AndroidHealthClinic

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij is weer binnen! De whey en de caseïne hebben hetzelfde smaakaroma, alleen is de caseïne wat dikker en korreliger van structuur shake.

:meal:
Alles wat wij hebben staat op de site. Geen dressings helaas.

Jaap

Zo das lekker snel :D
Zo meteen maar gelijk een bestelling doen ;)

Btw leuk dat jullie nu ook t-shirts verkopen :D

Hey, toch ff replying hier:

Ik heb net weer een potje (natural) whey besteld en de voedingsrepen eens uitgetest.

Ze worden erg gesmaakt hierzo en gaan er goed door, het is niet de beste oplossing maar anders eten ze niks. Bedankt hiervoor en zeker voor de snelle levering ! ++ (Belgie)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.183
Hey, toch ff replying hier:

Ik heb net weer een potje (natural) whey besteld en de voedingsrepen eens uitgetest.

Ze worden erg gesmaakt hierzo en gaan er goed door, het is niet de beste oplossing maar anders eten ze niks. Bedankt hiervoor en zeker voor de snelle levering ! ++ (Belgie)

Bedankt! In 95% van de gevallen komt het ook echt binnen 24 uur aan dus prettig dat dat ook hier is gebeurd! :)

ik hoop dat mijn bestelling vandaag ook binnen komt. wat ik wel verwacht, het is gister middag verzonden duss.

dinsdag middag geld overgemaakt, woensdag middag 20 kg whey isolaat rijker.... Top!

Bedankt! In 95% van de gevallen komt het ook echt binnen 24 uur aan dus prettig dat dat ook hier is gebeurd! :)

;) Dit moet ik toch even vertellen, vanmorgen voor de eerste keer de whey uitgeprobeerd en hij is lekker man ! Met water gaat ie heerlijk binnen. Is er iets veranderd aan de samenstelling of het proces ? Ik heb namelijk ook zo een gevoel dat hij beter smaakt dan de vorige die ik gekocht had. (in 2007-8 ofzo denk ik)

Anyhow, merci voor dit product, ik ga proberen hem wat meer te gebruiken, mijn spieren verdienen gewoon (natuurlijke) eiwitjes :p

ik heb mijn bestelling ook binnen sinds woensdag. begin er maandag mee.
alleen het shirt dat ik erbij kreeg is iets te klein.. (zelf de maat besteld duss mijn fout mja wist niet hoe ze uitvielen.) benieuwd hoe het komende weken gaat.

poosje geleden mn tweede bestelling binnen met een hoop extra samples!
zag deze post eer en ben het toch wel verplicht aan PS om even te zeggen dat de levering weer top was , het product super, en de hoeveelhied smaples was ook erg fijn

die nieuwe koffie smaak was wel grappig , maar voor mij erg zoet , drink mn koffie liever zwart ;)

groetjes

• #1.191
;) Dit moet ik toch even vertellen, vanmorgen voor de eerste keer de whey uitgeprobeerd en hij is lekker man ! Met water gaat ie heerlijk binnen. Is er iets veranderd aan de samenstelling of het proces ? Ik heb namelijk ook zo een gevoel dat hij beter smaakt dan de vorige die ik gekocht had. (in 2007-8 ofzo denk ik)

Anyhow, merci voor dit product, ik ga proberen hem wat meer te gebruiken, mijn spieren verdienen gewoon (natuurlijke) eiwitjes :p

De samenstelling is niet onlangs veranderd, volgens mij is ie al ruim 3 jaar zo :) Misschien zat je net op de rand van de switch van aroma.

ik heb mijn bestelling ook binnen sinds woensdag. begin er maandag mee.
alleen het shirt dat ik erbij kreeg is iets te klein.. (zelf de maat besteld duss mijn fout mja wist niet hoe ze uitvielen.) benieuwd hoe het komende weken gaat.

Hmm, balen.. :o Ik kan zelf de L, de XL en de XXL aan omdat ie toch redelijk stretchy is. Gelukkig is het gratis..

poosje geleden mn tweede bestelling binnen met een hoop extra samples!
zag deze post eer en ben het toch wel verplicht aan PS om even te zeggen dat de levering weer top was , het product super, en de hoeveelhied smaples was ook erg fijn

die nieuwe koffie smaak was wel grappig , maar voor mij erg zoet , drink mn koffie liever zwart ;)

groetjes

Thanks!
Wat zou de verhouding koffiedrinkers gezoet/ongezoet zijn? Misschien wel een idee voor ons om 'm een keer ongezoet te maken!

Jaap

• #1.192

Biotest heeft een paar leuke supplementen en dit zijn er twee van. Ik heb destijds overwogen om Superfood voor eigen gebruik te bestellen. Ik heb wat lopen rekenen met ORAC values, prijzen etc. en kwam toen geloof ik tot de conclusie dat het relatief duur was.

Wat betreft de Flameout. Het is goed dat Biotest argumenten geeft waarom DHA niet alleen geschikt is voor zwangeren en baby's. De producten met alleen EPA vind ik vrij onzinnig (tenzij je een heel hoge dosering EPA nodig hebt en bang bent voor het bloedverdunnende effect van DHA bij zo'n hoge dosering visolie).

Andere producten die ik interessant vind: Leucine en Rez-V

De enige die ik de moeite zou vinden om hierheen te halen is de leucine. Die is niet te duur ;-)

Kris

Laatst bewerkt:
Biotest heeft een paar leuke supplementen en dit zijn er twee van. Ik heb destijds overwogen om Superfood voor eigen gebruik te bestellen. Ik heb wat lopen rekenen met ORAC values, prijzen etc. en kwam toen geloof ik tot de conclusie dat het relatief duur was.

Wat betreft de Flameout. Het is goed dat Biotest argumenten geeft waarom DHA niet alleen geschikt is voor zwangeren en baby's. De producten met alleen EPA vind ik vrij onzinnig (tenzij je een heel hoge dosering EPA nodig hebt en bang bent voor het bloedverdunnende effect van DHA bij zo'n hoge dosering visolie).

Andere producten die ik interessant vind: Leucine en Rez-V

De enige die ik de moeite zou vinden om hierheen te halen is de leucine. Die is niet te duur ;-)

Kris

Qua ORAC is het idd erg laag als je het bv. vergelijkt met Vital Greens. Maar het zijn wel whole foods (dat zeggen ze), dus geen extracten - daar ligt de waarde denk ik. De Leucine is ook wel interessant, maar dat verkopen er wel meer.

Flameout is inderdaad niet het goedkoopste fatty-acid supplement, maar de hoge DHA-waarde maakt dat voor mij wel goed - samen met het feit dat je niet (bij wijze van spreken) 20 Omega-3 pillen per dag hoeft door te slikken. Het kan toch geen kwaad om er eens een x aantal naar NL te halen om te zien of het verkoopt? :)

René had eens HOT-ROX Xtreme gehaald en alhoewel ik het zelf niet gebruikt heb was een maat van mij er heel tevreden over en zei dat het de beste fat burner was die hij gebruikt had.

Ik zou trouwens wel even nalezen wat er allemaal inzit zodat je niet de douane blij gaat maken, dingen zoals carbolin-19 mogen niet geloof ik. In HOT-ROX Xtreme zit dacht ik yohimbine of yohimbe en carbolin :)

vergeet aub de dextrose niet, normaal bestel ik veel van jullie maar omdat jullie geen dextrose hebben moet ik het van een andere site betellen

Heb net een pot micellar casein en een pot whey besteld :D

• #1.196
Gewoon uit nieuwsgierigheid :d Ik heb de pot en:
"WPI NATUREL" inh: 2,5 kg"
"T.H.T:16/10/08 Lot: 0712.07"

Ik drink nu momenteel 1 schepje iedere ochtend.

• #1.200
Gewoon uit nieuwsgierigheid :d Ik heb de pot en:
"WPI NATUREL" inh: 2,5 kg"
"T.H.T:16/10/08 Lot: 0712.07"

Ik drink nu momenteel 1 schepje iedere ochtend.

Naturel, daar is niets aan veranderd (qua smaak), hoewel de producent wel een nieuwe fabriek heeft opgezet na die tijd. Het filter proces is daarmee ook verbeterd en de oplosbaarheid helemaal. Dus hij is nu anderhalf jaar over tijd en nog steeds goed? Dan heb je de pot goed gesloten gehouden :D

liefst een combi product met dextrose maltodextrine en wat taurine

Ik ga het voor je regelen!

Jaap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven