Fitness Seller

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Is die creatine monohydraat die ze verkopen enigszins te betrouwen?

Onze creatine komt van de fabrikant die het alleenrecht heeft op de merknaam 'creapure', deze creatine is 99,9% zuiver, een van de zuiverste, zo niet dé zuiverste creatine die er te krijgen is.
Ik gebruik hem zelf ook maar dat is logisch... ;)

Jaap

Hey Ik zie dat in die Multi Vitamine van jullie ook ZMA zit icm Calcium.. dit is toch nutteloos? ZMA werkt toch helemaal niet met Calcium?

Heb een pot vanille binnengekregen van de Whey Isolaat. Zelfs met water is die superlekker! Complimenten voor de smaak.

lekker? Echt een kunstmatige sterke smaak, maar goed je koopt het niet voor de smaak denken we maar.

Bestelling en levering zijn prima verlopen.

Wat ik wel opvallend vind is dat 2,5 kg bij powersupplements veel meer is (qua volume) als bij bodylab. Ik heb voorheen emmers van bodylab gehad, welke ik nu altijd gebruik voor me ander whey's. Zowel bij XXL als bij jullie zit er veel meer in een 2,5 kg verpakking als bij hun.

lekker? Echt een kunstmatige sterke smaak, maar goed je koopt het niet voor de smaak denken we maar.

Wat ik wel opvallend vind is dat 2,5 kg bij powersupplements veel meer is (qua volume) als bij bodylab. Ik heb voorheen emmers van bodylab gehad, welke ik nu altijd gebruik voor me ander whey's. Zowel bij XXL als bij jullie zit er veel meer in een 2,5 kg verpakking als bij hun.

Hoi Chunky,
Onze Whey komt direct van de fabrikant, hij is net afgevuld en daardoor nog behoorlijk 'luchtig'. Als je hem langere tijd zou laten staan dat zal het volume iets afnemen (inzakken). Het is en blijft echter 2,5 kilo :)

Hey Ik zie dat in die Multi Vitamine van jullie ook ZMA zit icm Calcium.. dit is toch nutteloos? ZMA werkt toch helemaal niet met Calcium?

Goed dat je deze mythe even ter sprake brengt FunkedUp :)

Calcium kan de opname van zink negatief beinvloeden, maar alleen als er heel veel meer calcium dan zink aanwezig is. Als ik me niet vergis is eens in een dierstudie gevonden dat de affiniteit voor opname van zink 75 maal hoger is dan die van calcium. Waar je echt bang voor moet zijn is de opname inhibitie van zink door tarwe, rijst en mais!!

Beperking van de opname kan ook ontstaan als je ijzer en zink samen in een multi inneemt. Gek genoeg is het geen probleem als je de supplementen verwerkt zijn in voeding. Dat is goed nieuws voor de dames die onze EVE multi gebruiken met zink én ijzer: open de capsule en strooi dit door een beetje (half)volle yoghurt maar laat de cornflakes of cruesli achterwege :)

Even de abstract van een zeer interessant artikel:

J Nutr. 2000 May;130(5S Suppl):1378S-83S
Marginal zinc deficiency and suboptimal zinc status have been recognized in many groups of the population in both less developed and industrialized countries. Although the cause in some cases may be inadequate dietary intake of zinc, inhibitors of zinc absorption are most likely the most common causative factor. Phytate, which is present in staple foods like cereals, corn and rice, has a strong negative effect on zinc absorption from composite meals. Inositol hexaphosphates and pentaphosphates are the phytate forms that exert these negative effects, whereas the lower phosphates have no or little effect on zinc absorption. The removal or reduction of phytate by enzyme (phytase) treatment, precipitation methods, germination, fermentation or plant breeding/genetic engineering markedly improves zinc absorption.

Iron can have a negative effect on zinc absorption, if given together in a supplement, whereas no effect is observed when the same amounts are present in a meal as fortificants. Cadmium, which is increasing in the environment, also inhibits zinc absorption.

The amount of protein in a meal has a positive effect on zinc absorption, but individual proteins may act differently; e.g., casein has a modest inhibitory effect of zinc absorption compared with other protein sources. Amino acids, such as histidine and methionine, and other low-molecular-weight ions, such as EDTA and organic acids (e.g., citrate), are known to have a positive effect on zinc absorption and have been used for zinc supplements. Knowledge about dietary factors that inhibit zinc absorption and about ways to overcome or remove these factors is essential when designing strategies to improve the zinc nutrition of vulnerable groups.

Ik zou zeggen dat onze multi dus een prima bron is van zinc. Maar de inname kan je beter niet tegelijk met brood en rijst timen.
Zorg er wel voor dat er wat vetten zitten in de maaltijd waarbij je de multi neemt. Dat bevordert de opname van de vetoplosbare vitamines.

Serveer suggestie: 1-2 stuks fruit, 2 caps omega-3 vsiolie, 1 eetlepel olijfolie, 1 multi capsule. :brew:

Succes :thumbup:

Kris

Heb 4(?) dagen geleden whey, vitaminen en omega 3 besteld, maar nog steeds niks ontvangen? Is het normaal dat het zo lang duurt voor belgie?

Onder naam van: Duran Hatice.

Heb 4(?) dagen geleden whey, vitaminen en omega 3 besteld, maar nog steeds niks ontvangen? Is het normaal dat het zo lang duurt voor belgie?

Onder naam van: Duran Hatice.

Hoi Cyan,

Je betaling is vandaag binnengekomen. Met het weekeinde ertussen schoot die overschrijving helaas niet op. Je pakket is in ieder geval vandaag verstuurd. Als de DPD zijn werk doet, dan heb je morgen je supplementen binnen! :)

Kris

P.S. Met PayPal heb je je supplementen het snelst. Voor 12.00h besteld = volgende dag in huis. (Voor België geldt dat van ma t/m do).

Ok, bedankt voor de info :)

Ja het zal altiid wel een beetje chemisch smaken. Naast Lean Gainer vind ik dit één van de lekkerste die ik gedronken heb. Gewoon een neutrale smaak.

heb net 2500 whey 900gr omega 3 en shaker besteld

900gr creatine

Ja het zal altiid wel een beetje chemisch smaken. Naast Lean Gainer vind ik dit één van de lekkerste die ik gedronken heb. Gewoon een neutrale smaak.

Heb je Nectar van Syntrax wel eens geprobeerd? Qua smaak: erg lekker! :) En belangrijker, qua kwaliteit: erg goed :):) Misschien nog belangrijker: erg duur! :(:(:(

daar kwam ik ook achter ja, maar je kan je post hier niet editen dus ik dacht lama hangen

daar kwam ik ook achter ja, maar je kan je post hier niet editen dus ik dacht lama hangen

Oh, dat van het niet kunnen editen wist ik nog niet.
Ik kreeg overigens net te horen dat je pakket vandaag nog verstuurd wordt. :)

Kris

lekker :d

ik zie dat je nu wel kan editen raar :D

thx voor de snelle levering :D heb ze net ontvangen.

ff vraagje. 15gr whey bij het ontbijt? 1 schepje whey na training gemixt met creatine en dextrose, dat kan gewoon??

en wanneer kan ik het beste omega 3 tabletten innemen?

thx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven