Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net wat visolie en casseine besteld. Ben benieuwd. De eerste keer dat ik wat bestel. Ben alleen vergeten om wat samples te vragen. Ben bijvoorbeeld erg benieuwd naar de vanille en ananas versie! Kan er nog wat geregeld worden?Bestelnummer 15429
Ik zag dat jullie nu ook shirts hebben! (ik had ze in ieder geval nog niet gezien)
deze worden niet gegeven bij 1 pot caseine(2kg) toch?
binnekort eens kijken of ik nog voor iemand anders kan regelen anders bestel ik hem los mee, beetje reclame maken is natuurlijk nooit verkeerd!
Ik had laatst voor Nick(r2) drie shirts meebesteld met een paar potten whey.
Super kwaliteit en super pasvorm die shirts!
(Nick(r2) is 1,83 mtr. bij 65kg heeft maat: M)
De whey is trouwens ook super!
Ik geloof niet dat er 3/4/5XL shirts zijn éh..?

oke super, vanaf wanneer is de volgende lichting te bestellen?
De Whey Isolaat van jullie met smaak ananas, smaakt die ook echt naar ananas of is het een beetje een chemische smaak? En hoe zit het met de verzendkosten? Kan er niet wat over vinden, of ik ben nogal blind
Oh haha over verzendkosten zie ik nu opeens, best stom.

Stuur me maar even een PM met je adres dan stuur ik je een sample whey ananas. Die smaakt naar mijn idee zeer goed maar het beste is als je het zelf even constateert
Jaap

Hoe lang blijft de whey goed als de pot eenmaal open is. Bedoel niet de houdbaarheid, maar de werking van de whey. Heb namelijk 2 potten (2,5kg) om de smaken af te kunnen wisselen, maar hoorde van iemand dat de werking van de whey snel verminderd wanneer de pot eenmaal open is.

top spul leveren jullie ik heb de whey met chocolade en het is seriuus net chocomel. ook de creatine lost snel op en is heel goed! de BCA's zijn ook van top qualiteid.
ofterwijl PowerSupplements You rule
ps nou verdien ik toch wel korting he![]()

Ik had gisteren (15663) whey en natural fat control besteld, nu zou ik nog de visolie er willen bij bestellen kunnen jullie dat nog samen versturen?
erg flauw.
. Daarnaast hoe te gebruiken er staat 1 a 3 tabletten, maar wanneer. Beste is verspreid maar voor of na het eten of alleen met water? Kan het trouwens zijn dat je van magnesium wat onrustig wordt, als ik het bij de avondmaal pak kan ik slecht slapen (of is gewoon stom toeval?). Bedankt DaveIk heb een vraag over het magnesium & taurine supplement. Welke verbinding van magnesium is dit en met welke verbinding heb je het beste resultaat (lees opneembaarheid). Ik neem aan dat dit degene is die je verkoopt. Daarnaast hoe te gebruiken er staat 1 a 3 tabletten, maar wanneer. Beste is verspreid maar voor of na het eten of alleen met water? Kan het trouwens zijn dat je van magnesium wat onrustig wordt, als ik het bij de avondmaal pak kan ik slecht slapen (of is gewoon stom toeval?). Bedankt Dave

Ik heb een vraag over het magnesium & taurine supplement. Welke verbinding van magnesium is dit en met welke verbinding heb je het beste resultaat (lees opneembaarheid). Ik neem aan dat dit degene is die je verkoopt. Daarnaast hoe te gebruiken er staat 1 a 3 tabletten, maar wanneer. Beste is verspreid maar voor of na het eten of alleen met water? Kan het trouwens zijn dat je van magnesium wat onrustig wordt, als ik het bij de avondmaal pak kan ik slecht slapen (of is gewoon stom toeval?). Bedankt Dave