Fitness Seller

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren iets na de middag voordeelpakket 3 besteld en via paypal betaald,
vandaag in België afgeleverd !

Top service ! tx.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.005
Voel je dat niet in de verkoop nudat je geen sponser meer bent?

We hebben eerlijk gezegd nog geen terugloop gezien. Misschien dat er nog een (tijdelijke) lichte terugval komt.
Ik denk dat DBB ons wel degelijk geholpen heeft bij de vliegende start die Power Supplements gemaakt heeft. Daar zijn we DBB heel erkentelijk voor.

We hebben inmiddels een grote en trouwe klantenkring opgebouwd. Veel nieuwe klanten komen daarom via mond tot mondreclame. :)

Kris

We hebben eerlijk gezegd nog geen terugloop gezien. Misschien dat er nog een (tijdelijke) lichte terugval komt.
Ik denk dat DBB ons wel degelijk geholpen heeft bij de vliegende start die Power Supplements gemaakt heeft. Daar zijn we DBB heel erkentelijk voor.

We hebben inmiddels een grote en trouwe klantenkring opgebouwd. Veel nieuwe klanten komen daarom via mond tot mondreclame. :)

Kris

Denk dat je vooral trots mag zijn op je bcaa's. Voor die prijs vind je dat echt nergens! :hedbang:

Jullie zijn iedergeval heel eerlijk tegenover de consument.
Dat is voor mij al een reden om eens wat te bestellen, eerlijkheid duurt het langst!
Als je teveel aan vitamines slikt kan dat dus mooi averechts werken en is slecht voor je lichaam.
http://www.ad.nl/diagnose/article298312.ece

Maar dat kan ws. veel fabrikanten niets schelen, meer slikken is gauwer de pot leeg, en weer bestellen.

Now Foods Adam Multi Vitamine voor de man (90 capsules)

We adviseren overigens wat lagere doseringen dan de fabrikant:
Gebruiksadvies Now Foods:
3 capsules verspreid over de dag samen met maaltijden innemen. Voor optimaal resultaat, zorg voor voldoende lichaamsbeweging en een gezond voedingspatroon.

Gebruiksadvies Power Supplements:
Onderhoud - 1 capsule per dag
Perioden van zware training - 2 capsules per dag.

• #1.008
Bedankt voor je fijne reactie Sculputure!!

Ik denk dat dit alles voortkomt uit mijn haat/liefde verhouding met supplementen.

Eigenlijk wil ik geen supplementen gebruiken omdat ik denk dat de mens een prima gezondheid moet kunnen behouden met (natuurlijke) voeding. Verder ben ik ook huiverig voor overdosering van supplementen en voor slechte kwaliteit materiaal. Het kwaliteitspunt heb ik nu goed in de hand omdat we hier als bedrijf goed zicht op hebben.

Helaas merk ik dat onze leefsT / maatschappij (stress/leefritme) het ons moeilijk maakt om gezond te leven. Met de supplementen voel ik me beter. Maar ik probeer er maat mee te houden.

Gezonde voeding is nog wel het meest lastige onderwerp. Sommige dingen eet ik niet of beperkt omdat ik er morele bezwaren tegen heb, of omdat ik er niet tegen kan, of omdat ik te druk ben om steeds in de keuken te staan. Mijn voeding zou daarom wel eens vrij ongevarieerd kunnen zijn. Maar waarschijnlijk is mijn voeding nog altijd een stuk beter dan de gemiddelde NL-er (niet in de laatste plaatst door de idiote informatie die we zo nu en dan langs zien komen).

Als zekerheidspolis gebruik ik extra vitamientjes en mineralen. Met name vitamine B en magnesium zijn voor mij life savers.
Naast de multi gebruik ik diverse 'herbals' voor extra energie.

Tot zover over gezondheid. De gemiddelde forum bezoeker hier heeft wellicht meer op met spieropbouw. En daar zit ook mijn oorspronkelijke bevlogenheid voor supplementen. :)

Sinds ik creatine ontdekte is het trainen voor mij duidelijk veranderd. Hiermee kon ik flink doorbouwen nadat ik al geruime tijd vast zat.

En sinds die tijd zoek ik naar supplementen met een vergelijkbaar effect. Maar nu, oud en minder onbezonnen, kijk ik eerst naar het veiligheidsaspect.

Ik verwacht veel van beta-alanine. Maar bij de veiligheid ervan heb ik nog redelijk wat vraagtekens (misschien dat een goede time released versie wel kan).

Een ander supplement waar ik heel enthousiast over ben is BCAA's en in het bijzonder L-leucine.

Mijn veilige en effectieve 'muscle building' top drie is inmiddels een top 4:

- Creapure
- Zuivere visolie
- Whey (met name pre workout)
- BCAA's / Leucine (rondom workout en evt. bij enkele maaltijden)

Koolhydraten na de workout zie ik niet als supplement maar als voeding. Normale eiwitsupplementen zie ik ook als voeding. Whey is lastiger in te delen. Maar dat is een ander verhaal.

Kris :)

Heb nog steeds een pot met BCAA's van jullie staan. Hier wil ik deze week eigenlijk wel mee beginnen.

Moet je met de inname ook rekening houden met andere suplementen?
Neem op het moment 2-3 keer per dag jullie Whey(ochtend/voor-/na training).

Er staat 3-10 per dag. Hier zit nogal een verschil tussen. Zelf zit ik te denken om met 5 per dag te beginnen(1,78m bij 73kg). Wat is jullie advies hierin?
En is er een verschil bij inname met trainingsdagen en niet trainingsdagen?

Inname momenten waar ik zelf aan denk zijn:
Voor training: 2
Tijdens: 1
Na: 2

Maar hoe belangrijk is het om ze OOK te nemen tijdens een maaltijd?
Dan zal ik er dus meer moeten nemen.. Qua kosten niet echt gunstig dus.

• #1.010
Hey Kubus,

Whey eiwit is voor een groot deel BCAA's (20-25%). Als je voor je training 1 schep whey neemt, dan bevat dat ongeveer 6 gram BCAA's.

Aan het eind van je training heb je de grootste cumulatieve belasting op je lichaam gelegd. Op dat moment zal je lichaam de BCAA's het best benutten. Dat lijkt me het moment om de extra BCAA's door middel van de tabletten te nemen. Vijf stuks is prima.

De whey die je na je training inneemt komt pas na een ruwweg een uur 'in omloop'. het is fijn als je de BCAA's dan al goed hebt aangevuld. De combi van whey en BCAA tabletten is ideaal.

Op niet-trainingsdagen zou je de BCAA's kunnen gebruiken als booster voor je maaltijden (stimulering van spieropbouwend effect van de maaltijd). Vier stuks is waarschijnlijk al effectief. Na je avondmaaltijd is een goed moment.

Hoe belangrijk de BCAA's op dit punt zijn, is moeilijk te zeggen. Experimenteer ermee zou ik zeggen. De data die hierover beschikbaar zijn, zijn niet uitgedrukt in metingen van 'kg spiermassa per maand'. Er zijn wel metingen verricht aan de snelheid waarmee spiereiwitten worden opgebouwd (op celniveau). Dat is behoorlijk indrukwekkend.

Bedankt voor je uitgebreide antwoord, Kris!
Had ze vandaag al uitgeprobeert en had het idee dat mijn alertheid tijdens de training echt beter was. Maarja, dit kan natuurlijk ook placebo zijn:p
Had in iedergeval een erg fijne training!:cool:

Pakketje is goed aangekomen.
Had ergens gelezen dat de CO2-extractie voor visolie te zuiveren de beste is.
Gebeurd dat ook bij deze van jullie?

• #1.013
Pakketje is goed aangekomen.
Had ergens gelezen dat de CO2-extractie voor visolie te zuiveren de beste is.
Gebeurd dat ook bij deze van jullie?

CO2 distillatie is niet dé beste methode. Het wordt alleen maar zo aangeprezen in marketingartikelen. CO2 distillatie is een goed alternatief voor extractie met organische oplosmiddelen.

Het probleem zit in het feit dat sommige bedrijven de visolie distilleren met hexaan (giftig). Bij CO2 distillatie gebruikt men geen hexaan. Dat maakt het een goede methode.

Onze visolie is vacuum gedistilleerd. Dat wil zeggen dat er helemaal geen Hexaan of CO2 nodig is!

Onze visolie is goed op veel punten:

Zeer zuiver - onafhankelijk getest op zware metalen PCB's en dioxinen.

Vacuum distillatie - dus geen organische oplosmiddelen.

Hogere concentratie EPA en DHA dan standaard visolie.

Geen chemisch knip- en plakwerk van vetzuren om superhoge concentraties te krijgen. De triglyceriden houden hun natuurlijke configuratie. Dit zorgt voor behoud van een goede natuurlijke opname van de olie door het lichaam.

Lage prijs; de prijs kan concurreren met de meeste budget merken. De visolie wordt in opdracht van ons moederbedrijf www.glucosamine.com direct vanaf de producent gecapsuleerd. Er zijn geen tussenstappen om de prijs op te drijven

Voila, net voor 178€ besteld.

Wat is eigenlijk het bruto gewicht van een pot creatine van 500 gr?
Dan kan ik berekenen hoeveel ik nog heb:D

Dit weekend Omega3 besteld ...

Net 3 keer Creatine en 1 BCAA's besteld:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven