AndroidHealthClinic

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik lees net dat "jullie" aanraden de whey 30-60 min voor de training te nemen.
maar is het slim om dan na de training (bij thuiskomst) ook nog whey te nemen?

stel bijvoorbeeld 30g voor en 20 g na de training?

ik doe het nu zo:
30-60 min voor de training 30g whey
direct voor 3 bcaa
diract na 3 bcaa en 5g creatine met water en 30-40g dextrose
en dan bij thuiskomst 20g whey

maar ik zal die laatste whey dus weg kunnen laten?

p.s. bedankt voor de samples

komt er nog een uitbreiding van het assortiment ?
ik vind de producten die jullie verkopen op zich genoeg maar ik mis tog aantal supplementen zoals dextrose etc.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.163
top kris heb net nog wat lekkers besteld

greets

• #1.165
ik lees net dat "jullie" aanraden de whey 30-60 min voor de training te nemen.
maar is het slim om dan na de training (bij thuiskomst) ook nog whey te nemen?

stel bijvoorbeeld 30g voor en 20 g na de training?

ik doe het nu zo:
30-60 min voor de training 30g whey
direct voor 3 bcaa
diract na 3 bcaa en 5g creatine met water en 30-40g dextrose
en dan bij thuiskomst 20g whey

maar ik zal die laatste whey dus weg kunnen laten?

p.s. bedankt voor de samples

Of je de whey weg kan laten is afhankelijk van wat je de uren voor je training gegeten hebt. Als je vrijwel nuchter je pre workout whey shake neemt met water. Dan is het na je training van belang om snel weer eiwitten aan te voeren. In dat geval zou ik direct whey nemen. Eventueel met de dextrose die je al gebruikt. Dat de dextrose misschien wat vertraagd wordt lijkt me juist gunstig.

Neem je de pre-workout whey met melk, dan zullen de caseine-melkeiwitten na je training nog een (geringe) aanvoer van aminozuren verzorgen. Direct een whey shake nemen is dan minder urgent. Maar ik zou niet te lang wachten met een goede maaltijd.

Ook wanneer je vlak voor je training nog een flinke eiwitrijke maaltijd neemt, is de behoefte aan een post workout whey shake minder groot.

Bovenstaande is beredeneerd vanuit de aanvoer van aminozuren. Daarnaast is er het aspect van insuline productie. Als je maximaal wilt groeien dan is een forse hoeveelheid insuline na je training gunstig. Dextrose verhoogt de insuline spiegel (wel vrij kortdurend, maltodextrine is misschien beter). Eiwit bij de koolhydraten versterkt de insuline afgifte. Whey is op zo'n moment een geschikt eiwit omdat het lekker snel vrijkomt en dus 'mee kan werken' met de koolhydraten.

De whey shake die je voor je training neemt heeft dit effect nauwelijks. De insuline productie wordt namelijk onderdrukt tijdens de training.

Kris :)

bedankt voor je reactie..

als ik het geod begrijp zitten er dus geen nadelen en alleen voordelen aan eventueel de whey na me training.

ik denk dat ik dus ook lekker zo door ga dan.
ik heb momenteel glycomass ipv dextrose.. weet niet of dit veel verschil maakt?

nogmaals bedankt

• #1.167
bedankt voor je reactie..

als ik het geod begrijp zitten er dus geen nadelen en alleen voordelen aan eventueel de whey na me training.

ik denk dat ik dus ook lekker zo door ga dan.
ik heb momenteel glycomass ipv dextrose.. weet niet of dit veel verschil maakt?

nogmaals bedankt

Het voornaamste nadeel van whey na de training is dat het geld kost. Alhoewel het uitgezet tegen eiwitrijke voeding niet duur is.

Ik zou van de post workout whey in ieder geval geen apart 'eetmoment' maken. Dat stelt de vaste maaltijd te lang uit. Je neemt het direct na de training met de carbs. Of als je liefst eerst snelle carbs wil nemen, dan neem je de whey later met een lichtverteerbare maaltijd.
Ik zou kiezen voor samen met de post workout carbs.

Over waxymaize / glycomass kan ik niet goed oordelen.

Net bestelling geplaatst:) Heb ze al geproefd n.a.v. de gratis actie.
Voor 3 uur besteld dus waarschijnlijk morgen al binnen:D

• #1.169
Net bestelling geplaatst:) Heb ze al geproefd n.a.v. de gratis actie.
Voor 3 uur besteld dus waarschijnlijk morgen al binnen:D

Bedankt! Als het goed is komt ie inderdaad morgen aan de deur :)
We versturen ze meestal ook nog bestellingen voor 4 uur besteld, maar dat is officieel niet altijd haalbaar.

Jaap

heey powersupplements.
ik heb zojuist bij jullie een bestelling gedaan.
waneer kan ik deze bestelling verwachten ?
kan dat dit weekend zijn of krijg ik het maandag ?
alvast bedankt,

Dit weekend, het is zaterdag vandaag :rolleyes:

Maandag wordt tie op z'n vroegst verstuurd dus op z'n vroegst heb je 'm dinsdag binnen.

ja oke dat dacht ik ook wel. maar kon zijn dat ze zaterdags bestellingen wel aannamen. dus dacht wie weet verzenden ze dat wel. maar bedankt;)

ja oke dat dacht ik ook wel. maar kon zijn dat ze zaterdags bestellingen wel aannamen. dus dacht wie weet verzenden ze dat wel. maar bedankt;)

Ze zullen bij Power Supplements de bestellingen in het weekend vast wel aannemen. Maar volgens mij neemt TNT Post pas op maandag pakketten aan.

ooh ja da kan goed kloppen ja. stom. agjah maakt ook niet uit. had het gewoon eerder deze week moeten bestellen :@ mja geen tijd gehad

enig idee wanneer de nieuwe producten beschikbaar zijn en in welke categorie er nieuwe gaan bijkomen?

ik ga binnenkort nog eens een halfjaarlijkse voorraad inslaan, daarom dat ik het vraag :d

Eey Powersupplements,

Ik zag dat jullie van de whey ook de smaak vanille hebben.
Alleen die hebben jullie niet in 1 kg verpakking.
Is dit een fout of een bewuste keuze omdat hij niet genoeg verkocht word?

Btw ik had een sample van de caseine vanille en die vond ik wel lekker, vind ik de whey versie dan ook lekker of is die heel erg anders?

Alvast bedankt!!

• #1.178
enig idee wanneer de nieuwe producten beschikbaar zijn en in welke categorie er nieuwe gaan bijkomen?

ik ga binnenkort nog eens een halfjaarlijkse voorraad inslaan, daarom dat ik het vraag :d

:) (<-- click!)​

Eey Powersupplements,

Btw ik had een sample van de caseine vanille en die vond ik wel lekker, vind ik de whey versie dan ook lekker of is die heel erg anders?

Alvast bedankt!!

De whey vanille liep iets te hard! Vandaag of morgen weer op voorraad! (en zichtbaar op de site).

Laatst bewerkt:
Hoi,

Hebben jullie ook vetvrije salade dressings???

• #1.180
Eey Powersupplements,

Alvast bedankt!!

Hij is weer binnen! De whey en de caseïne hebben hetzelfde smaakaroma, alleen is de caseïne wat dikker en korreliger van structuur shake.

Hoi,

Hebben jullie ook vetvrije salade dressings???

:meal:
Alles wat wij hebben staat op de site. Geen dressings helaas.

Jaap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven