AndroidHealthClinic

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister besteld, hopenlijk is die whey naturel een beetje binnen te houden :D

Geweldige service.. Heb vndaag samples binnen gekregen om even andere smaken te proberen.. Ga volgende week even weer nieuwe bestelling plaatsen:D

Vandaag me pakketje binnen gehad! Top service boys!

Denk dat ik met voordeelpakket 1 wel even vooruit kan ;)
Had ik alleen nog 1 vraagje.. over de visolie op de site staat 4-6 capsules per dag.. maakt dit nog veel verschil? En moet ik ze allemaal in 1 keer nemen of is het beter om ze verdeeld in te nemen?

Gister besteld, hopenlijk is die whey naturel een beetje binnen te houden :D

Ik heb er ondertussen al een pot van binnen en ja, dat lukt wel aardig. De smaak is relatief neutraal...wel goed mixen/shaken want je wil echt geen brokken hebben.

Verder moet je 't maar ervaren, want smaken & kleuren...

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag me pakketje binnen gehad! Top service boys!

Denk dat ik met voordeelpakket 1 wel even vooruit kan ;)
Had ik alleen nog 1 vraagje.. over de visolie op de site staat 4-6 capsules per dag.. maakt dit nog veel verschil? En moet ik ze allemaal in 1 keer nemen of is het beter om ze verdeeld in te nemen?

Visolie is een supplement dat zijn uitwerking op de lange termijn laat zien. Bij 4 capsules duurt het effect wat langer dan bij 6 capsules. En het uiteindelijke effect zal iets milder zijn. Maar ik denk dat beide doseringen prima zijn.

Je mag de capsules in een keer of verdeeld over de dag innemen. Het is niet bekend of dat veel uitmaakt.

Kris :)

Oke bedankt :)

weer snel geleverd, 27 uur na bestellen de zooi binnen
lekker hoor dat voordeel pakket...900 huge visolie pillen en 5 kilo whey voor 140euro...kan ik weer de rest van het jaar vooruit :)

Vandaag niets binnen en zondag besteld!

Dit is voor het eerst en ligt bijna zeker aan de TNT, want het is wel keurig optijd verzonden!

Vandaag niets binnen en zondag besteld!

Dit is voor het eerst en ligt bijna zeker aan de TNT, want het is wel keurig optijd verzonden!

Ik heb dit even doorgestuurd naar het kantoor. Daar zullen ze er morgen direct naar kijken (ik zit even thuis ivm een weekje vakantie :) )

Kris

ik heb al een Whey Protein Isolate van 2500
ben nu mee op de helft en werkt ook goed.
maar ik wil wat meer groeien ben al bezig met voedingsprogramma.
maar om te groeien is het dan niet beter voor mij om de Whey Isolate Gainer with BCAA’s and MCT’s te pakken?

( 70 kg - 180 - 9% )

ik heb al een Whey Protein Isolate van 2500
ben nu mee op de helft en werkt ook goed.
maar ik wil wat meer groeien ben al bezig met voedingsprogramma.
maar om te groeien is het dan niet beter voor mij om de Whey Isolate Gainer with BCAA’s and MCT’s te pakken?

( 70 kg - 180 - 9% )

Als het je lukt om in (spier)massa toe te nemen met alleen voeding, dan is dat prima. Je hebt dan geen 'gainer' nodig als aanvulling op je dagelijkse voeding.
Je kan de gainer wel gebruiken als shake voor direct na de training. Je geeft het spierherstel (en daarmee de groei) dan een snelle start.

Wachtend op mijn bestelling :cool:

waarom unstickied?

Wachtend op mijn bestelling :cool:

waarom unstickied?

Als sponsor van DBB krijg je een heel pakket aan mogelijkheden om je producten te tonen. Een van die mogelijkheden is het sticky topic. Aangezien wij van een deel van de opties (waaronder banner) eigenlijk geen gebruik maakten, hebben wij in overleg met DBB besloten om vooralsnog de sponsorings overeenkomst te beeindigen.

No hard feelings :) De admin en ik kunnen nog steeds door één deur. Maar niet tegelijk want T is daarvoor te breed. :D

Kris

Haha

Over de bestelling, hij is in goeie orde ontvangen! Gracia's ;)

Perfect

Amai, geen sticky meer is uit het oog en uit het hart precies :shut:

Ben enkele pagina's terug moeten gaan om dit op te halen...anyway heb weer een leuke order geplaatst (6005)...laat maar komen! :D

1 vraagje over de visolie capsules.. Ben nu bijna door me eerste pot heen.(6 capsules per dag)! zou ik nu al enig effect moeten merken? en op welke manier?

Kan dit trouwens nog enig slecht effect hebben in combinatie met 3 a 4 keer Vis (tonijn zalm) in de week?

Laatst bewerkt:
1 vraagje over de visolie capsules.. Ben nu bijna door me eerste pot heen.(6 capsules per dag)! zou ik nu al enig effect moeten merken? en op welke manier?

Kan dit trouwens nog enig slecht effect hebben in combinatie met 3 a 4 keer Vis (tonijn zalm) in de week?

Als je zo vaak zalm eet, dan denk ik dat je al ruime hoeveelheden vand e visvetzuren EPA en DHA binnenkrijgt. Misschien is er dan geen effect meer van extra visolie....

Er zijn wel trainers die veel meer omega-3 adviseren, maar ik denk dat 6 caps per dag voldoende is. Met meerdere malen zalm per week zit je ook rond die inname schat ik zo. uiteraard is dat afhankelijk van de portiegrootte en hoe vaak je zalm eet ten opzichte van tonijn. Tonijn (uit blik) bevat geen visolie. Die telt dus in dat opzicht niet mee.

Het lijkt me overigens niet veilig om zo vaak zalm te eten! Lees en huiver:
http://www.ergogenics.org/zalm.html

Dit verhaal over vervuiling geldt waarschijnlijk ook voor tonijn waar de vette delen nog wel aanzitten.

Onze visolie laten wij door een onafhankelijk laboratorium testen op dioxines, PCB's en zware metalen. De zuiverheid is uitstekend.

De effecten van visolie voor de bodybuilder zijn, meer spiermassa en minder vetweefsel. De ingenomen voeding wordt gunstiger verdeeld.

Hahaa, wederom uitstekende service guys!

Gisteren (28/10) om 13u28 besteld, om 17u44 status verzonden gekregen en vandaag (29/10) om 12u05 belt de koerier aan...nog geen 24u voor een verzending van NL naar BE, voor zo'n service moet je quasi overal flink bijbetalen. Uitstekend werk van PS en TNT! :thumbs:

'k begin er wel als een dealer uit te zien, zo'n doos vol pillen, maar 't is een gezamelijke bestelling met enkele van me maten :p

Benieuwd naar enige resultaten van de Glucosamine, moet blijkbaar wel ingenomen worden met veel vloeistof zo te lezen op de pot? Of nog andere gebruikstips kris?

Laatst bewerkt:
  • #1.000
Hahaa, wederom uitstekende service guys!

Gisteren (28/10) om 13u28 besteld, om 17u44 status verzonden gekregen en vandaag (29/10) om 12u05 belt de koerier aan...nog geen 24u voor een verzending van NL naar BE, voor zo'n service moet je quasi overal flink bijbetalen. Uitstekend werk van PS en TNT! :thumbs:

'k begin er wel als een dealer uit te zien, zo'n doos vol pillen, maar 't is een gezamelijke bestelling met enkele van me maten :p

Benieuwd naar enige resultaten van de Glucosamine, moet blijkbaar wel ingenomen worden met veel vloeistof zo te lezen op de pot? Of nog andere gebruikstips kris?

Je mag de glucosamine ook innemen bij een maaltijd. Je hoeft er dan alleen maar een slokje water bij te nemen om de capsules door te slikken.

De aanbeveling om het in te nemen met 1 of 2 glazen water geldt als je het niet bij een maaltijd inneemt. Kijk maar wat voor jou het prettigst is / het beste werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven