XXL Nutrition

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
thx voor de snelle levering :D heb ze net ontvangen.

ff vraagje. 15gr whey bij het ontbijt? 1 schepje whey na training gemixt met creatine en dextrose, dat kan gewoon??

en wanneer kan ik het beste omega 3 tabletten innemen?

thx

Hoi Maka,

Bij het ontbijt is 15 gram whey prima. Dat is ook de hoeveelheid waar ik de dag mee begin :).

Verder wil ik je een hele schep ongeveer een uur vóór de training aanraden en een halve schep na de training. Die halve schep na de training kan je inderdaad prima mixen met dextrose en creatine!

Omega-3 tabletten kan je nemen wanneer je maar wilt. Ik neem meestal 3caps 's ochtends met de whey en wat fruit en 3 caps voor het naar bed gaan.
(Een lagere dosering is ook goed hoor ;) )

Kris

oke thx,

nog een vraagje:p

als ik whey mix met creatine en dextrose moet ik het dan nog steeds mengen met 250ml water? zo nee hoeveel dan

als ik whey mix met creatine en dextrose moet ik het dan nog steeds mengen met 250ml water? zo nee hoeveel dan
gewoon totdat het allemaal een beetje oplost. Dit zijn toch vragen waarbij je de antwoorden zelf wel kan bedenken...

misschien wel ja, maar kwil alles ff zeker weten voordat ik het ga gebruiken.

want ik had xtje vitargo met creatine, ik vroeg hoe ik het moest gebruiken. werd mij verteld dat ik 3 volle eetlepels met 0,5l water moest mixen en dit 1 uur voor me training moest drinken.

dat klopt dus niet egt?

oke thx,

nog een vraagje:p

gewoon totdat het allemaal een beetje oplost. Dit zijn toch vragen waarbij je de antwoorden zelf wel kan bedenken...

misschien wel ja, maar kwil alles ff zeker weten voordat ik het ga gebruiken.

want ik had xtje vitargo met creatine, ik vroeg hoe ik het moest gebruiken. werd mij verteld dat ik 3 volle eetlepels met 0,5l water moest mixen en dit 1 uur voor me training moest drinken.

dat klopt dus niet egt?

Goedemorgen :)

Er moet niet te weinig water/melk bijkomen omdat de oplossing dan te geconcentreerd wordt. Volgens mij is voor whey niet precies bepaald welke concentratie het snelste wordt opgenomen (verhouding eiwitten / vocht). Onderzoek zou ook enigszins bemoelijkt worden omdat de verschillende merken whey ook verschillende gehaltes koolhydraten en eiwitten bevatten.

Voor complexe en enkel- en tweevoudige suikers is wel degelijk onderzoek gedaan naar de optimale hoeveelheid vocht die je erbij in moet nemen.
Daarom kan je de richtlijn van vitargo het beste volgen zoals het er staat.

De hoeveelheid water/melk die jij zal gebruiken is met name afhankelijk van de hoeveelheid dextrose die je gebruikt.

Overigens zijn er nog andere factoren die in onderzoek vaak niet mee worden genomen. Bijvoorbeeld: als je even voor het einde van de training nog water hebt gedronken, zal er nog water in je maag aanwezig zijn. Hiermee verdun je de postworkout shake! Je zou kunnen zeggen dat de goede bedoelingen van hypertone en isotone oplossingen vaak letterlijk en figuurlijk 'in het water vallen'. :D

Maar over het algemeen is dat geen ramp. Sterk geconcentreerd is post workout meestal ongunstiger dan sterk verdund. Je hebt ook je vocht nodig. Zeker als er veel vocht in de 'gepompte' spieren zit.

Kris :)

hehehe net ff whey opgedronken met 2 omega-3 tabletten

ik moet zeggen dat ik whey heerlijk smaakt, geen vieze nasmaakje ofzo gewoon lekker :d

ik had alleen moeite met die tabletten :P

ben niet goed met doorslikken van zulke shizzle

Hoi Maka, ik vond het doorslikken van 1000 mg visoliecapsules ook altijd een klus. Enkele tips: wegspoelen met een flinke hoeveelheid water (een glas) en wat ook wel wil helpen is je hoofd iets achterover houden. Ik heb er nu geen moeite meer mee, slik er zelfs drie tegelijk door.

Na een tijd supplementen besteld te hebben bij een niet nader te noemen webshop voor te veel geld heb ik ook maar een bestelling gedaan. 1kg Whey en Visolie caps.

Vooral de deskundige antwoorden hier op het forum en de veiligheid/zuiverheid van producten voorop stellen hebben mij over de streep getrokken. Waarbij de prijs ook heeft geholpen :o.

Ben benieuwd wanneer ik het binnen heb.

Na een tijd supplementen besteld te hebben bij een niet nader te noemen webshop voor te veel geld heb ik ook maar een bestelling gedaan. 1kg Whey en Visolie caps.

Vooral de deskundige antwoorden hier op het forum en de veiligheid/zuiverheid van producten voorop stellen hebben mij over de streep getrokken. Waarbij de prijs ook heeft geholpen :o.

Ben benieuwd wanneer ik het binnen heb.

Goedemorgen FadderMakker

De supplementen worden vandaag verstuurd.
Bedankt voor de complimenten en je bestelling :)

Kris

Vandaag bestelling ontvangen, lekker snel.

Meteen een shakeje gemaakt met melk en whey. Vind de smaak prima, niet te zoet gewoon lekker. Bovendien lost het goed op en heb je bijna geen lepel nodig.

Keep on going :thumbup:.

Middag, ik ben klaar met mijn grote pot whey van Bodylab. Nou weet ik bijna wel zeker dat ik een ander merk wil proberen. En nou is mijn eerste oog gevallen op Pure Whey Protein Isolate. In percentage behoorlijk wat meer eiwit dan van Bodylab + deze is aspartaamvrij.

Twee vragen: Krijg ik bij deze whey ook zo'n schuimende massa na de mix? En is de aardbei smaak erg zoet?

Bedankt!

Afslankproducten

Via dit forum van kwam ik op jullie site terecht. Zover als ik het allemaal begrijp hebben jullie de juiste producten voor een scherpe prijs. Ook de uitleg op jullie site over de verschillende producten en doseringen is duidelijk.

Nu wil mijn vriendin het laatste randje vet rond haar buik, rug en billen kwijt. (ik zie het niet maar goed;)) Zijn daar ook goede producten voor en zo ja, gaan jullie die verkopen? Of moet ze gewoon nog meer en wellicht anders gaan trainen? Voeding is verder in orde, weinig suikers en vetten, meerdere keren per dag eten, etc. Zeg maar alles wat ik hier de afgelopen jaren heb geleerd pas ik op haar toe.:)

De meningen namelijk nogal verdeeld over deze zogeheten 'afslankproducten'. En de informatie op Amerikaanse sites lijkt me nogal onbetrouwbaar.

ps. Had deze vraag eerder naar jullie gemaild en geen antwoord gehad dus vandaar hier nog een keer.

Laatst bewerkt:
Via dit forum van kwam ik op jullie site terecht. Zover als ik het allemaal begrijp hebben jullie de juiste producten voor een scherpe prijs. Ook de uitleg op jullie site over de verschillende producten en doseringen is duidelijk.

Nu wil mijn vriendin het laatste randje vet rond haar buik, rug en billen kwijt. (ik zie het niet maar goed;)) Zijn daar ook goede producten voor en zo ja, gaan jullie die verkopen? Of moet ze gewoon nog meer en wellicht anders gaan trainen? Voeding is verder in orde, weinig suikers en vetten, meerdere keren per dag eten, etc. Zeg maar alles wat ik hier de afgelopen jaren heb geleerd pas ik op haar toe.:)

De meningen namelijk nogal verdeeld over deze zogeheten 'afslankproducten'. En de informatie op Amerikaanse sites lijkt me nogal onbetrouwbaar.

ps. Had deze vraag eerder naar jullie gemaild en geen antwoord gehad dus vandaar hier nog een keer.

Hoi Jan, Kris heeft je mail uitgebreid beantwoord, hij zit misschien bij je ongewenste mail? ???
Ik zal ik hem nu naar je forwarden, dan kan je gelijk kijken of ie ergens blijft steken ;)

Jaap

Middag, ik ben klaar met mijn grote pot whey van Bodylab. Nou weet ik bijna wel zeker dat ik een ander merk wil proberen. En nou is mijn eerste oog gevallen op Pure Whey Protein Isolate. In percentage behoorlijk wat meer eiwit dan van Bodylab + deze is aspartaamvrij.

Twee vragen: Krijg ik bij deze whey ook zo'n schuimende massa na de mix? En is de aardbei smaak erg zoet?

Bedankt!

Hallo Louw,
de Whey schuimt nauwelijk tot niet (tenzij je een minuut gaat schudden misschien... :shake: )
Persoonlijk vind ik de aardbei niet heel zoet, maar smaak is heel persoonlijk, misschien heb je ook wat aan de ervaringen van anderen in dit topic :thumb:

Jaap

Hoi Jaap,

Heb de mail net binnen gekregen.

Nog ff de ongewenste mail gecheckt van de afgelopen maanden en zit geen andere van jullie tussen. Dus is vast ergens blijven steken???

Bedankt in ieder geval voor de uitgebreide uitleg. En ze krijgt zeker geen maaltijdshakes van me, ik kook elke dag vers en gezond voedsel. En dan eet ik een beetje meer en zij wat minder.;)

Van die grote spiergroepen zal ik tegen d'r zeggen, dat moet lukken, sprinten is wat lastiger maar daar verzinnen we een alternatief voor op de sportschool.

Bedankt!

Ik ben ook bezig met de aardbeien Isolaat van powersups, ik vind deze niet te zoet, maar in de blender schuimt hij wel een beetje(ik vind dat juist lekker), maar dat hoort er denk een beetje bij, het is niet overdreven iig.

PS: ik drink hem met melk, weet niet hoe het is met water...

Hallo Louw,
de Whey schuimt nauwelijk tot niet (tenzij je een minuut gaat schudden misschien... :shake: )
Persoonlijk vind ik de aardbei niet heel zoet, maar smaak is heel persoonlijk, misschien heb je ook wat aan de ervaringen van anderen in dit topic :thumb:

Jaap

Ik ben ook bezig met de aardbeien Isolaat van powersups, ik vind deze niet te zoet, maar in de blender schuimt hij wel een beetje(ik vind dat juist lekker), maar dat hoort er denk een beetje bij, het is niet overdreven iig.

PS: ik drink hem met melk, weet niet hoe het is met water...

Bedankt voor de info. Het is natuurlijk ook lastig om een smaak aan te geven die persoonsgebonden is. Anyway, ik heb zojuist de bestelling geplaatst (Whey aardbei). Graag laat ik over een tijdje weten hoe ik dit product ervaar. :)

Snelle levering. Ben zeer te spreken over de smaak van deze Whey! Beste tot nu toe, al schrok ik wel even toen het gele poeder in combinatie met melk ineens br33z4h roze werd. :D

Snelle levering. Ben zeer te spreken over de smaak van deze Whey! Beste tot nu toe, al schrok ik wel even toen het gele poeder in combinatie met melk ineens br33z4h roze werd. :D

Haha, idd, zodra je de gele poeder bij de melk doet, word het roze, wel grappig.. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven