- Waardering
- 119
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 122kg
Je hebt een PM. Verzoeken om korting bij hele grote bestellingen graag via mail of PM.

Jaap
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

omg je "gelooft" in whey![]()
!!!!!!!!!!!!!!
het is een goede aanvulling op je voeding hoor, alleen om er in te "geloven" lijkt het net alsof het magisch is.

Een korte tijd geleden kwam ik een bekende tegen die mij na een gesprek supplementen van PS aanraadde.
[....................]
Het is mijn oprechte mening dat dit, ook natuurlijk lettend op de samenstelling en het feit dat het om een pure isolaat gaat, de beste whey is in zijn prijsklasse.

Ik heb 2 potten Whey Isolaat + 5 potjes Visolie + shakebeker besteld (voordeelpakket)
Morgen rustdag, hoop het dinsdag binnen te hebben. Kan ik gelijk beginnen![]()

. We zullen zien
.Heb gisteren besteld en betaald. We zullen zien
.
EDIT: pakket was hier vandaag al, maar door 1 of andere reden ben ik de dpd-man mislopen en nu komt hij terug op 1 september.
Jammer dat er die dag niemand thuis is. Weet iemand wat er dan gebeurd? als hij voor de 2e maal voor gesloten deur staat?
Weet iemand een oplossing? Op het papiertje dat in de brievenbus zat staat iets van eenmalige volmacht ofzo, wat kan je daarmee?

, ik dacht dat die grote pot tot aan de rand gevuld was . Niet dus 
Heb het pakket deze morgen ontvangen. Had het briefje van DPD omgekeerd op de voordeur geplakt. Ze hadden volmacht om het aan de achterdeur te zetten.
Had het eigenlijk vrijdag al kunnen hebben, maar dat was me eigen fout. Supersnelle levering naar België dus.
Voor derest top, met maatschepje erbij, niks op aan te merken.
Wat ik wel raar vond:
Op de pot staat: Dosering per maatschep: 3 gram zuivere creatine monohydraat.
en op het schepje zelf: 5ml. Maar ja, boeit niet echt.
Toen ik het doosje opende dacht ik dat het lucky hour was, ik dacht dat die grote pot tot aan de rand gevuld was . Niet dus
![]()