- Waardering
- 119
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 122kg
Zoveel creatine? Dat deel je toch wel met vrienden he?
Creatine... geniet met mate(n).
Kris

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zoveel creatine? Dat deel je toch wel met vrienden he?
Creatine... geniet met mate(n).
Kris![]()
Hebben jullie de vitamine pillen (ADAM) uit het assortiment gehaald?
Zo ja, waarom?
Ik heb nieuwe nodig, kunnen jullie me andere goede aanraden?

De basisproducten zijn er natuurlijk al, misschien is het uit te breiden met een multi vitamine, cla of wat preworkout dingetjes, zomaar wat suggesties
en wachten nog wat meer onderzoek af. De gezondheid van onze klanten is onze eerste zorg. Dat is ook de voornaamste reden dat wij zo weinig supplementen aanbieden.

Niet verblind door het ''grote'' geld verdienen, zover dat trouwens mogelijk is in de suplementenbusiness die al behoorlijk verzadigt is.
Maar jezelf als verkopende partij je verantwoordelijk houden voor de producten die je verkoopt is grote klasse!
Liever weinig keus, dan een overdaad aan rotzooi waar de klant veel voor moet betalen en die helemaal niet werken in de praktijk en/of je gezondheid nog is kunnen schaden.
![]()
Bedankt voor je complimenten Winterpeen!
Het meest gevraagde supplement als uitbreiding op ons assortiment is micellaire caseine. Helaas hebben we geen leverancier kunnen vinden die garanties wil geven m.b.t. het micellaire karakter van de caseine. Ze noemen het overigens wel micellair, maar daar houdt het mee op. Tja, verder vragen is niet altijd de makkelijkste weg.
Vooralsnog geen micellaire caseine dus.
Had jij nog speciale suggesties?
Kris![]()
Een volledig micellar caseïne eiwit wordt dan ook niet door XXL aangeboden, dat is een halffabrikaat omdat het zo slecht oplost. Micellar caseïne herken je eraan dat het heel erg goed in water oplost. Maar ik begrijp dat jullie er niet aan kunnen komen.....

Bedankt voor je complimenten Winterpeen!
Het meest gevraagde supplement als uitbreiding op ons assortiment is micellaire caseine. Helaas hebben we geen leverancier kunnen vinden die garanties wil geven m.b.t. het micellaire karakter van de caseine. Ze noemen het overigens wel micellair, maar daar houdt het mee op. Tja, verder vragen is niet altijd de makkelijkste weg.
Vooralsnog geen micellaire caseine dus.
Had jij nog speciale suggesties?
Kris![]()

Zonde
Bestel het liefste alles in 1 keer bij 1 shop en een langzaam eiwit zou een erg goede aanvulling zijn op jullie assortiment.
Vraagje: Ik heb een 2.5 kg pot Whey van jullie staan (Ja,die vond ik nog) met een THT van nov. '08 waarvan ik deze week het seal verwijderd heb...
Wat is jullie advies: weggooien, of nog X weken/(maanden?) te gebruiken?

............
Je zei twijfels te hebben over in welke mate de micellar caseïne wel micellair was. Da's hetzelfde als de vruchtendrankjes waar in koeienletters 'açai' op staat en dan lees je in de kleine lettertjes dat er maar 5% of zelfs maar 1% van in zit.
De vorige MC van ons was een mengvorm van MC+wei-isolaat maar de huidige is 100% MC. Nog steeds Kabicel dus..
Er zijn wereldwijd maar iets van 3 fabrikanten van micellar caseïne dus superveel keus heb je niet..

Een 100% zeker antwoord is daarop niet te geven. Maar houdbaarheidsdata worden gesteld met een zekere veiligheidsmarge.
De whey kan nog goed in orde zijn als de temperatuur bij het bewaren niet te lang hoog is geweest.
Ik zou zeggen bekijk het poeder en bepaal of het nog egaal van kleur is. Als het ook goed ruikt dan kan je vervolgens wat proeven. Als het goed van smaak is, kan je het waarschijnlijk zonder problemen gebruiken. Ik zou er echter wel wat vaart mee maken om het op te krijgen. Hard trainen dus!!
Kris
. Hmmm Temp niet te hoog. Hij heeft voor mijn verhuizing in een kast gestaan waar de ketel in zat. Best warm dus (maar wel < 30C denk ik). Ik neem wel een paar shakes en kijk of er niks afvalt