Fitness Seller

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Jaap en Co,

Deze week mn order goed EN snel ontvangen in Belgie. ;)
Bestel in de toekomst nog bij jullie!

Mooi zo!

Grtz,
Concept

Hier ook een zeer tevreden belg :D. Gisteren voor 15u besteld, vandaag in de namiddag mijn bestelling ontvangen, super service van jullie !.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.143
Thanks allemaal. We zijn toch ook een beetje afhankelijk van de postdiensten dus hopelijk houden ze die 24 uurs service een beetje d'r in. :cool:

Morgen weer een berg samples versturen!

Jaap

Vorige week een aantal samples aangevraagd en deze meteen de volgende dag in de bus gekregen, lekker vlot zoals verwacht.
Ik heb volgende dingen geprobeerd, en alles met melk ingenomen.

Whey: Naturel (vond ik niet weg te krijgen, zelfs de melk leek er smakeloos door geworden. Misschien een betere optie met chocomelk, maar ik had maar 1 zakje ;) )
Whey: Zwarte bes (prima te drinken, lichtzurige smaak)

Weightgainer: Banaan (vond ik opzich lekker, alleen heb ik de smaak de hele dag nog geproefd bij het omhoog boeren. Ik zeg niet dat dit altijd gebeurd)
Weightgainer: Vanille (Niet zo extreem zoet als degene die ik hiervoor van een ander merk had, prima te drinken)
Weightgainer: Bos-aardbei (nog niet geprobeerd, gaat straks gebeuren)

Overigens is de Weightgainer na het mengen nog steeds een beetje korrelig, dit lost kennelijk minder goed op dan de Whey.

Naar aanleiding van mijn bevindingen heb ik de Whey: Zwarte bes besteld en de Weightgainer: Vanille besteld. Ze waren wederom de volgende dag binnen en ik mocht er ook nog een shakerbeker :P bij uitzoeken. Kortom, tevreden klant hier, bedankt.

• #1.145
Naar aanleiding van mijn bevindingen heb ik de Whey: Zwarte bes besteld en de Weightgainer: Vanille besteld. Ze waren wederom de volgende dag binnen en ik mocht er ook nog een shakerbeker :P bij uitzoeken. Kortom, tevreden klant hier, bedankt.

bedankt voor je bestelling. :) De 'korreltjes' in de weightgainer zijn waarschijnlijk de losse BCAA's, die lossen wat langzamer op dan de overige ingrediënten.

Jaap

Vandaag ook mijn bestelling binnen gekregen! Goede service!!

Supreme weightgainer banaan, creatine, omega3 suplement en magnesium en taurine suplement (om de spierkramp van de creatine tegen te gaan!)

Hoe raden jullie mij dit aan om in te nemen?

Smorgens 2x omega3
100mg weightgainer na de workout neem ik aan?
Voor slapen gaan 2x omega3

Op de verpakking staat elke dag 1 schep (3mg) van de creapure creatine, op workout dagen na de workout neem ik aan? En op geen workout dagen at random? of bij ontbijt?

En dan de magnesium en taurine suplement? tegelijkertijd met de creatine innemen?

Daarnaast heb ik nog een halve kilo - 1 kilo XXL nutrition whey isolaat... hoe kan ik die het beste combineren met die weightgainer? Ik pak nu sinds kort smorgens bij het ontbijt 1 schep (15gram) whey gemeng met melk en 5 scheppen brinta.

Vandaag 2 potten whey binnen gekregen, donderdagavond besteld dus mooi
snel geleverd. Netjes verpakt en met de gratis shake beker.

ps. Een ton zat niet helemaal goed dichtgeplakt, geen lijm op helft van karton waarmee de ton gesloten zit.

Verder top service!!

Whey isolaat Kokos binnengekregen gisteren! Smaakt heerlijk! Goed werk jongens!

• #1.149
Vandaag ook mijn bestelling binnen gekregen! Goede service!!

Supreme weightgainer banaan, creatine, omega3 suplement en magnesium en taurine suplement (om de spierkramp van de creatine tegen te gaan!)

Hoe raden jullie mij dit aan om in te nemen?

Smorgens 2x omega3
100mg weightgainer na de workout neem ik aan?
Voor slapen gaan 2x omega3

Zo kan je het inderdaad doen.

Honderd gram supreme gainer is een goede dosering als je een heftige training hebt gehad. Vooral na een beentraining kan je die dosering goed hebben. Na een lichtere training of een training van kleinere spiergroepen, kan je de dosering verlagen naar 75 of 50 gram. Tenzij je een gorilla bent natuurlijk ;)

Probeer in ieder geval redelijk snel weer wat vaste voeding te eten (als de shake gezakt is).

Op de verpakking staat elke dag 1 schep (3mg) van de creapure creatine, op workout dagen na de workout neem ik aan? En op geen workout dagen at random? of bij ontbijt?

Na de workout is waarschijnlijk het beste. Op rustdagen is bij het ontbijt prima. Bij de avondmaaltijd is ook goed.

En dan de magnesium en taurine suplement? tegelijkertijd met de creatine innemen?

Dat hoeft niet tegelijkertijd. Het beste is het wel ze bij een maaltijd in te nemen.

Daarnaast heb ik nog een halve kilo - 1 kilo XXL nutrition whey isolaat... hoe kan ik die het beste combineren met die weightgainer? Ik pak nu sinds kort smorgens bij het ontbijt 1 schep (15gram) whey gemeng met melk en 5 scheppen brinta.

De ochtend en 30-60 minuten voor de training zijn de meest geliefde momenten voor de inname van whey eiwit.

Vandaag 2 potten whey binnen gekregen, donderdagavond besteld dus mooi
snel geleverd. Netjes verpakt en met de gratis shake beker.

ps. Een ton zat niet helemaal goed dichtgeplakt, geen lijm op helft van karton waarmee de ton gesloten zit.

Verder top service!!

We hebben dit 'euvel' voorgelegd aan de leverancier. Het kan zijn dat de machine gehaperd heeft bij het aanbrengen van het seal. Het eiwit blijft in ieder geval van goede kwaliteit. De seals zijn vooral wenselijk voor potten die in winkels komen te staan.

Kris :)

Ik zag de volgende quote in een vitamine D topic:

UVB => veel vitamine D

Ik gebruik een 4,4% UVB zonnehemel (Philips Cleo Natural Warmwhite). Dit is het hoogste UVB percentage voor UV lampen op de consumentenmarkt (als ik me niet vergis). Ik zag een onderzoekje op PubMed waar deze lampen werden gebruikt als imitatie zonlicht (redelijk vergelijkbaar UV spectrum).

Ik heb de lampen vorige week aangeschaft en ga er nu een paar keer per week onder. Het zal zo'n 5000 IU per sessie van 10 minuten opleveren denk ik.

Helaas worden die cleo natural lampen niet meer gemaakt. Ik kon deze nog ergens op de kop tikken.

Kris

Nu is mijn vraag: is dat niet slecht voor de huid? En wat gebruik je voor SPF factor/product ter bescherming?

Beetje off-topic trouwens, sorry :D

• #1.151
Ik zag de volgende quote in een vitamine D topic:

Nu is mijn vraag: is dat niet slecht voor de huid? En wat gebruik je voor SPF factor/product ter bescherming?

Beetje off-topic trouwens, sorry :D

Veel zonnebanken zijn naar mijn idee slecht om twee redenen:

1) De intensiteit is te hoog.
2) Er zit te weinig UVB in waardoor de huid nauwelijks dikker wordt.

Het dikker worden van de huid onder invloed van UVB is een van de beschermingsmechanismen. Het is onnatuurlijk om grote hoeveelheden UVA toe te dienen en weinig UVB.
Bij zonlicht betekent weinig UVB ook een lagere zonintensiteit. Bij zonnebanken heb je dan juist een hogere intensiteit. :eek:

Ik meen dat vooral het UVA verouderend werkt. Ben hier niet zeker van.

Ga je onder een zonnebank, dan kan je naar mijn idee het beste kiezen voor een zonnehemel. Dan kan je wat meer afstand nemen. Bij die grotere afstand is de intensiteit wat lager. (Of een paar lampen uitdraaien).

Met veel professionele 'wafelijzers' lig je dicht op de lampen die ook nog eens een hoger vermogen hebben. De klant moet immers snel klaar zijn, toch?!
Omdat je snel moet bruinen wordt het UVB aandeel laag gehouden. Anders verbrand je. Deze aanpak lijkt me niet wenselijk.

Onder invloed van die hoge dosis UV stralen worden veel vrije radicalen gecreeerd. Het anti-oixdantensysteem moet dan flink aan de bak. Het zou me niet verbazen als bij een heel hoge intensiteit, het anti-oxidanten systeem het niet kan bijbenen. (Vergelijk een tennisser die tennisballen uit zo'n kanon moet terugslaan. Zet het kanon een paar stappen sneller en zie hoeveel meer ballen er door komen).

Zelf smeer ik me zo min mogelijk in. Ik probeer een natuurlijke weerstand op te bouwen. In de zomer ga ik juist zonnen als de zon op zijn hoogst staat. De UVA intensiteit is dan altijd nog een stuk lager dan die van een gemiddelde professionele zonnebank.

Na enige opbouw lig ik gemiddeld een uur in de zon (zodra ik er tijd voor heb én de zon schijnt). Zomers is dat gemiddeld twee maal in de week. Ik ga nooit eindeloos liggen bakken.

Een creme gebruik ik alleen als ik de periode van blootstelling niet goed kan controleren en waarschijnlijk zal verbranden.

Ik heb huidtype 2. Ik kreeg een beetje kleur, maar werd niet supebruin. Dat lukte me in het verleden wel met zonnebrandcremes. Dan kan je lang bakken = ongezond.

Mijn vitamine D niveau lag in oktober na een zomertje regelmatig zonnen op 85.

Laatst bewerkt:
De whey isolaat naturel is me echt heel erg goed gevallen!
beter nog dan whey met smaak (en dan heb ik het natuurlijk niet alleen over powersupplements maar over alle whey met smaak)
had het eigenlijk al en tijdje gehad met die zoete smaken maar dacht dat naturel tegen zou vallen. Thanks voor de samples! klant erbij (Y)

Bedankt voor de info! :D

had donderdag (9 uur s'avonds) besteld en vandaag (zaterdag 9 uur s'ochtend). top service!
de whey isolaat met banaan smaak is heel lekker. alleen zat er binnen in de shake beker een briefje (moeilijk Engels) met eerst met een lepel roeren voor het schudden??? is dit echt nodig?

had donderdag (9 uur s'avonds) besteld en vandaag (zaterdag 9 uur s'ochtend). top service!
de whey isolaat met banaan smaak is heel lekker. alleen zat er binnen in de shake beker een briefje (moeilijk Engels) met eerst met een lepel roeren voor het schudden??? is dit echt nodig?

Ik roer het nooit van te voren om en heb er eigenlijk nooit klonten inzitten. Gewoon een kwestie van goed schudden lijkt me :)

Mijn bestelling vandaag ook ontvangen. Sample zat erbij waar ik om gevraagd had én nog een gratis shakebaker. Top! ;)

Is alleen nodig als je er koolzuurhoudende drank in doet
(maar dat lijkt me niet echt, dus niet nodig):)

Bestelling vandaag ook binnen gehad met een extra shakebeker en een aantal samples, bedankt!!

Denk dat dat met lepel roeren geldt voor als je bijv. het poeder meeneemt in je shakebeker en er later water/melk bij doet. Als je eerst water/melk er in gooit en dan het poeder, is het sowieso niet nodig.

Laatst bewerkt:
  • #1.158
De whey isolaat naturel is me echt heel erg goed gevallen!
beter nog dan whey met smaak (en dan heb ik het natuurlijk niet alleen over powersupplements maar over alle whey met smaak)
had het eigenlijk al en tijdje gehad met die zoete smaken maar dacht dat naturel tegen zou vallen. Thanks voor de samples! klant erbij (Y)

:thumbs: :)

Thanks!
Met het zeefje binnenin is het inderdaad niet echt nodig om ook te roeren.

Jaap

Net een bestelling gedaan, combo BCAA & creatine, 2x isolaat, een gainer en de micellaire.

Nu heb ik een vraag over de BCAA´s op de site staat inname per dag tussen de 3 en 10, nu vind ik dat zelf een beetje ruim ingeschat en best zonde om er 10 op een dag te nemen..

Wat raden jullie mij aan?

Kzit op een fullbody schema dus elke training is zwaar (las hierboven toevallig over de gainer dan 100gr na een been training en 70 bijv na kleinere spiergroepen, dit is bij mij niet het geval, alleen maar grote spiergroepen), train 3x p.w.

Ik weeg 88kg
Ben 184cm
en een vet% van rond de 15%

Hoeveel tabs raden jullie me aan?
En op welk moment? na, voor of tijdens?

Alvast bedankt!

• #1.160
Hoi Rory01,

100 gram Supreme Gainer na je training is inderdaad een goede hoeveelheid bij een full body workout. In die 100 gram zit al 5 gram vrije vorm BCAA's.

Het lijkt me goed om de tabletten ongeveer halverwege de training te nemen. Drie stuks is goed. In combinatie met de gainer zit je dan op 8 gram vrije vorm BCAA's totaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven