Fitness Seller

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.041
hahaha

:thumb:

Nieuwe vragen over PS producten kunnen eventueel in nieuwe topics gesteld worden.

powersupplements is dus weer terug als sponsor, goede zaak!

Yep :)

Toppie, ik heb vorige week voor het eerst whey bij PS besteld. Goede en snelle service! Visolie bestelde ik altijd daar al. Prima partij, kan iedereen PS aanbevelen.

Kris/Jaap, zouden jullie mij advies kunnen geven over het 'ideale' ontbijt volgens jullie? Nu neem ik een eiwitshake gevolgd door 80 gram havermout + water. Ook neem ik hierbij 3 visoliecapsules in. Volgens mij kan mijn ontbijt beter/ is het wat magertjes?

Thanks. Mvg, Sebastiaan

Een stuk fruit erbij, dit neem ik altijd als eerste. Daarna whey met brinta en sojamelk. Je kan daar evt. nog visoliecapsules bij in nemen

Toppie, ik heb vorige week voor het eerst whey bij PS besteld. Goede en snelle service! Visolie bestelde ik altijd daar al. Prima partij, kan iedereen PS aanbevelen.

Kris/Jaap, zouden jullie mij advies kunnen geven over het 'ideale' ontbijt volgens jullie? Nu neem ik een eiwitshake gevolgd door 80 gram havermout + water. Ook neem ik hierbij 3 visoliecapsules in. Volgens mij kan mijn ontbijt beter/ is het wat magertjes?

Thanks. Mvg, Sebastiaan

Een ideale ontbijt is voor iedereen weer anders en heeft ook te maken of je aan het bulken of cutten bent, daar is niet zo maar een antwoord op te geven.

Ik probeer 'clean' te bulken en ben echt enorm veel aan het lezen op dbb. Ben gewoon benieuwd hoe PS hier tegenaan kijkt. Volgorde inname/ tijdstippen inname etc.

Ik vind het best lastig om door alle bomen het bos te zien zeg maar ;)

wat is jullie mening in verband met Beta alanine ?

ik las op de site van will brink dat het voor depletie van taurine in het hart kan zorgen en dat dit niet zo snel op te lossen is door meer taurine te geven.

Maar wij zijn strenger dan de FDA :) en wachten nog wat meer onderzoek af. De gezondheid van onze klanten is onze eerste zorg. Dat is ook de voornaamste reden dat wij zo weinig supplementen aanbieden.

Better safe than sorry!!

In het verleden gebruikte ik altijd supplementen van EAS...ik vond (en vind nogal altijd) kwaliteit heel erg belangrijk. Tevens moet ik ermee rekening houden dat ik als bankdrukker bij de NPB een dopingcontrole kan ondergaan. Daarom kan ik niet zomaar alles "slikken" wat er op de markt te koop is.
Daarnaast is het leuk als je sterker wordt, maar is het nog veel leuker als je lang sterk èn vooral gezond blijft.
Dat Powersupplements een beperkt assortiment aanbied zie ik totaal niet als een probleem...ze hebben toch de belangrijkste supplementen waarvan de uitwerking en de veiligheid inmiddels wel vast staat.
Daarnaast kiezen ze hun leveranciers ook zorgvuldig uit.
Voor mij was dat reden genoeg om over te stappen naar de Powersupplements. De smaak (van b.v. de wei) is prima, en een betere prijs/kwaliteitverhouding vind je nauwelijks.

Kortom: ik ben een zeer tevreden klant van hen en kan Powersupplements alleen maar aanbevelen! :)

Laatst bewerkt:
  • #1.052
........

Thanks. Mvg, Sebastiaan

Een ideale ontbijt is voor iedereen weer anders en heeft ook te maken of je aan het bulken of cutten bent, daar is niet zo maar een antwoord op te geven.

Ik probeer 'clean' te bulken en ben echt enorm veel aan het lezen op dbb. Ben gewoon benieuwd hoe PS hier tegenaan kijkt. Volgorde inname/ tijdstippen inname etc.

Ik vind het best lastig om door alle bomen het bos te zien zeg maar ;)

Wat Winterpeen zegt is waar. Het ideale ontbijt verschilt per persoon.

Allereerst is er inderdaad de vraag welk doel iemand wil bereiken. Daarnaast is er de stofwisseling die van persoon tot persoon heel verschillend kan zijn. Daarmee doel ik niet alleen op de snelheid van de stofwisseling, maar ook factoren die bepalen hoe goed je bepaalde stoffen kan verwerken.

Als ik een 'ruwe' beoordeling zou moeten geven, lijkt het me inderdaad dat je ontbijt wat aan de magere kant is voor een (clean) bulk. Maar 'meten is weten': als je na een week niet in gewicht bent toegenomen, dan moeten er sowieso wat calorieën bij (steeds 's ochtends wegen). Voor een clean bulk zou ik mikken op maximaal 1kg per week.
Maar de meningen hierover zullen verschillen en de definitie van clean bulk wellicht ook :|.

Je zou bij je ontbijt een gekookt eitje kunnen doen. Dat levert de nodige vitamines en andere interessante stoffen (zoals cholesterol).
Een stuk fruit is vaak ook wel lekker. Maar persoonlijk vind ik dat niet zo fijn combineren met ei. Je kan het afwisselen.

Voeding is geen harde wetenschap. Dus ga ook op je gevoel af. Eet geen dingen die je vies vindt. Daar gaat je lijf zich tegen verzetten. :)

Kris

• #1.053
wat is jullie mening in verband met Beta alanine ?

ik las op de site van will brink dat het voor depletie van taurine in het hart kan zorgen en dat dit niet zo snel op te lossen is door meer taurine te geven.

Link naar het artikel: http://www.brinkzone.com/bodybuilding/is-beta-alanine-safe/

Het taurine verhaal is 1 reden voor ons om vooralsnog geen beta-alanine aan te bieden. De andere reden is de mogelijkheid dat het excitotoxisch is. Het prikkelt zenuwcellen (in de huid) zodanig dat ze spontaan beginnen te vuren (je voelt tintelingen). Overmatige prikkeling van zenuwcellen kan in gevoelige personen leiden tot celdood. Time released beta alanine kan dit probleem misschien oplossen. Het taurine probleem wordt hier niet mee opgelost.

Net als auteur Tallon al zegt: laten we meer onderzoek afwachten.

---------- Toegevoegd om 11:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:50 ----------

Bedankt voor de complimenten Huggybear!

Je denkt er net zo over als wij. We zijn ook graag nog fit als we 80 zijn :-)

Kris :lifter:

Ik heb al voor 2017.2 euro aan whey (en visolie) besteld bij Power Supplements :o Moet er wel bij zeggen dat er ook potten voor vrienden bij zaten.

• #1.055
Zag net de banner weer bovenin bij DBB verschijnen. Geweldig dat jullie weer sponsor zijn. Van mij verdienen jullie het dubbel en dwars.

Eerdaags weer eens een paar potten whey bestellen. ;) Is tropisch vrucht een beetje goed te doen?

• #1.057
Zag net de banner weer bovenin bij DBB verschijnen. Geweldig dat jullie weer sponsor zijn. Van mij verdienen jullie het dubbel en dwars.

Eerdaags weer eens een paar potten whey bestellen. ;) Is tropisch vrucht een beetje goed te doen?

Thanks!
Ik gebruik hem ongeveer één dag in de week, net als de zwarte bes, ik hou van variatie, het is een lekkere smaak maar ik zou geen enkele smaak het hele jaar door gebruiken zonder afwisseling. Je kan bij je bestelling ook om een sample vragen dan kan je testen zonder een hele pot te hebben staan. :)

Jaap

Thanks!
Ik gebruik hem ongeveer één dag in de week, net als de zwarte bes, ik hou van variatie, het is een lekkere smaak maar ik zou geen enkele smaak het hele jaar door gebruiken zonder afwisseling. Je kan bij je bestelling ook om een sample vragen dan kan je testen zonder een hele pot te hebben staan. :)

Jaap

Ja ik heb dat al eens gehad met zwarte bes. Hele pot gekocht van 2.5kg. Kwam er toen achter dat ik hem niet lekker vond. :D Bij jullie geretourneerd voor een pot kokos, magnefiek! En uiteraard uitstekende service toen.

kreeg vandaag een mailtje dat het verstuurd was en heb het pakket nu al ontvangen.
Top!

Ik heb even een vraagje :):

Ik zat net even op jullie site te kijken en zag dat jullie 20 kilo isolaat aanbieden voor €249! :eek:

Dit komt neer op €12,45 per kilo! Ik ben aardig op de hoogte van de grondstof prijzen, dus ik vraag me af, wat voor addertje zit hier onder het gras? Jullie claimen namelijk dat dit 100% isolaat is, en ook nog van volac?

Nou weet ik dat er een tijd geleden bij de exclusive whey van body&fitshop ook het volac logo stond, nou ken ik iemand die bij volac werkt, en in de body en fitshop whey bleek helemaal geen volac te zitten.. Binnen een dag stond er ook geen volac logo meer op de b&f site.. Kort daarvoor had ik daar ook zo'n emmer besteld en het klonterde als de t*ring.. Pure oplichterij dus, klanten zijn gewoon in de maling genomen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven