- Waardering
- 119
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 122kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
powersupplements is dus weer terug als sponsor, goede zaak!

Toppie, ik heb vorige week voor het eerst whey bij PS besteld. Goede en snelle service! Visolie bestelde ik altijd daar al. Prima partij, kan iedereen PS aanbevelen.
Kris/Jaap, zouden jullie mij advies kunnen geven over het 'ideale' ontbijt volgens jullie? Nu neem ik een eiwitshake gevolgd door 80 gram havermout + water. Ook neem ik hierbij 3 visoliecapsules in. Volgens mij kan mijn ontbijt beter/ is het wat magertjes?
Thanks. Mvg, Sebastiaan
Maar wij zijn strenger dan de FDAen wachten nog wat meer onderzoek af. De gezondheid van onze klanten is onze eerste zorg. Dat is ook de voornaamste reden dat wij zo weinig supplementen aanbieden.
Better safe than sorry!!

........
Kris/Jaap, zouden jullie mij advies kunnen geven over het 'ideale' ontbijt volgens jullie? Nu neem ik een eiwitshake gevolgd door 80 gram havermout + water. Ook neem ik hierbij 3 visoliecapsules in. Volgens mij kan mijn ontbijt beter/ is het wat magertjes?
Thanks. Mvg, Sebastiaan
Een ideale ontbijt is voor iedereen weer anders en heeft ook te maken of je aan het bulken of cutten bent, daar is niet zo maar een antwoord op te geven.
Ik probeer 'clean' te bulken en ben echt enorm veel aan het lezen op dbb. Ben gewoon benieuwd hoe PS hier tegenaan kijkt. Volgorde inname/ tijdstippen inname etc.
Ik vind het best lastig om door alle bomen het bos te zien zeg maar![]()

wat is jullie mening in verband met Beta alanine ?
ik las op de site van will brink dat het voor depletie van taurine in het hart kan zorgen en dat dit niet zo snel op te lossen is door meer taurine te geven.

Ik heb al voor 2017.2 euro aan whey (en visolie) besteld bij Power SupplementsMoet er wel bij zeggen dat er ook potten voor vrienden bij zaten.

Zag net de banner weer bovenin bij DBB verschijnen. Geweldig dat jullie weer sponsor zijn. Van mij verdienen jullie het dubbel en dwars.
Eerdaags weer eens een paar potten whey bestellen.Is tropisch vrucht een beetje goed te doen?

Thanks!
Ik gebruik hem ongeveer één dag in de week, net als de zwarte bes, ik hou van variatie, het is een lekkere smaak maar ik zou geen enkele smaak het hele jaar door gebruiken zonder afwisseling. Je kan bij je bestelling ook om een sample vragen dan kan je testen zonder een hele pot te hebben staan.
Jaap
Bij jullie geretourneerd voor een pot kokos, magnefiek! En uiteraard uitstekende service toen.
: