Fitness Seller

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.121
Geweldige service die snelle antwoorden van je (jullie)!

Het lukt helaas niet altijd snel te zijn :(

Je benadrukt dat weightgainers alleen wenselijk zijn als 'zoveel mogelijk ongeraffineerde voeding' niet in gewicht doet toenemen. Dat is echter iets wat ik lastig vind om te bepalen. Ik ga hem dus in eerste instantie als post workout gebruiken.

:thumb:

In principe kan ik de whey dan op een willekeurig moment van de dag innemen als ik je goed begrijp.

Dat klopt. Zorg wel dat je op trainingsdagen de pre-workout inname er in houdt.

Overigens sluit ik elke dag af met een bak kwark (met 2 scheppen vruchtenhagel, voor zowel smaak als koolhydraten). De caseine zal dus niet nodig zijn.

Inderdaad.

Soms heb ik gewoon het gevoel dat ik mezelf letterlijk opbrand, een maand of wat geleden woog ik 's avonds soms wel 85 kilo en de volgende ochtend reikte de teller dan niet verder dan de 80. Dat ga ik nu wel tegen met de kwark vermoed ik.

Vijf kilo is vrij veel. Twee tot 3 kg zie je vaker. De voornaamste oorzaken zijn zweet en het toiletbezoek. Zweet kan meer dan een liter zijn. Overigens gaat het gros van je zweet in de uitademingslucht zitten. Veel mensen denken dat er een hele plens zweet in hun matras en deken verdwijnt. Dat valt dus relatief gezien wel mee.

Je verbrandt in ieder geval niet zo veel dat de CO2 uitstoot via de uitademing wezenlijk bijdraagt aan je gewichtsverlies. Als je op die manier een kilogram wil afvallen, dan staat dat gelijk aan twee en een halve kilogram CO2 productie (De O2 adem je in, de CO2 weer uit. 'C' (koolstof) is slechts 27% van het CO2. De 'C' haal je uit je lijf d.w.z. suikers en vetten).
Met die CO2 uitstoot komt een SUV 10 kilometer ver. En als mens moet je vele marathons lopen voor je die hoeveelheid CO2 uitgeademd hebt.
:D

Buiten KT voetbal ik ook nog (en ik train benen óók met KT ;) ). Wat ik merk is dat ik er in de pauze, of anders na de wedstrijd, doorheen zit. Kan ik de weightgainer innemen als energizer (in de pauze), of moet ik die als post workout gebruiken?
Ook tijdens de KT heb ik halverwege een beetje een slap gevoel, waardoor ik me niet meer helemaal ten volle kan inzetten bij de resterende oefeningen. Wat doe ik hieraan?

De Supreme Gainer kan werken tegen vermoeidheid omdat het koolhydraten en BCAA's bevat.
Je kan ook eerst eens een simpel suikerhoudend drankje proberen (of wat honing opgelost in water).

Als je maar 1 shake drinkt op één dag, bestel ik dan beter Micellar Casein ipv Pure Whey Protein Isolate ?

Dank bij voorbaat

mvg

Ik zou kiezen voor de Pure Whey Protein Isolate en de inname 30 tot 60 minuten voor de training inplannen.

Kris :)

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de zorgvuldige antwoorden Kris, eens kijken wat voor resultaten het me oplevert.
En snel ís relatief, maar ik vind het nog steeds vlot. Binnenkort mijn order plaatsen.

ik gebruik de whey van powersuplements en ben zeer te vreden.

nu wil ik zo'n duo pack van creatine en bcaa's halen.

doe ik het goed als ik ( even simpel gezegt )
s'ochtends ontbijt en whey

voor training 5g bcaa

tijdens en direct na training 5g bcaa dextrose creatine 5g

bij thuiskomst me whey.

alvast bedankt en mijn comlimenten met jullie onderneming.

• #1.124
Bedankt voor de zorgvuldige antwoorden Kris, eens kijken wat voor resultaten het me oplevert.
En snel ís relatief, maar ik vind het nog steeds vlot. Binnenkort mijn order plaatsen.

ik gebruik de whey van powersuplements en ben zeer te vreden.

nu wil ik zo'n duo pack van creatine en bcaa's halen.

doe ik het goed als ik ( even simpel gezegt )
s'ochtends ontbijt en whey

voor training 5g bcaa

tijdens en direct na training 5g bcaa dextrose creatine 5g

bij thuiskomst me whey.

alvast bedankt en mijn comlimenten met jullie onderneming.

Je kan het op die manier doen als de maaltijd die je een paar uur voor je training eet, redelijk wat eiwitten bevat. Anders kan je beter de whey die je bij thuiskomst (na de training?) gebruikt, 30 tot 60 minuten vóór je training nemen.

De BCAA inname timing is prima. Als je de training begint met een rustige warming up dan kan je de pre-workout BCAA eventueel naar het midden van de training verplaatsen.

Creatine zou ik terugschroeven naar 3 gram, tenzij je het niet continu neemt. Dan is 5 gram goed.

bedankt! ik neem niet continu crea dus hou dat op 5g.

ik begrijp dat ik de whey dus beter voor mijn training kan nemen. dit heb te maken met de snelheid wanneer mijn lichaam het op kan nemen en wanneer ik het voor de training neem het zeg maar "klaar staat" voor na de training juist?

ik heb hier namelijk al zo veel verschillende meningen over gelezen.

Nog even snel voor 3 uur een bestelling geplaatst :)
De lekkere samples hebben me overgehaald om 2 potten Isolaat en 1 pot micellar caseine te bestellen. Ben benieuwd!

• #1.127
........
ik begrijp dat ik de whey dus beter voor mijn training kan nemen. dit heb te maken met de snelheid wanneer mijn lichaam het op kan nemen en wanneer ik het voor de training neem het zeg maar "klaar staat" voor na de training juist?

......

Dat klopt.

Het is wel handig om direct na de training relatief snelle suikers te nemen. Fruit / gedroogd fruit / fruitsap / (opgeloste) honing / een paar (koude) aardappels / Supreme Gainer etc.

Jij kiest voor dextrose. Dat kan ook. Maar neem niet al te veel.

Hoe lang duurt de transactie (voorafbetaling via bank) + verzending naar belgie ? Op het site staat er enkele dagen, maar kan je meer specifieker zijn hierin ?

• #1.129
Hoe lang duurt de transactie (voorafbetaling via bank) + verzending naar belgie ? Op het site staat er enkele dagen, maar kan je meer specifieker zijn hierin ?

Via KBC (met telebankieren) is de betaling meteen binnen. Via telebankieren met een andere belgische bank duurt het meestal 1 of 2 werkdagen. Via een papieren overschrijving kan het wat langer duren.

We werken nog aan een snellere methode. Overigens versturen we bij klanten die al een redelijk aantal keren hebben besteld vooraf aan de betaling.

Jaap

Vanavond 2 potten Wey besteld.
Ben benieuwd of ik het verschil ga merken.
Vind de prijs redelijk.
Eerst een ruime zoekslag op internet gemaakt maar zag door de bomen het bos niet meer.
De aanbeveling op het forum heeft toch de doorslag gegeven om bij Power supplements te bestellen.

heb een vraagje. Heb begrepen dat binnenkort koffie whey in jullie assortiment binnenkomt. Aangezien ik binnenkort wil bestellen dacht ik van wacht wel effe tot het binnen komt als het niet te lang duurt:)

• #1.132
Vanavond 2 potten Wey besteld.
Ben benieuwd of ik het verschil ga merken.
Vind de prijs redelijk.
Eerst een ruime zoekslag op internet gemaakt maar zag door de bomen het bos niet meer.
De aanbeveling op het forum heeft toch de doorslag gegeven om bij Power supplements te bestellen.

:thumbs:

heb een vraagje. Heb begrepen dat binnenkort koffie whey in jullie assortiment binnenkomt. Aangezien ik binnenkort wil bestellen dacht ik van wacht wel effe tot het binnen komt als het niet te lang duurt:)

..sssst, is geheim :rolleyes:
Maar nu het toch bekend is, ik verwacht 'm vrijdag ongeveer. :p

Jaap

ik heb zojuist dat 'potje pillen' besteld magnesium en taurine als duo pakket met creatine.

wanneer kan ik deze het beste nemen?
of beter gezegd kan ik deze na me training bij mijn bcaa's dextrose en de crea gooien?

alvast bedankt

• #1.136
ik heb zojuist dat 'potje pillen' besteld magnesium en taurine als duo pakket met creatine.

wanneer kan ik deze het beste nemen?
of beter gezegd kan ik deze na me training bij mijn bcaa's dextrose en de crea gooien?

alvast bedankt

Je kan de magnesium bij een maaltijd innemen. Het hoeft niet gelijktijdig met de creatine.

bedankt

Whey

Jaap/Kris bedankt voor de vlotte levering van de whey.:)

Is de creatine monohydraat die jullie aanbieden Duitse?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven