Fitness Seller

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vote ook yes voor caffeine, is geen 'hype'supplement en iedereen weet dat het werkt; een goede aanwinst als je het mij vraagt.

Ik probeer mijn budget over alle sponsors een beetje te verdelen maar jullie trekken vaak toch aan het kortste eind, omdat het enige wat mij aanspreekt Natural Fat Control is. Als er caffeine bijkomt dan bestel ik dat voortaan ook bij jullie wanneer ik het nodig heb (mits het een normale prijs heeft).

Guarana :)
Of iets in aard van time released caffeine, de markt is al redelijk verzadigd daarom met iets anders komen.
Nu ik er aan denk toch niet zon goed idee???

Laatst bewerkt:
Bestelling ontvangen. Lekker snel!

Visolie capsules en inname

Net bestelling (15241) gedaan van weer die pure isolaat whey zonder rotzooi :). Ook visolie capsules erbij bestelt. Alleen hoe en wanneer kunnen deze het beste ingenomen worden? Voor of na de maaltijd? En bij welke maaltijd?

Alvast bedankt

whey + creatine

ik ben van plan om de whey isolaat en creatine monohydraat te bestellen, maar zou graag eens weten of het echt wel degelijke productenn zijn

hebben jullie al goeie resultaten geboekt zowel met creatine als de whey?

grtjs

zeer zeker
whey isolaat is gewoon echt zuivere isolaat (93% eiwitten)
de creatine is creapure, ook echt zuiver dus
de resultaten van whey zijn niet echt direct te meten, ligt ook grotendeels aan de rest van je voedingsschema. maar rond het ontbijt/training is het ideaal.
creatine is ook een bewezen product maar verwacht er geen wonderen van, de praatjes van andere merken zijn vaak zo overdreven dat je er bang van wordt.
het zijn zeker producten die je kunnen helpen verder te komen maar op 1 staat toch altijd je voeding. (training en rust daargelaten)
whey en creatine zijn goede basis supplementen die zich bewezen hebben.
eigenlijk zijn alle supps in het assortiment van Powersupplements basis en bewezen zonder praatjes en dat is hun kracht als je het mij vraagt.
(en nee ik wordt niet gesponsord of iets dergelijks)

bestelling

heb net besteld!:

1x pure whey protein isolate smaak: vanille (1000g)
1x pure whey protein isolate smaak: chocolate (1000g)
1x creatine monohydraat 500g

ik ben beniewd!

succes ermee!
Wat is de rest van je voedingsschema?
Maak er anders een topic over aan bij de sectie voeding, je zult vast een hoop feedback krijgen waar je weer mee aan de slag kan.
En wanneer je voeding goed is zul je ook meer aan je supplementen hebben

Of iets in aard van time released caffeine, de markt is al redelijk verzadigd daarom met iets anders komen.

time released cafeïne is gewoon theanine; dus zuip thee, daar heb je geen echte piek.

+1 voor Cafeine :thumbup:

Net bestelling (15241) gedaan van weer die pure isolaat whey zonder rotzooi :). Ook visolie capsules erbij bestelt. Alleen hoe en wanneer kunnen deze het beste ingenomen worden? Voor of na de maaltijd? En bij welke maaltijd?

Alvast bedankt

Ik neem visolie altijd bij mijn ontbijt en de laatste maaltijd, samen met mijn multi. Of je het voor of na de maaltijd neemt maakt volgens mij niet zoveel uit. Ik neem het voor de maaltijd.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.371
heb een vraagje op de site staat er dat je de whey shake eigenlijk ook voor de training kunt nemen, maar is dit het niet best na de training?
gtjs

Voor de training is het beste (naar de huidige stand van kennis ;-) ).
Zie ook het antwoord van Timmert (hieronder).

Powersupplements betekend voor mij geen bullshit/ hype en gezever maar gewoon pure kwaliteit zonder praatjes. ik denk dat cafeine een goed (goed als basis/effectief) supplement is voor jullie assortiment!
@timmerken1, een whey shake moet nog verteerd worden naar polypeptiden->peptiden->aminozuren/dipeptiden. Wanneer je de shake voor je training neemt zullen de aminozuren tijdens/kort na de training in het bloed komen.
wanneer je de shake na het trainen neemt zal dit nog een tijdje (ik dacht 60min) duren.

Cafeïne komt er in! :-)

• #1.372
Ik vote ook yes voor caffeine, is geen 'hype'supplement en iedereen weet dat het werkt; een goede aanwinst als je het mij vraagt.

Ik probeer mijn budget over alle sponsors een beetje te verdelen maar jullie trekken vaak toch aan het kortste eind, omdat het enige wat mij aanspreekt Natural Fat Control is. Als er caffeine bijkomt dan bestel ik dat voortaan ook bij jullie wanneer ik het nodig heb (mits het een normale prijs heeft).

We gaan eens een goede leverancier zoeken. :-)

Cafeïne heeft een redelijk lange halfwaardetijd in het lichaam (het wordt langzaam afgebroken/uitgescheiden). Ik geloof 5 of 7 uur. (Alhoewel het per persoon behoorlijk kan verschillen). Time released lijkt me daarom niet echt nodig.

Veel mensen zullen het ook als pre workout supplement willen gebruiken. Een trage afgifte is dan ongewenst.

time released cafeïne is gewoon theanine; dus zuip thee, daar heb je geen echte piek.

Op de wiki pagina over theanine kan ik niet vinden dat cafeïne verwant is aan theanine. ???
Heb je dat ergens gelezen?

Alvast bedankt

Zie antwoord van Davy hieronder :)

+1 voor Caffeine :thumbup:

Ik neem visolie altijd bij mijn ontbijt en de laatste maaltijd, samen met mijn multi. Of je het voor of na de maaltijd neemt maakt volgens mij niet zoveel uit. Ik neem het voor de maaltijd.

Ik denk ook dat het niet zoveel uitmaakt :)

ik ben van plan om de whey isolaat en creatine monohydraat te bestellen, maar zou graag eens weten of het echt wel degelijke productenn zijn

hebben jullie al goeie resultaten geboekt zowel met creatine als de whey?

grtjs

zeer zeker
...[geweldige reactie].....

Bedankt Timmert!

heb net besteld!:

1x pure whey protein isolate smaak: vanille (1000g)
1x pure whey protein isolate smaak: chocolate (1000g)
1x creatine monohydraat 500g

ik ben beniewd!

Goede keuze! :)

Kris

Laatst bewerkt:
Vorige week donderdag weer netjes mijn bestelling (#15155) binnengekregen en de extra samples die ik had aangevraagd. Mijn dank weer voor de snelle levering en service. 2x Micellar Casein 2000g in de smaken Chocola en Bos-Aardbei. Chocola had ik al ervaring mee, en vind ik erg goed. De smaak Bos-Aardbei vind ik ook erg lekker.

Afgelopen dagen de diverse samples van de Pure Whey Proteine geprobeerd, de smaak Tropische Vruchten, Zwarte Bes en Ananas vond ik lekker. De smaak Café Latte en Kokos vond ik wel "apart" en zou ik niet zo snel een grote pot van bestellen.

bedankt voor de zéér vlotte bestelling! heb het juist binnengekregen!

grtjs

Gisteren aangevraagd, deze ochtend aangekomen. 2,5kg whey; 2kg casein; 3x visolie en 15 eiwitbars. Kan ik de zomer mee doorkomen. In combinatie met de crea die ik nog heb, ga ik met deze bestelling en door te vreten, de sprong van de 90kg naar de 95kg trachten te maken. Bedankt voor de samples.

vandaag besteld bij jullie,, crea en bcaa combi. en fat loss, kun je al gelijk met 3 caps beginnen met dat afslankproduct?

Oke ! Dus eventueel is het ook mogelijk om op te hogen? Maar dat zal dan niet zoveel extra effect meer geven neem ik aan? Bestelling is al gereed om te verzenden zag ik. Toppie!

Ik wil s'ochtends bij opstaan 2 x bcaa nemen,, voor de training 2 en na de training 2.
Dit is juist neem ik aan ?

• #1.379
Oke ! Dus eventueel is het ook mogelijk om op te hogen? Maar dat zal dan niet zoveel extra effect meer geven neem ik aan? Bestelling is al gereed om te verzenden zag ik. Toppie!

Het ophogen van de dosering is mogelijk. We garanderen echter niet dat het dan vrij is van bijwerkingen (met name vermoeidheid). Drie capsules is voor ons een veilige bovengrens met een ruime marge.

Andere supplementenmerken hanteren voor de verschillende ingrediënten hogere doseringen. Voor sommige mensen zal dat echter niet goed uitpakken.

Onze aanbeveling is een relatief milde dosering. Het geeft een mild effect, zonder de gezondheid te schaden. Integendeel. Talloze studies wijzen uit dat deze stoffen heel gezond zijn.

Ik wil s'ochtends bij opstaan 2 x bcaa nemen,, voor de training 2 en na de training 2.
Dit is juist neem ik aan ?

Dit is inderdaad een efficiënte manier om BCAA's te gebruiken. Nog efficiënter is waarschijnlijk, de 2 tabletten die je voor de training neemt, naar het eind van de training te schuiven.

Kris :)

Ok,, bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen :)
Dus als ik het goed begrijp, bijvoorbeeld bij de laatste oefening die 2 van voor dan in te nemen. Ik dacht juist om voor ook te nemen voor de pomp en kracht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven