AndroidHealthClinic

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
Ik heb even een vraagje :):

Ik zat net even op jullie site te kijken en zag dat jullie 20 kilo isolaat aanbieden voor €249! :eek:

Dit komt neer op €12,45 per kilo! Ik ben aardig op de hoogte van de grondstof prijzen, dus ik vraag me af, wat voor addertje zit hier onder het gras? Jullie claimen namelijk dat dit 100% isolaat is, en ook nog van volac?

Klopt, deze zak komt van Volactive. Er is geen addertje, er zit gewoon erg weinig marge op voor ons. Zie het als een soort service naar die paar klanten die steeds een groot aantal potten whey naturel aanschaffen. :)

Nou weet ik dat er een tijd geleden bij de exclusive whey van body&fitshop ook het volac logo stond, nou ken ik iemand die bij volac werkt, en in de body en fitshop whey bleek helemaal geen volac te zitten.. Binnen een dag stond er ook geen volac logo meer op de b&f site.. Kort daarvoor had ik daar ook zo'n emmer besteld en het klonterde als de t*ring.. Pure oplichterij dus, klanten zijn gewoon in de maling genomen..

De exclusive whey is naar mijn weten niet "instant". Whey wordt geïnstantiseerd om het beter op te laten lossen (voorkomt klonteren). Niet-geïnstantiseerde whey van Volactive ken ik in ieder geval niet ???
De whey bij ons komt in ieder geval van Volactive, dat is ook duidelijk aan de zak te zien. :cool:

Jaap

Net 2 potten Crea mono besteld. Ben heel erg benieuwd naar dit product! :d

Groetjes.

wat is eigelijk het verschil tussen de 2 shakers op de site ?

• #1.064
wat is eigelijk het verschil tussen de 2 shakers op de site ?

De MixChamp heeft een dop met een lipje en heeft een mondvormige opening. De MixMagic heef een schroefdopje en een ronde opening.

Van beide shakers kan het grote deksel er ook afgeschroefd worden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jaap

Hoe lang geldt de actie nog van het starterspakket (2 whey, amino's, crea-mono) ?
Ik moet mijn ouders nog overtuigen :p

deze morgen is het sample pakketje dat jullie beloofd hadden toegekomen, was ongelofelijk verschoten toen ik het opendeed dat er zelfs een shaker bij zat, wat een service !
ik raad echt iedereen die ik ken en supplementen gebruikt aan om op jullie site te bestellen, nog nergens anders zo een snelle en betrouwbare service gehad !

*edit*
zal hier dan nadat ik al deze shakes verorberd heb reporten van de smaak (welke ik de lekkerste vond)

Laatst bewerkt:
............
Verkeerde topic

Laatst bewerkt:
Hebben jullie ook glutenvrije weightgainers?

waarom verkopen jullie geen creatine in pilvorm ?
is dit minder effectief ? of ?

is die actie van 10% korting voorbij?
ik wil 20 kilo whey kopen eve kijke waar het goedkoopst is

• #1.075
waarom verkopen jullie geen creatine in pilvorm ?
is dit minder effectief ? of ?

Er is niet veel vraag naar en daarom niet rendabel voor ons om te laten produceren. Het zal daarom een stuk duurder zijn dan poeder.

is die actie van 10% korting voorbij?
ik wil 20 kilo whey kopen eve kijke waar het goedkoopst is

De actie is op 10 januari afgelopen maar voor een goedkopere zak dan dit hoef je in nederland niet verder te zoeken...

Laatst bewerkt:
hoelang doe je normaal met 1 pot creatine ?

voila, net voor 98,3 euro besteld op jullie site !
enig idee waneer het zou toekomen ? is trouwens een verzending naar belgie

bos-aardbei beviel me trouwens het beste van alle smaken!
een echte aanrader voor iedereen !

Laatst bewerkt:
  • #1.079
voila, net voor 98,3 euro besteld op jullie site !
enig idee waneer het zou toekomen ? is trouwens een verzending naar belgie

bos-aardbei beviel me trouwens het beste van alle smaken!
een echte aanrader voor iedereen !

Hoi Matthias,

Bedankt voor je bestelling!
De supplementen worden vandaag verstuurd. In de meeste gevallen wordt het de volgende dag al in België afgeleverd.

Kris :)

dankjewel :)
dus jij raad gewoon 3 gr creatine per dag aan, waneer neem ik het best in ? gewoon bij mn post workout shake kappen ? of beter smorgens in mn shake ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven