Aranu
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb 2 bestellingen gemaakt, ordernummer: 5581 op zondag & 5592 vandaag (maandag).
Voor het eerste pakketje betaalde ik geen verzendkosten omdat de totale waarde boven de 55 Euro lag, maar voor het 2e pakketje wel.
Maar nu zie ik dat het via TNT in één zending verwerkt is! Dus eigenlijk heb ik 5 Euro verzendkosten voor niets betaald bij de 2e bestelling.
Lof voor de snelle verzending, maar is het misschien mogelijk om die 5 Euro terug gestoord te krijgen, of wellicht een tegoedbon te ontvangen voor dat bedrag?
Alvast bedankt voor het antwoord!
).
). 
Ik hoorde Jaap daarstraks al zeggen dat hij die 5 euro zou terugstorten. Ik heb hem zojuist even van de Leg Press teruggeroepen om het te regelen (we hebben sinds kort een leg press hier op het werk).
Oh, ik hoor nu van Jaap dat je met PayPal betaald hebt. Als je je rekeningnummer doorgeeft schrijven we het bedrag over. (PayPal kost weer geld om te betalen).
Kris![]()

Komen er binnenkort nog producten bij in het gamma van powersups? Ik had graag nog een dextroseproduct gezien om na de training in te nemen en als mogelijk ook een NOX variant?
Allez, op die manier kan ik bij Powersups blijven winkelen, want ik ben er zeer tevreden van.

Hey DrWho
Dextrose hadden we in ons assortiment. We hebben het er echter uitgehaald. Ik vind het een té snelle suiker (het is overigens te koop bij sommige supermarkten).
Van NO stimulerende supplementen ben ik nog niet zeker dat ze veilig zijn op langere termijn.
Er zullen nog wel supplementen in ons assortiment bijkomen. We zijn alleen behoorlijk kieskeurig. Een supplement krijgt niet zo snel onze goedkeuring.
Kris![]()
Hey DrWho
Dextrose hadden we in ons assortiment. We hebben het er echter uitgehaald. Ik vind het een té snelle suiker (het is overigens te koop bij sommige supermarkten).
Van NO stimulerende supplementen ben ik nog niet zeker dat ze veilig zijn op langere termijn.
Er zullen nog wel supplementen in ons assortiment bijkomen. We zijn alleen behoorlijk kieskeurig. Een supplement krijgt niet zo snel onze goedkeuring.
Kris![]()
Hey DrWho
Kris![]()

Wellicht off-topic, maar wat is precies het nadeel/gevaar van een té snelle suiker?

Vetopslag.
Veel onderzoek naar dextrose opslag tijdens en na training is gedaan met duursporters. Die putten hun spierglycogeen ('suiker' in de spier) behoorlijk uit. Het energieverbruik van bodybuilders is lang zo groot niet.
Ik moet wel zeggen dat tijdens verzuring het lichaam erg inefficient omgaat met spierglycogeen. Het wordt dan omgezet in melkzuur. Je gaat dan (geloof ik) 16 keer sneller door je spierglycogeen heen dan met normale aerobe spierarbeid. (Maar een duursporter verzet wel veel meer dan 16 keer zoveel arbeid in een training. En de energie tijdens een BBtraining wordt niet allemaal door het melkzuursysteem geleverd).
Dextrose zou het minste kwaad kunnen (en misschien gunstig zijn) na een lekker verzuurtraining met squats en deadlifts![]()
Bij een upper body training is het al snel overkill vermoed ik.
Kris![]()

Uiteraard waardeer ik die kieskeurigheid als klant ook, vooral het feit dat jullie zich niet bezondigen aan al die designersups is een meerwaarde...
Maar toch, aarzel zeker niet om dingen toe te voegen als ze jullie kritische kijk overleven...![]()

Oké duidelijk! Ik ga er maar wat minder van gebruiken dan ik van plan was! Kijken hoe ik er op reageer.
Op de verpakking staat:
Neem direct na de training ca. 0,8 gram x je lichaamgewicht aan Dextrose.
Voldoet 0,5 gram x je lichaams gewicht al denk je?
Bedankt!![]()

Ik vind adam multi niet echt veilig ik word er slecht van(kruiden misschien?), Maar dat is wel van meer supplementen...Thanks!
We doen ons best om meer leuke en veilige supplementen voor jullie te vinden
Ik ben ondertussen weer door mijn pot PW Proteïn Isolate, maar nu begon ik mij af te vragen of het ook ergens nuttig is om bvb jullie gainer daar ook nog bij te combineren...de gainer gebruikende als post-workout shake en de eiwit op andere tijdstippen waaronder s'morgens. Ik neem ook al de BCAA's voor en na de training,...
Heb ik er nog enig baat bij om ook de gainer gaan te nemen, of laat ik het één vallen voor het ander? Het doel is dus wel degelijk om massa te winnen uiteraard...
Voedingsgewoonten zijn ook al sterk aangepast de laatste tijd, dus 't is niet zo dat ik enkel in de supps geloof om het te doen...
In elk geval wil ik vandaag of morgen weer een order plaatsen.
Jow,
Ik had ergens gelezen in dit topic dat jullie je visolie testen.
Kost dit niet inorm veel geld, En op wat wordt er allemaal getest?
Ik vind adam multi niet echt veilig ik word er slecht van(kruiden misschien?), Maar dat is wel van meer supplementen...
(Eerlijk is eerlijk ik had deze wel niet bij jullie besteld)