AndroidHealthClinic

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net wat visolie en casseine besteld. Ben benieuwd. De eerste keer dat ik wat bestel. Ben alleen vergeten om wat samples te vragen. Ben bijvoorbeeld erg benieuwd naar de vanille en ananas versie! Kan er nog wat geregeld worden? :D Bestelnummer 15429

Ik zag dat jullie nu ook shirts hebben! (ik had ze in ieder geval nog niet gezien)
deze worden niet gegeven bij 1 pot caseine(2kg) toch?
binnekort eens kijken of ik nog voor iemand anders kan regelen anders bestel ik hem los mee, beetje reclame maken is natuurlijk nooit verkeerd!

Zitten die shirts van jullie lekker strak om je lichaam, of zijn het meer van die wijdere dingen? :D

Die zitten best strak. Maat L is voor mij veeeeel te klein.

Ik kan hem dus nooit aan :P

Ik had laatst voor Nick(r2) drie shirts meebesteld met een paar potten whey.
Super kwaliteit en super pasvorm die shirts! :thumb:
(Nick(r2) is 1,83 mtr. bij 65kg heeft maat: M)
De whey is trouwens ook super! ;)

Ik geloof niet dat er 3/4/5XL shirts zijn éh..?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.386
Net wat visolie en casseine besteld. Ben benieuwd. De eerste keer dat ik wat bestel. Ben alleen vergeten om wat samples te vragen. Ben bijvoorbeeld erg benieuwd naar de vanille en ananas versie! Kan er nog wat geregeld worden? :D Bestelnummer 15429

Samples staat genoteerd, die gaan vandaag mee!

Ik zag dat jullie nu ook shirts hebben! (ik had ze in ieder geval nog niet gezien)
deze worden niet gegeven bij 1 pot caseine(2kg) toch?
binnekort eens kijken of ik nog voor iemand anders kan regelen anders bestel ik hem los mee, beetje reclame maken is natuurlijk nooit verkeerd!

De shirts zitten als gratis product bij alle combinaties van 2 potten whey, caseine of gainer. Vanaf 4 potten 2 gratis producten (shaker, eiwitreep of shirt).

Ik had laatst voor Nick(r2) drie shirts meebesteld met een paar potten whey.
Super kwaliteit en super pasvorm die shirts! :thumb:
(Nick(r2) is 1,83 mtr. bij 65kg heeft maat: M)
De whey is trouwens ook super! ;)

Ik geloof niet dat er 3/4/5XL shirts zijn éh..?

Bij de volgende lichting komen er wel 3XL shirts denk ik. Let wel op dat de eerste lichting niet in de droger kan. (ik heb nu een vierkant shirt) De volgende zal dat wel kunnen :)

Jaap

oke super, vanaf wanneer is de volgende lichting te bestellen?

De Whey Isolaat van jullie met smaak ananas, smaakt die ook echt naar ananas of is het een beetje een chemische smaak? En hoe zit het met de verzendkosten? Kan er niet wat over vinden, of ik ben nogal blind :P

Oh haha over verzendkosten zie ik nu opeens, best stom.

• #1.390
De Whey Isolaat van jullie met smaak ananas, smaakt die ook echt naar ananas of is het een beetje een chemische smaak? En hoe zit het met de verzendkosten? Kan er niet wat over vinden, of ik ben nogal blind :P

Oh haha over verzendkosten zie ik nu opeens, best stom.

Stuur me maar even een PM met je adres dan stuur ik je een sample whey ananas. Die smaakt naar mijn idee zeer goed maar het beste is als je het zelf even constateert ;)

Jaap

Hoe lang blijft de whey goed als de pot eenmaal open is. Bedoel niet de houdbaarheid, maar de werking van de whey. Heb namelijk 2 potten (2,5kg) om de smaken af te kunnen wisselen, maar hoorde van iemand dat de werking van de whey snel verminderd wanneer de pot eenmaal open is.

• #1.393
Hoe lang blijft de whey goed als de pot eenmaal open is. Bedoel niet de houdbaarheid, maar de werking van de whey. Heb namelijk 2 potten (2,5kg) om de smaken af te kunnen wisselen, maar hoorde van iemand dat de werking van de whey snel verminderd wanneer de pot eenmaal open is.

De werking blijft heel lang intact. Het eerste wat achteruit gaat is de smaak. En daarop is de houdbaarheidsdatum afgestemd. Dus als na lange tijd niet meer lekker zou smaken, dan werkt het nog wel.

Kris :)

top spul leveren jullie ik heb de whey met chocolade en het is seriuus net chocomel. ook de creatine lost snel op en is heel goed! de BCA's zijn ook van top qualiteid.
ofterwijl PowerSupplements You rule:rolleyes:

ps nou verdien ik toch wel korting he:p

Ik had gisteren (15663) whey en natural fat control besteld, nu zou ik nog de visolie er willen bij bestellen kunnen jullie dat nog samen versturen?

• #1.396
top spul leveren jullie ik heb de whey met chocolade en het is seriuus net chocomel. ook de creatine lost snel op en is heel goed! de BCA's zijn ook van top qualiteid.
ofterwijl PowerSupplements You rule:rolleyes:

ps nou verdien ik toch wel korting he:p

Lost de creatine op ???
..bedankt voor de complimenten :D

Ik had gisteren (15663) whey en natural fat control besteld, nu zou ik nog de visolie er willen bij bestellen kunnen jullie dat nog samen versturen?

Ja hoor, ik stuur wel even een mail.

Jaap

Ik heb een vraag over het magnesium & taurine supplement. Welke verbinding van magnesium is dit en met welke verbinding heb je het beste resultaat (lees opneembaarheid). Ik neem aan dat dit degene is die je verkoopt:D. Daarnaast hoe te gebruiken er staat 1 a 3 tabletten, maar wanneer. Beste is verspreid maar voor of na het eten of alleen met water? Kan het trouwens zijn dat je van magnesium wat onrustig wordt, als ik het bij de avondmaal pak kan ik slecht slapen (of is gewoon stom toeval?). Bedankt Dave

• #1.399
Ik heb een vraag over het magnesium & taurine supplement. Welke verbinding van magnesium is dit en met welke verbinding heb je het beste resultaat (lees opneembaarheid). Ik neem aan dat dit degene is die je verkoopt:D. Daarnaast hoe te gebruiken er staat 1 a 3 tabletten, maar wanneer. Beste is verspreid maar voor of na het eten of alleen met water? Kan het trouwens zijn dat je van magnesium wat onrustig wordt, als ik het bij de avondmaal pak kan ik slecht slapen (of is gewoon stom toeval?). Bedankt Dave

De magnesium bestaat uit de volgende twee verbindingen: 250 mg magnesiumcitraat en 100 mg magnesiumoxide. (Samen 100 mg elementair magnesium).

Magnesiumcitraat is een van de best opneembare vormen (rond 90%). Magnesiumoxide neemt vrij goed op als je een tekort hebt. Bij een tekort aan maagzuur neemt magnesiumoxide niet goed op (bij veel ouderen).

Ik denk niet dat je van magnesium onrustig wordt. Misschien is het de taurine.

Kris :)

Magnesium glycinaat chelaat wordt het beste opgenomen, maar is duur en neemt veel ruimte in beslag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven