- Waardering
- 119
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 122kg
Ik heb even een vraagje:
Ik zat net even op jullie site te kijken en zag dat jullie 20 kilo isolaat aanbieden voor €249!
Dit komt neer op €12,45 per kilo! Ik ben aardig op de hoogte van de grondstof prijzen, dus ik vraag me af, wat voor addertje zit hier onder het gras? Jullie claimen namelijk dat dit 100% isolaat is, en ook nog van volac?
Klopt, deze zak komt van Volactive. Er is geen addertje, er zit gewoon erg weinig marge op voor ons. Zie het als een soort service naar die paar klanten die steeds een groot aantal potten whey naturel aanschaffen.

Nou weet ik dat er een tijd geleden bij de exclusive whey van body&fitshop ook het volac logo stond, nou ken ik iemand die bij volac werkt, en in de body en fitshop whey bleek helemaal geen volac te zitten.. Binnen een dag stond er ook geen volac logo meer op de b&f site.. Kort daarvoor had ik daar ook zo'n emmer besteld en het klonterde als de t*ring.. Pure oplichterij dus, klanten zijn gewoon in de maling genomen..
De exclusive whey is naar mijn weten niet "instant". Whey wordt geïnstantiseerd om het beter op te laten lossen (voorkomt klonteren). Niet-geïnstantiseerde whey van Volactive ken ik in ieder geval niet

De whey bij ons komt in ieder geval van Volactive, dat is ook duidelijk aan de zak te zien.

Jaap