Concept
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
bij uitzoeken. Kortom, tevreden klant hier, bedankt.Naar aanleiding van mijn bevindingen heb ik de Whey: Zwarte bes besteld en de Weightgainer: Vanille besteld. Ze waren wederom de volgende dag binnen en ik mocht er ook nog een shakerbekerbij uitzoeken. Kortom, tevreden klant hier, bedankt.
De 'korreltjes' in de weightgainer zijn waarschijnlijk de losse BCAA's, die lossen wat langzamer op dan de overige ingrediënten.Vandaag ook mijn bestelling binnen gekregen! Goede service!!
Supreme weightgainer banaan, creatine, omega3 suplement en magnesium en taurine suplement (om de spierkramp van de creatine tegen te gaan!)
Hoe raden jullie mij dit aan om in te nemen?
Smorgens 2x omega3
100mg weightgainer na de workout neem ik aan?
Voor slapen gaan 2x omega3

Op de verpakking staat elke dag 1 schep (3mg) van de creapure creatine, op workout dagen na de workout neem ik aan? En op geen workout dagen at random? of bij ontbijt?
En dan de magnesium en taurine suplement? tegelijkertijd met de creatine innemen?
Daarnaast heb ik nog een halve kilo - 1 kilo XXL nutrition whey isolaat... hoe kan ik die het beste combineren met die weightgainer? Ik pak nu sinds kort smorgens bij het ontbijt 1 schep (15gram) whey gemeng met melk en 5 scheppen brinta.
Vandaag 2 potten whey binnen gekregen, donderdagavond besteld dus mooi
snel geleverd. Netjes verpakt en met de gratis shake beker.
ps. Een ton zat niet helemaal goed dichtgeplakt, geen lijm op helft van karton waarmee de ton gesloten zit.
Verder top service!!

UVB => veel vitamine D
Ik gebruik een 4,4% UVB zonnehemel (Philips Cleo Natural Warmwhite). Dit is het hoogste UVB percentage voor UV lampen op de consumentenmarkt (als ik me niet vergis). Ik zag een onderzoekje op PubMed waar deze lampen werden gebruikt als imitatie zonlicht (redelijk vergelijkbaar UV spectrum).
Ik heb de lampen vorige week aangeschaft en ga er nu een paar keer per week onder. Het zal zo'n 5000 IU per sessie van 10 minuten opleveren denk ik.
Helaas worden die cleo natural lampen niet meer gemaakt. Ik kon deze nog ergens op de kop tikken.
Kris

Ik zag de volgende quote in een vitamine D topic:
Nu is mijn vraag: is dat niet slecht voor de huid? En wat gebruik je voor SPF factor/product ter bescherming?
Beetje off-topic trouwens, sorry![]()

had donderdag (9 uur s'avonds) besteld en vandaag (zaterdag 9 uur s'ochtend). top service!
de whey isolaat met banaan smaak is heel lekker. alleen zat er binnen in de shake beker een briefje (moeilijk Engels) met eerst met een lepel roeren voor het schuddenis dit echt nodig?

had donderdag (9 uur s'avonds) besteld en vandaag (zaterdag 9 uur s'ochtend). top service!
de whey isolaat met banaan smaak is heel lekker. alleen zat er binnen in de shake beker een briefje (moeilijk Engels) met eerst met een lepel roeren voor het schuddenis dit echt nodig?

De whey isolaat naturel is me echt heel erg goed gevallen!
beter nog dan whey met smaak (en dan heb ik het natuurlijk niet alleen over powersupplements maar over alle whey met smaak)
had het eigenlijk al en tijdje gehad met die zoete smaken maar dacht dat naturel tegen zou vallen. Thanks voor de samples! klant erbij (Y)