XXL Nutrition

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik had eens een mailtje gestuurd om te vragen naar kruidvat visolie(zware metalen, zuiverheid). Eerst een mailtje gekregen welke visolie ik bedoelde.
Mailtje gestuurd van dat het die visolie was enz.
Dan nooit iets teruggestuurd gekregen.:D

Zegt genoeg?

:eyes:

Gisteren opnieuw een bestelling gedaan twv 100€!

Gisteren opnieuw een bestelling gedaan twv 100€!

Die versturen we vandaag!

Nog even een reminder voor julie:

We hebben hier 2 sets lifting straps liggen, nieuw en nog in verpakking. Mocht iemand toevallig straps nodig hebben dan kan diegene een opmerking bij de bestelling zetten (+ gratis straps), dan zullen we een setje bij de bestelling toevoegen.

Mocht je nou al net een bestelling geplaatst hebben die nog niet verstuurd is, stuur dan even een PM met je bestelnummer, dan kan ie er alsnog bij.

Wie het eerste komt, die het eerst maalt! :D

Jaap

Nog effe pluimpjes komen uitdelen, net als de vorige keren...

Besteld op maandag 15/09 rond 11u
Afgeleverd op dinsdag 16/09 voor 12u

En dat naar België, zelfs een Mixchamp shaker erbij gekregen, al zat ik strikt genomen niet aan 3 potten van 1 bepaald product.

Thx voor de vlotte service guys! :cool:

Ik had eens een mailtje gestuurd om te vragen naar kruidvat visolie(zware metalen, zuiverheid). Eerst een mailtje gekregen welke visolie ik bedoelde.
Mailtje gestuurd van dat het die visolie was enz.
Dan nooit iets teruggestuurd gekregen.:D

Zegt genoeg?

Dat zegt dat je het bij de kruidvat moet vragen:D

Vandaag niets gekregen terwijl die gisteren verstuurd is. Nuja, morgen dan, ik heb tijd:)

Getver de gainer met vanillesmaak heeft wel een verdomd wrang nasmaakje...errrg moeilijk om die laatste slokken binnen te krijgen. Ik maak ze met magere melk en draai er nog een banaan bij...

Dat gaan nog lange 4kg gainer worden :twitch:

Getver de gainer met vanillesmaak heeft wel een verdomd wrang nasmaakje...errrg moeilijk om die laatste slokken binnen te krijgen. Ik maak ze met magere melk en draai er nog een banaan bij...

Je hebt PM. :)

Vandaag niets gekregen terwijl die gisteren verstuurd is. Nuja, morgen dan, ik heb tijd:)

Pakketje is gisteren aangekomen zie ik, helaas in 48 uur. Volgende keer sneller!

Jaap

choco is de beste smaak vind ik zelf.

vanille is te zoet

banaas is ff lekker maar ruikt te zoet

bosbes heb is zelf niet geprobeerd,bestel ik wel als ik die banaan en choco op heb

Gister sample pakketje aangevraagd! vanochtend om 11 uur voor de deur!:D

Uitstekende service! Eerst ff alle smaakjes proberen en dan ga ik zeker wat bestellen!

Hey Jaap/Kris, ik heb net Power BCAA's with P5P bij jullie besteld, maar zou jij als expert mij een advies kunnen geven wanneer ik ze het best kan gebruiken?

Ik train ma - wo - vr en soms cardio op zondag. Ik ben pas 2 weken geleden begonnen dus ben echt nog een beginner! Ik weeg nu dan ook maar 68 kg, maar spiermassa gainen is mijn doel.

Ik hoop dat je mij kan helpen!

PS: als er wordt gezegd "bij een maaltijd" kan je um dan best net voor de maaltijd innemen of juist erna?

Laatst bewerkt:
Zojuist bestelling geplaatst! Voordeelpakket 1 met choco en banaan is on the way! :) Vond ik toch de 2 lekkerste en best drinkbaar!

Juist, nog een vraagje over de BCAA's+P5P, ik heb nu ook de gainer in huis gehaald die eveneens de BCAA's bevat...hoeveel BCAA's in tabletvorm neem ik nu nog in?

Hey Jaap/Kris, ik heb net Power BCAA's with P5P bij jullie besteld, maar zou jij als expert mij een advies kunnen geven wanneer ik ze het best kan gebruiken?

Ik train ma - wo - vr en soms cardio op zondag. Ik ben pas 2 weken geleden begonnen dus ben echt nog een beginner! Ik weeg nu dan ook maar 68 kg, maar spiermassa gainen is mijn doel.

Ik hoop dat je mij kan helpen!

PS: als er wordt gezegd "bij een maaltijd" kan je um dan best net voor de maaltijd innemen of juist erna?

De BCAA's hebben het meeste effect rondom de training. Het advies op de verpakking is daar op gericht: voor, tijdens en/of na de training.

Tegen het eind of direct na de training zijn de BCAA's waarschijnlijk het meest efficient. Dat is een beetje afhankelijk van hoe je trainingssT is: Als je direct als een beest begint te squatten, dan worden de BCAA's die je direct voor je training inneemt ook optimaal gebruikt. :)

Op niet trainingsdagen kan je de BCAA's tijdens de maaltijd nemen omdat de L-leucine (50% van je BCAA's) het spieropbouwend effect van de maaltijd versterkt. Ik zou kiezen voor inname na de maaltijd. Of misschien zelfs een uurtje later. Aminozuren zijn toch wat sneller ter plaatse dan de voedingsstoffen uit de maaltijd.
Maar in feite moet het niet uitmaken; als het goed is eet je frequente kleine porties waardoor je van een continu stroom voedingsstoffen voorzien bent. De leucine timing zal dan nooit mis zijn.

Neem je ook koolhydraten na je training? Een paar bananen bijvoorbeeld. Bij jouw gewicht moet je veel nadruk leggen op voldoende eten. En direct na de training is dat cruciaal. Neem iets dat licht verteerbaar is en eet binnen een uur daarna weer een goede maaltijd.

Kris :)

Laatst bewerkt:
Juist, nog een vraagje over de BCAA's+P5P, ik heb nu ook de gainer in huis gehaald die eveneens de BCAA's bevat...hoeveel BCAA's in tabletvorm neem ik nu nog in?

De gainer bevat een forse hoeveelheid BCAA's. Als je de volle dosering gainer neemt na je training (100gram) dan heb je 5 gram BCAA's in de vrije vorm + 5 gram BCAA's als onderdeel van het ingredient whey isolaat.

Omdat de BCAA's uit de whey isolaat in de gainer vertraagd vrijkomen, mag je nog best 5 tabletten BCAA's extra toevoegen. Als je vóór je training al whey hebt genomen, dan is de winst van de extra BCAA tabletten echter minder groot omdat er al redelijk wat BCAA's uit de whey in omloop zijn.

In dat geval kan je de BCAA's gedurende de dag gebruiken om het spieropbouwend effect van je overige maaltijden op te krikken.

(Is het te nog volgen?)

Er zijn overigens mensen die beweren dat de dosering veel en veel hoger mag zijn. Zoals Charles Poliquin die zijn sporters tientallen grammen per dag laat gebruiken. Op t-nation zijn ze ook van de hoge doseringen (20 gram per dag). Maar ja, beide partijen verkopen de stuff ook, dus wat moet je met zo'n advies :)

Ik ben nog geen onderzoek tegengekomen met deze doseringen. Ben er wel zelf een beetje mee aan het experimenteren :) .

Kris

De BCAA's hebben het meeste effect rondom de training. Het advies op de verpakking is daar op gericht: voor, tijdens en/of na de training.

Tegen het eind of direct na de training zijn de BCAA's waarschijnlijk het meest efficient. Dat is een beetje afhankelijk van hoe je trainingssT is: Als je direct als een beest begint te squatten, dan worden de BCAA's die je direct voor je training inneemt ook optimaal gebruikt. :)

Op niet trainingsdagen kan je de BCAA's tijdens de maaltijd nemen omdat de L-leucine (50% van je BCAA's) het spieropbouwend effect van de maaltijd versterkt. Ik zou kiezen voor inname na de maaltijd. Of misschien zelfs een uurtje later. Aminozuren zijn toch wat sneller ter plaatse dan de voedingsstoffen uit de maaltijd.
Maar in feite moet het niet uitmaken; als het goed is eet je frequente kleine porties waardoor je van een continu stroom voedingsstoffen voorzien bent. De leucine timing zal dan nooit mis zijn.

Neem je ook koolhydraten na je training? Een paar bananen bijvoorbeeld. Bij jouw gewicht moet je veel nadruk leggen op voldoende eten. En direct na de training is dat cruciaal. Neem iets dat licht verteerbaar is en eet binnen een uur daarna weer een goede maaltijd.

Kris :)

Bedankt, hier heb ik tenminste wat aan! :cool:

En zoals altijd, super snelle service! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven