- Waardering
- 109
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gister besteld, hopenlijk is die whey naturel een beetje binnen te houden![]()
Vandaag me pakketje binnen gehad! Top service boys!
Denk dat ik met voordeelpakket 1 wel even vooruit kan
Had ik alleen nog 1 vraagje.. over de visolie op de site staat 4-6 capsules per dag.. maakt dit nog veel verschil? En moet ik ze allemaal in 1 keer nemen of is het beter om ze verdeeld in te nemen?

Vandaag niets binnen en zondag besteld!
Dit is voor het eerst en ligt bijna zeker aan de TNT, want het is wel keurig optijd verzonden!
)ik heb al een Whey Protein Isolate van 2500
ben nu mee op de helft en werkt ook goed.
maar ik wil wat meer groeien ben al bezig met voedingsprogramma.
maar om te groeien is het dan niet beter voor mij om de Whey Isolate Gainer with BCAA’s and MCT’s te pakken?
( 70 kg - 180 - 9% )

De admin en ik kunnen nog steeds door één deur. Maar niet tegelijk want T is daarvoor te breed. 
Amai, geen sticky meer is uit het oog en uit het hart precies :shut:

1 vraagje over de visolie capsules.. Ben nu bijna door me eerste pot heen.(6 capsules per dag)! zou ik nu al enig effect moeten merken? en op welke manier?
Kan dit trouwens nog enig slecht effect hebben in combinatie met 3 a 4 keer Vis (tonijn zalm) in de week?

Hahaa, wederom uitstekende service guys!
Gisteren (28/10) om 13u28 besteld, om 17u44 status verzonden gekregen en vandaag (29/10) om 12u05 belt de koerier aan...nog geen 24u voor een verzending van NL naar BE, voor zo'n service moet je quasi overal flink bijbetalen. Uitstekend werk van PS en TNT!
'k begin er wel als een dealer uit te zien, zo'n doos vol pillen, maar 't is een gezamelijke bestelling met enkele van me maten
Benieuwd naar enige resultaten van de Glucosamine, moet blijkbaar wel ingenomen worden met veel vloeistof zo te lezen op de pot? Of nog andere gebruikstips kris?