AndroidHealthClinic

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
wow zeker super service, gister een aantal dingen besteld (whey isolaat, creatine, magnesium supplementen en een shakebeke) Vandaag al binnen! echt super.

Ik heb 2 bestellingen gemaakt, ordernummer: 5581 op zondag & 5592 vandaag (maandag).

Voor het eerste pakketje betaalde ik geen verzendkosten omdat de totale waarde boven de 55 Euro lag, maar voor het 2e pakketje wel.

Maar nu zie ik dat het via TNT in één zending verwerkt is! Dus eigenlijk heb ik 5 Euro verzendkosten voor niets betaald bij de 2e bestelling.

Lof voor de snelle verzending, maar is het misschien mogelijk om die 5 Euro terug gestoord te krijgen, of wellicht een tegoedbon te ontvangen voor dat bedrag?

Alvast bedankt voor het antwoord!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb 2 bestellingen gemaakt, ordernummer: 5581 op zondag & 5592 vandaag (maandag).

Voor het eerste pakketje betaalde ik geen verzendkosten omdat de totale waarde boven de 55 Euro lag, maar voor het 2e pakketje wel.

Maar nu zie ik dat het via TNT in één zending verwerkt is! Dus eigenlijk heb ik 5 Euro verzendkosten voor niets betaald bij de 2e bestelling.

Lof voor de snelle verzending, maar is het misschien mogelijk om die 5 Euro terug gestoord te krijgen, of wellicht een tegoedbon te ontvangen voor dat bedrag?

Alvast bedankt voor het antwoord!

Ik hoorde Jaap daarstraks al zeggen dat hij die 5 euro zou terugstorten. Ik heb hem zojuist even van de Leg Press teruggeroepen om het te regelen (we hebben sinds kort een leg press hier op het werk :D ).

Oh, ik hoor nu van Jaap dat je met PayPal betaald hebt. Als je je rekeningnummer doorgeeft schrijven we het bedrag over. (PayPal kost weer geld om te betalen :o ).

Kris :)

Ik hoorde Jaap daarstraks al zeggen dat hij die 5 euro zou terugstorten. Ik heb hem zojuist even van de Leg Press teruggeroepen om het te regelen (we hebben sinds kort een leg press hier op het werk :D ).

Oh, ik hoor nu van Jaap dat je met PayPal betaald hebt. Als je je rekeningnummer doorgeeft schrijven we het bedrag over. (PayPal kost weer geld om te betalen :o ).

Oke, je hebt PM!

Bedankt! :cool:

Komen er binnenkort nog producten bij in het gamma van powersups? Ik had graag nog een dextroseproduct gezien om na de training in te nemen en als mogelijk ook een NOX variant?

Allez, op die manier kan ik bij Powersups blijven winkelen, want ik ben er zeer tevreden van.

Komen er binnenkort nog producten bij in het gamma van powersups? Ik had graag nog een dextroseproduct gezien om na de training in te nemen en als mogelijk ook een NOX variant?

Allez, op die manier kan ik bij Powersups blijven winkelen, want ik ben er zeer tevreden van.

Hey DrWho

Dextrose hadden we in ons assortiment. We hebben het er echter uitgehaald. Ik vind het een té snelle suiker (het is overigens te koop bij sommige supermarkten).

Van NO stimulerende supplementen ben ik nog niet zeker dat ze veilig zijn op langere termijn.

Er zullen nog wel supplementen in ons assortiment bijkomen. We zijn alleen behoorlijk kieskeurig. Een supplement krijgt niet zo snel onze goedkeuring.

Hey DrWho

Dextrose hadden we in ons assortiment. We hebben het er echter uitgehaald. Ik vind het een té snelle suiker (het is overigens te koop bij sommige supermarkten).

Van NO stimulerende supplementen ben ik nog niet zeker dat ze veilig zijn op langere termijn.

Er zullen nog wel supplementen in ons assortiment bijkomen. We zijn alleen behoorlijk kieskeurig. Een supplement krijgt niet zo snel onze goedkeuring.

Wellicht off-topic, maar wat is precies het nadeel/gevaar van een té snelle suiker?

Hey DrWho

'Langzaam' eiwit in de (nabije) toekomst?

Hey DrWho

Uiteraard waardeer ik die kieskeurigheid als klant ook, vooral het feit dat jullie zich niet bezondigen aan al die designersups is een meerwaarde...

Maar toch, aarzel zeker niet om dingen toe te voegen als ze jullie kritische kijk overleven... ;)

Wellicht off-topic, maar wat is precies het nadeel/gevaar van een té snelle suiker?

Vetopslag.
Veel onderzoek naar dextrose opslag tijdens en na training is gedaan met duursporters. Die putten hun spierglycogeen ('suiker' in de spier) behoorlijk uit. Het energieverbruik van bodybuilders is lang zo groot niet.

Ik moet wel zeggen dat tijdens verzuring het lichaam erg inefficient omgaat met spierglycogeen. Het wordt dan omgezet in melkzuur. Je gaat dan (geloof ik) 16 keer sneller door je spierglycogeen heen dan met normale aerobe spierarbeid. (Maar een duursporter verzet wel veel meer dan 16 keer zoveel arbeid in een training. En de energie tijdens een BBtraining wordt niet allemaal door het melkzuursysteem geleverd).

Dextrose zou het minste kwaad kunnen (en misschien gunstig zijn) na een lekker verzuurtraining met squats en deadlifts :)

Bij een upper body training is het al snel overkill vermoed ik.

Vetopslag.
Veel onderzoek naar dextrose opslag tijdens en na training is gedaan met duursporters. Die putten hun spierglycogeen ('suiker' in de spier) behoorlijk uit. Het energieverbruik van bodybuilders is lang zo groot niet.

Ik moet wel zeggen dat tijdens verzuring het lichaam erg inefficient omgaat met spierglycogeen. Het wordt dan omgezet in melkzuur. Je gaat dan (geloof ik) 16 keer sneller door je spierglycogeen heen dan met normale aerobe spierarbeid. (Maar een duursporter verzet wel veel meer dan 16 keer zoveel arbeid in een training. En de energie tijdens een BBtraining wordt niet allemaal door het melkzuursysteem geleverd).

Dextrose zou het minste kwaad kunnen (en misschien gunstig zijn) na een lekker verzuurtraining met squats en deadlifts :)

Bij een upper body training is het al snel overkill vermoed ik.

Oké duidelijk! Ik ga er maar wat minder van gebruiken dan ik van plan was! Kijken hoe ik er op reageer.

Op de verpakking staat:

Neem direct na de training ca. 0,8 gram x je lichaamgewicht aan Dextrose.

Voldoet 0,5 gram x je lichaams gewicht al denk je?

Uiteraard waardeer ik die kieskeurigheid als klant ook, vooral het feit dat jullie zich niet bezondigen aan al die designersups is een meerwaarde...

Maar toch, aarzel zeker niet om dingen toe te voegen als ze jullie kritische kijk overleven... ;)

Thanks!

We doen ons best om meer leuke en veilige supplementen voor jullie te vinden :)

straps

We hebben hier 2 sets lifting straps liggen, nieuw en nog in verpakking. Mocht iemand toevallig straps nodig hebben dan kan diegene een opmerking bij de bestelling zetten (+ gratis straps), dan zullen we een setje bij de bestelling toevoegen.

Mocht je nou al net een bestelling geplaatst hebben die nog niet verstuurd is, stuur dan even een PM met je bestelnummer, dan kan ie er alsnog bij.

Wie het eerste komt, die het eerst maalt! :D

Jaap

Oké duidelijk! Ik ga er maar wat minder van gebruiken dan ik van plan was! Kijken hoe ik er op reageer.

Op de verpakking staat:

Neem direct na de training ca. 0,8 gram x je lichaamgewicht aan Dextrose.

Voldoet 0,5 gram x je lichaams gewicht al denk je?

Ligt aan wat je getraind hebt. Ik zou niet over de 0,5 gram/kg heengaan. Maar na een (goede) upperbody training zou ik het bij 0,3 g/kg houden. De rest aanvullen met complexe carbs, eiwitten en evt BCAA's (bijv. onze gainer met BCAA's).

N.B. Dit is het idee dat ik hierover heb. Het zal sowieso per persoon verschillen. Er zijn enorm veel factoren die meespelen (vezeltypering, vetpercentage en nog veel meer dingen die minder makkelijk te bepalen zijn).

Test & find out.

Jow,
Ik had ergens gelezen in dit topic dat jullie je visolie testen.
Kost dit niet inorm veel geld, En op wat wordt er allemaal getest?

Thanks!

We doen ons best om meer leuke en veilige supplementen voor jullie te vinden
Ik vind adam multi niet echt veilig ik word er slecht van(kruiden misschien?), Maar dat is wel van meer supplementen...
(Eerlijk is eerlijk ik had deze wel niet bij jullie besteld)

Ik ben ondertussen weer door mijn pot PW Proteïn Isolate, maar nu begon ik mij af te vragen of het ook ergens nuttig is om bvb jullie gainer daar ook nog bij te combineren...de gainer gebruikende als post-workout shake en de eiwit op andere tijdstippen waaronder s'morgens. Ik neem ook al de BCAA's voor en na de training,...

Heb ik er nog enig baat bij om ook de gainer gaan te nemen, of laat ik het één vallen voor het ander? Het doel is dus wel degelijk om massa te winnen uiteraard...

Voedingsgewoonten zijn ook al sterk aangepast de laatste tijd, dus 't is niet zo dat ik enkel in de supps geloof om het te doen...

In elk geval wil ik vandaag of morgen weer een order plaatsen.

Ik ben ondertussen weer door mijn pot PW Proteïn Isolate, maar nu begon ik mij af te vragen of het ook ergens nuttig is om bvb jullie gainer daar ook nog bij te combineren...de gainer gebruikende als post-workout shake en de eiwit op andere tijdstippen waaronder s'morgens. Ik neem ook al de BCAA's voor en na de training,...

Heb ik er nog enig baat bij om ook de gainer gaan te nemen, of laat ik het één vallen voor het ander? Het doel is dus wel degelijk om massa te winnen uiteraard...

Voedingsgewoonten zijn ook al sterk aangepast de laatste tijd, dus 't is niet zo dat ik enkel in de supps geloof om het te doen...

In elk geval wil ik vandaag of morgen weer een order plaatsen.

Als je in gewicht toe wilt nemen en de winst aan spiermassa wilt maximaliseren dan is het noodzakelijk om na de training koolhydraten te gebruiken. Daarin kan je voorzien door gewone voeding. Je neemt dan bijvoorbeeld brood of fruit mee naar het sportcentrum en dit eet je direct na je workout op.

Als alternatief kan het handig zijn om de gainer als post workout shake te nemen. Je hebt dan een grote hoeveelheid whey isolaat, complexe koolhydraten en zelfs BCAA's en MCT's. Het kost relatief weinig. De gainer is een samenvoeging van een aantal postworkout supplementen/voedingsstoffen.

De gainer neemt snel op en je kan al snel weer een normale maaltijd eten (als je lang vol zit dan kan je de dosering wat minderen). De gainer moet geen vervanging worden van normale voeding. Het is echt als extra bedoeld om flink in spiermassa toe te kunnen nemen.

Jow,
Ik had ergens gelezen in dit topic dat jullie je visolie testen.
Kost dit niet inorm veel geld, En op wat wordt er allemaal getest?

Ik vind adam multi niet echt veilig ik word er slecht van(kruiden misschien?), Maar dat is wel van meer supplementen...
(Eerlijk is eerlijk ik had deze wel niet bij jullie besteld)

De visolie is van ons zusterbedrijf Glucosamine.com. Via dit bedrijf laten we de visolie testen door een onafhankelijk laboratorium (KBBL).

Het lab test op de volgende stoffen:

Cadmium
Arseen
Lood
Kwik
Dioxines
PCB's

De uitkomst is altijd uitstekend (op verzoek kan de uitslag toegezonden worden). En dat verbaast me ook niet aangezien we de visolie van een op kwaliteit gerichte producent betrekken.

Het testen kost ongeveer 500 euro per keer. We testen 1 op elke 2 partijen die we laten maken.

Wat betreft de multivitamines. Waarschijnlijk zit er een ingredient in welke je niet goed verdraagt. De kans is groot dat dit een van de kruiden is. Het is net als met sommige voedingsmiddelen.

Laatst bewerkt:
Ik had eens een mailtje gestuurd om te vragen naar kruidvat visolie(zware metalen, zuiverheid). Eerst een mailtje gekregen welke visolie ik bedoelde.
Mailtje gestuurd van dat het die visolie was enz.
Dan nooit iets teruggestuurd gekregen.:D

Zegt genoeg?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven