AndroidHealthClinic

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een korte tijd geleden kwam ik een bekende tegen die mij na een gesprek supplementen van PS aanraadde.

Ik kwam al gauw op dit forum tegen, waar ik vooral positieve reacties tegen ben gekomen.

Ik ben echter iemand die niet gelooft in al die supplementen die je bij veeel webwinkels tegenkomt. Geen supplement is een wondermiddel.

Echter, ik geloof wel in creatine en whey, en dan met name isolaat.

De creatine van PS ga ik sowieso bestellen, simpelweg omdat deze 1. het Creapure -keurmerk draagt en 2. Het voor een creapure-creatine lekker geprijsd is.

De Pure Whey Isolaat wilde ik dus proberen. Omdat smaak voor mij belangrijk is, heb ik een sample aangevraagd. Ik vroeg om de chocolade-variant. Een dag later (!) kreeg ik alle smaken (!) opgestuurd in een keurig verpakt doosje, incl. shakebeker(!).
Als dat geen topservice is dan weet ik het ook niet meer.

Anyway, nu over de smaak chocolade. Ik las ergens hier dat sommigen de chocolade-smaak niet lekker vinden.
Ik vind 'm daarentegen lekker. Heel, heel goed te doen. Ik drink het absoluut niet met tegenzin. Integendeel.
Hij drinkt gewoon lekker makkelijk weg.

Mixbaarheid: gewoon goed. Goed schudden, en je drinkt 'm zonder klonten weg.

Ik ga de andere smaken snel uitproberen, wanneer ik dat gedaan heb, zal ik 100% zeker een bestelling plaatsen.
Het is mijn oprechte mening dat dit, ook natuurlijk lettend op de samenstelling en het feit dat het om een pure isolaat gaat, de beste whey is in zijn prijsklasse.

omg je "gelooft" in whey??? :roflol: !!!!!!!!!!!!!!

het is een goede aanvulling op je voeding hoor, alleen om er in te "geloven" lijkt het net alsof het magisch is.

omg je "gelooft" in whey??? :roflol: !!!!!!!!!!!!!!

het is een goede aanvulling op je voeding hoor, alleen om er in te "geloven" lijkt het net alsof het magisch is.

Ik geloof in whey in de zin dat ik geloof in de werking. Ik zeg niet dat het magisch is. Als je goed had gelezen kon je zien dat ik ook had geschreven: "geen supplement is een wondermiddel".
Maar goed, dan lees je het nu :)

Hoe vraag je gratis samples van de whey aan?
Ben van België...

Iedereen nu gratis sampels aanvragen:D.

• Topic Starter Topic Starter
Een korte tijd geleden kwam ik een bekende tegen die mij na een gesprek supplementen van PS aanraadde.
[....................]
Het is mijn oprechte mening dat dit, ook natuurlijk lettend op de samenstelling en het feit dat het om een pure isolaat gaat, de beste whey is in zijn prijsklasse.

Bedankt voor deze mooie review ilyasse!! :)

Kris :)

P.S. Adam Multivitamine is weer op voorraad!!

Super service!
Bedankt voor de samples!!

Ik heb 2 potten Whey Isolaat + 5 potjes Visolie + shakebeker besteld (voordeelpakket)
Morgen rustdag, hoop het dinsdag binnen te hebben. Kan ik gelijk beginnen :D

2500gr Whey Isolate besteld + 500gr Creatine MH!
De service is alvast top en de prijzen ook! Super jongens daar, dikke aanrader!

Heb alles binnen! Nette afhandeling. Supergoed dit spul!

Ook net alles binnen! Zeer snelle levering naar België!

Heb gisteren besteld en betaald:D. We zullen zien :D.

EDIT: pakket was hier vandaag al, maar door 1 of andere reden ben ik de dpd-man mislopen en nu komt hij terug op 1 september.
Jammer dat er die dag niemand thuis is. Weet iemand wat er dan gebeurd? als hij voor de 2e maal voor gesloten deur staat?
Weet iemand een oplossing? Op het papiertje dat in de brievenbus zat staat iets van eenmalige volmacht ofzo, wat kan je daarmee?

Laatst bewerkt:
Maandag besteld, vrijdag alles binnen! super service, mooi verpakt! extra sampeltje whey in. thanx!!!

Heb gisteren besteld en betaald:D. We zullen zien :D.

EDIT: pakket was hier vandaag al, maar door 1 of andere reden ben ik de dpd-man mislopen en nu komt hij terug op 1 september.
Jammer dat er die dag niemand thuis is. Weet iemand wat er dan gebeurd? als hij voor de 2e maal voor gesloten deur staat?
Weet iemand een oplossing? Op het papiertje dat in de brievenbus zat staat iets van eenmalige volmacht ofzo, wat kan je daarmee?

Als je DPD belt, valt er vaak iets te regelen: afleveren bij buren, afhalen op depot. Ik las zelfs ergens dat sommige mensen het voor elkaar krijgen het te laten afleveren op een ander adres (maar na een tweede bezorgpoging is het daarvoor waarschijnlijk wat laat (sorry voor de late reactie)).

Kris :)

Heb het pakket deze morgen ontvangen. Had het briefje van DPD omgekeerd op de voordeur geplakt. Ze hadden volmacht om het aan de achterdeur te zetten.
Had het eigenlijk vrijdag al kunnen hebben, maar dat was me eigen fout. Supersnelle levering naar België dus.

Voor derest top, met maatschepje erbij, niks op aan te merken.
Wat ik wel raar vond:
Op de pot staat: Dosering per maatschep: 3 gram zuivere creatine monohydraat.
en op het schepje zelf: 5ml. Maar ja, boeit niet echt.

Toen ik het doosje opende dacht ik dat het lucky hour was:D, ik dacht dat die grote pot tot aan de rand gevuld was . Niet dus :P

Heb het pakket deze morgen ontvangen. Had het briefje van DPD omgekeerd op de voordeur geplakt. Ze hadden volmacht om het aan de achterdeur te zetten.
Had het eigenlijk vrijdag al kunnen hebben, maar dat was me eigen fout. Supersnelle levering naar België dus.

Voor derest top, met maatschepje erbij, niks op aan te merken.
Wat ik wel raar vond:
Op de pot staat: Dosering per maatschep: 3 gram zuivere creatine monohydraat.
en op het schepje zelf: 5ml. Maar ja, boeit niet echt.

Toen ik het doosje opende dacht ik dat het lucky hour was:D, ik dacht dat die grote pot tot aan de rand gevuld was . Niet dus :P

Als creatine net zo zwaar zou zijn als water dan is 5 milliliter evenveel als 5 gram. Maar creatine is minder zwaar. 5 milliliter creatine weegt ongeveer 3 gram.

Whey poeder is nog lichter: 70 milliliter is ongeveer 30 gram.

De pot creatine is inderdaad wat aan de grote kant. We hebben die pot gekozen vanwege de brede opening/deksel. Je kan er zonder problemen een schepje uit nemen. Alle kleinere potten hebben een smalle hals. Dat werkt voor geen meter als je er wat poeder uit wilt scheppen! :)

Kris

Ik ben ook zeer tevreden over de whey isolaat en visolie caps.....die koop ik standaard bij powersupplements. De pro80 eiwitten overigens bij xxl.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven