XXL Nutrition

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Okay dan doe ik die, en hoe is dat met visolie omega, zag gisteren ook visolie omega-3 bij de albert heijn maar daar stond niet de omschrijving bij die ik bij jullie op de site las. Het was van Sunwell en er stonden 2 bejaarden op, daarnaast iets van bloedvaten, maar niet zoals bij jullie op de site dat je vet verbrand en dat je spieren ook nog eens groeien

Als visolie in ruime mate EPA en DHA bevat dan maakt het op dat punt niet uit welk merk je neemt. De uitwerking is gelijk als de totale ingenomen hoeveelheid EPA en DHA gelijk is.

De voordelen van onze visolie:

- Het gehalte EPA + DHA per capsule is hoog. (Nog hoger kan wel maar dan worden de vetten zodanig bewerkt dat de natuurlijke configuratie verstoord kan worden. Daarvoor kiezen wij liever niet).
- De zuiverheid laten wij regelmatig testen. De olie is echt van heel goede kwaliteit!
- De visolie is smaakloos. Je krijgt daarom geen oprispingen met een sterke vissmaak.
- De prijs per gram EPA + DHA is zeer laag.

Kris :)

Ik denk dat ik voor dat voordeel pakket ga met 2 whey isolaat en 5 visolie flesjes en een shaker, dan bestel ik die op vrijdag voor 12 uur dan weet ik zeker dat ik m zaterdag heb, want dan ben ik thuis

tnt heeft net m'n bestelling komen afleveren en check het uur, die werken nog laat...

hee kris vraagje hoeveel procent is jouw isolaat verhouding van koemelk en soja isolaat?

jammer dat de gainer vanille iets te zoet is.heb toen 3 bussen van 4 killo besteld.2 vanille en 1 banaan.de gesloten bus vanille kan ik zeker niet meer wisselen tegen een andere smaak of niet,als ik langs elst kom met de auto(zelf woon ik in wijchen)?

hee kris vraagje hoeveel procent is jouw isolaat verhouding van koemelk en soja isolaat?

jammer dat de gainer vanille iets te zoet is.heb toen 3 bussen van 4 killo besteld.2 vanille en 1 banaan.de gesloten bus vanille kan ik zeker niet meer wisselen tegen een andere smaak of niet,als ik langs elst kom met de auto(zelf woon ik in wijchen)?

Je mag ongeopende potten altijd retourneren, geen enkel probleem. Laat maar even weten via de mail wanneer je langs wil komen.

Jaap

je hebt mail over het inruilen van de 4 kilo gainer

mail heb ik verstuurd via je site maar het is nu allemaal rond met het ruilen van de gainer,thnx!goede service!gelukkig is de bus van 4 kilo vannile al bijna op dus kan dan banaan of choco gebruiken.

Mss is het antwoord al eens gegeven, maar is het vandaag bestellen(< 17.00) morgen in huis?

Mss is het antwoord al eens gegeven, maar is het vandaag bestellen(< 17.00) morgen in huis?

Op een doordeweekse dag voor 12 uur besteld is bijna altijd de volgende dag in huis. Normaal gesproken geldt bijna altijd ook wel voor bestellingen die voor 4 uur besteld zijn. Het een en ander is afhankelijk van TNT. Als je in België woont dan wordt er niet altijd op zaterdagen bezorgd.
Daarnaast komen ze tegenwoordig nog tot zelfs 10 uur 's avonds aan de deur..

Jaap

hey PS,
op je site stond bij aanbevolen gebruik voor creatine 1 maatschep per dag.
hoeveel gram bevat zo'n maatschep ongeveer?

Ik heb nog een potje van jullie visolie staan, maar als ik deze gebruik heb ik 14 pilletjes per dag nodig hehe.. Kortom ik raak erg snel door mijn voorraad heen.. Als ik nou 30 potjes bestel wat kost me dat dan?

per stuk welteverstaan

Nevermind

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven