel wat mis met de afhandeling (betaling) via PayPal/Mastercard + Firefox...dan maar weer in IE gestart en dan liep perfect.

Hmmm, da's voor het eerst dat ik dat hoor. ??? Maar misschien ben je wel de eerste die zoiets opmerkt! :rolleyes:
Als je ons een berichtje kunt sturen vanaf welk punt (op onze site of op de paypal site?) het precies niet goed liep dan kan ik het eens uitzoeken. Thanks for the tip en voor de bestelling!

Jaap

Gisteren verzonden, vandaag ontvangen (BE), dank voor de snelle service aan alle partijen. :cool:

Nog 1 vraagje wat betreft de Crea Mono:
Ik heb hier momenteel nog een doosje Maximize Nox 4u (l-arginine AKG) staan met nog wat capsules in. Mag ik dit verder uitnemen in combinatie met de crea? Of die 2 best apart houden?

Weet iemand waar ik goedkoop druivensuikers kan halen? (geen dextro ofwat)

Jaap/kris,

Vandaag eerste maal jullie pure whey geprobeerd, maarreeuh...

1 maatschep + 200ml magere melk = brokkenboel? ???

Ik heb de gewoonte om mijn shakes met de klopper van de mixer te mengen, ipv mezelf suf staan te shaken en meer afwas te hebben (:p). Maar mijn klopper kreeg die brokkenbrij niet zuiver, was bijna te eten met mes en vork!

De smaak was wel ok, maar als je dan zo'n brok mee binnen krijgt...
Ik heb ook eerste met een lepeltje het poeder vermengd met de melk maar helaas!

Wat doe ik mis en vooral hoe los ik dat op, eerste keer dat ik het zo erg heb. :rolleyes:

Weet iemand waar ik goedkoop druivensuikers kan halen? (geen dextro ofwat)
supermarkt bij de zonnatura producten, 500gr zakken heb je daar.

Jaap/kris,

Ik heb de gewoonte om mijn shakes met de klopper van de mixer te mengen, ipv mezelf suf staan te shaken en meer afwas te hebben (:p). Maar mijn klopper kreeg die brokkenbrij niet zuiver, was bijna te eten met mes en vork!

De smaak was wel ok, maar als je dan zo'n brok mee binnen krijgt...
Ik heb ook eerste met een lepeltje het poeder vermengd met de melk maar helaas!

Wat doe ik mis en vooral hoe los ik dat op, eerste keer dat ik het zo erg heb. :rolleyes:
ik gebruik het met een shakebeker, nergens last van... shakebeker kun je gewoon ff laten weken en dan omspoelen, scheelt afwas ;)

ik heb ook een onderzoek gelezen dat beta alanine geen meerwaarde gaf

Supplementen

Jaap/kris,

Eerst de melk en dan het poeder? Ik heb het zelf nooit met een mixer geprobeerd (ken ook niemand die dat doet!) maar met de shaker hebben we geen problemen. 3 seconden hard schudden (met het zeefje er in) moet voldoende zijn.
Overigens lossen whey concentraten altijd makkelijker op doordat er meer koolhydraten en vet in zitten.
Laat ons even weten of het met de shaker wel goed gaat!

Jaap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven