AndroidHealthClinic

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.441
Oke, thanks :). Dan heb ik nog 1 laatste vraag :D: Die Supreme Gainer bevat veel kcal, eiwit etc. Stel dat ik per dag 2600 kcal nodig heb, en dat in 6 maaltijden opsplits in 2600/6 = ~430 kcal per maaltijd. Als ik kijk naar de Supreme Gainer komen de voedingswaarden eigenlijk in de buurt van een hele maaltijd. Maar, er staat op je site dat het niet als vervanger van een gevarieerde voeding dient te worden gebruikt. Het lijkt me niet dat ik dit bovenop mijn 2600 kcal per dag moet gebruiken? Dit moet ik dan dus wel in mijn voedingsschema incalculeren, right? Betekent dit dat ik per maaltijd dus de 2600 kcal, minus de kcal van de Supreme Gainer per dag moet eten? Dus: (2600 - 380) / 6 = 370 calorieen per maaltijd? Of kan ik de Supreme Gainer als 1 van de 6 maaltijden rekenen?
Sorry voor al die vragen, ik wil altijd precies weten wat het beste is, haha :D. Alvast bedankt

Precies weten wat het beste is, bestaat in deze sport niet! (Bij andere sporten trouwens ook niet).

Als je alles te precies wilt doen, bestaat ook de kans dat je het gevoel bij je eten kwijtraakt. Luisteren naar je lijf is heel belangrijk! Je zult onder meer merken dat als je zwaar traint met grote oefeningen, dat je vanzelf meer honger krijgt. Krijg je dat niet, dan ben je waarschijnlijk niet een groei-fase en kan je beter even een rustige week inlassen.

Als je wel die extra honger krijgt, dan is de gainer een welkome aanvulling. Je krijgt dan inderdaad extra calorieën. Die calorieën zijn er deels voor je extra verbranding, deels voor spier-reparatie en deels voor de spiergroei.

Kris :)

Laatst bewerkt:
Even een mijn complimenten: heb net die citroen smaak binnen van het eiwitsupplement... wat een super lekkere smaak zeg!

De levering is altijd super snel, prijs en kwaliteit allebei ook super goed.

• #1.443
Even een mijn complimenten: heb net die citroen smaak binnen van het eiwitsupplement... wat een super lekkere smaak zeg!

De levering is altijd super snel, prijs en kwaliteit allebei ook super goed.

Bedankt! Ik heb hem toevallig net nog even geproefd (om up to date te blijven met alle smaken :p), hij blijft nog steeds lekker :)
Ik ben weer bezig met een nieuwe smaak maar dat zal wel 2011 worden..

Jaap

Gisteren mijn vaste bestelling (de Gainer en Whey) wederom bij PS gedaan en natuurlijk was de levering weer prima in orde. Ik wilde wat nieuwe smaken proberen -> samples zijn geen probleem. Weer bedankt mannen.

• #1.446
Heb weer 4kg caseine besteld, altijd handig op drukkere dagen wanneer je af en toe een maaltijd moet missen.
en ik heb het shirt erbij gekozen, wanneer de nieuwe binnen komen bestel ik deze ook!

• #1.448
Heb weer 4kg caseine besteld, altijd handig op drukkere dagen wanneer je af en toe een maaltijd moet missen.
en ik heb het shirt erbij gekozen, wanneer de nieuwe binnen komen bestel ik deze ook!

Bedankt voor de bestelling!

Helaas waren de wasdroger geschikte shirt dusdanig veel duurder (De verkoopprijs ligt trouwens al een eindje onder de inkoopprijs) dat we het bij het eerste type moeten laten. Ik wilde ook 3XL shirts maar die zijn niet leverbaar :rolleyes:

Jaap

Laatst bewerkt:
Dat is inderdaad jammer!
Maar ik ga deze eerst eens testen.
Over de caseine ben ik ieder geval zeer tevreden, wanneer ik een maaltijdvervangende shake maak vind ik caseine ideaal vanwege de afgiftetijd.

Ik wil weer een bestelling plaatsen, maar ik zie dat mijn favoriete smaak van de Micellar Casein (Chocolade) waarschijnlijk uitverkocht is? Wanneer verwachten jullie deze weer binnen? (als het niet te lang duurt wacht ik ff met bestellen)

Ik ben erg tevreden over deze Micellar Casein van Power Supplements. Voorheen had ik altijd Micellar Casein van Optimum Nutrition, maar deze is goedkoper en bevat nog een hoger percentage eiwit per 100g ook. Het enige "nadeel" wat ik vond is dat de Aardbeien smaak wel erg veel schuimt, waar bv de Chocolade smaak amper schuimt. Is hier een reden voor?

Mvg,

DavyO

Kijk eens hoeveel vet in beide zit, beetje vet kan er al voor zorgen dat het minder schuimt :)

• #1.452
... Het enige "nadeel" wat ik vond is dat de Aardbeien smaak wel erg veel schuimt, waar bv de Chocolade smaak amper schuimt. Is hier een reden voor?
...

Kijk eens hoeveel vet in beide zit, beetje vet kan er al voor zorgen dat het minder schuimt :)

Dit kan inderdaad een reden zijn.
Alle smaken hebben overigens dezelfde voedingswaarde op het etiket staan. Per smaak is de voedingswaarde licht afwijkend. Chocola zal wat meer vet bevatten door de toevoeging van cacaopoeder (mager maar niet vetvrij).

Dit kan inderdaad een reden zijn.
Alle smaken hebben overigens dezelfde voedingswaarde op het etiket staan. Per smaak is de voedingswaarde licht afwijkend. Chocola zal wat meer vet bevatten door de toevoeging van cacaopoeder (mager maar niet vetvrij).

Aha duidelijk :D

Voor mij dan liever de Chocolade :D, toch al mijn favoriete smaak. Maar mijn vraag, is deze uitverkocht? En wanneer verwachten jullie Micellar Casein Chocolade weer op voorraad te hebben?

DavyO :)

• #1.454
Aha duidelijk :D

Voor mij dan liever de Chocolade :D, toch al mijn favoriete smaak. Maar mijn vraag, is deze uitverkocht? En wanneer verwachten jullie Micellar Casein Chocolade weer op voorraad te hebben?

De levering heeft wat vertraging opgelopen, ik wilde hem deze week al binnen hebben maar we zijn helaas gebonden aan de leverancier en die kan niet eerder dan eind september leveren vanwege de voorraden. :(
Ik ga deze keer overigens wat meer choco inslaan!

Jaap

De levering heeft wat vertraging opgelopen, ik wilde hem deze week al binnen hebben maar we zijn helaas gebonden aan de leverancier en die kan niet eerder dan eind september leveren vanwege de voorraden. :(
Ik ga deze keer overigens wat meer choco inslaan!

Jaap

Oke jammer, ik heb een order geplaatst dan maar een keer Vanille Micellar Casein. En Choco Whey Isolate. Als je het weer binnen hebt bestel ik wel weer. Goed plan om meer Choco in te slaan, volgens mij een populaire smaak :D?

Gewoon benieuwd hoor Jaap/Kris, wat zijn nou de best lopende smaken van zowel de Whey Isolate als de Micellar Casein?

• #1.456
Oke jammer, ik heb een order geplaatst dan maar een keer Vanille Micellar Casein. En Choco Whey Isolate. Als je het weer binnen hebt bestel ik wel weer. Goed plan om meer Choco in te slaan, volgens mij een populaire smaak :D?

Gewoon benieuwd hoor Jaap/Kris, wat zijn nou de best lopende smaken van zowel de Whey Isolate als de Micellar Casein?

Met vlag en wimpel naturel voor de whey. Ik meen me te herinneren dat een boardsponsor eens had gezegd dat daar geen markt voor was :p

Voor de caseïne is het stuivertje wisselen, er is geen uitgesproken winnaar.

Thanks voor de bestelling!

Jaap

naturel is voor mij ook de nummer 1 keuze. Zowel caseine als whey
smaken vind ik vaak te sterk, heb ook een tijdje caseine choco en naturel 50/50 gemixt en dat beviel me beter.
wanneer ik nu choco wil mix ik er wat nesquick door mijn naturel, kan ik zelf de sterkte bepalen.

Ik zie dat jullie Adam Multi Vitamine van NOW hebben. Is er ook zo iets dergelijks voor vrouwen te krijgen? En dan moet ik zeker ergens anders kijken?

En kan ik beter de power BCAA's nemen of de poeder?

Cheers

Laatst bewerkt:
NOW foods brengt een speciale multivitamine voor de vrouw uit onder EVE. Een andere sponsor heeft deze multi in het assortiment.

• #1.460
Ik zie dat jullie Adam Multi Vitamine van NOW hebben. Is er ook zo iets dergelijks voor vrouwen te krijgen? En dan moet ik zeker ergens anders kijken?

En kan ik beter de power BCAA's nemen of de poeder?

Cheers

De Adam is ook geschikt voor vrouwen. Het belangerijke verschil tussen de Adam en Eve is dat de Eve meer ijzer bevat. Eve is daarom minder geschikt voor mannen. Vanwege de lage belangstelling voor Eve is die daarom ook uit het assortiment gehaald.

Bij de BCAA's heb je wat voor en nadelen om af te wegen. Met het poeder ben je voordeliger uit maar het is ook minder practisch, het is wat lastiger te mengen bijvoorbeeld. Een potje pillen kan je makkelijk meenemen en ze zijn smaakloos.

Jaap :)

EVE bevat een aanzienlijke hoeveelheid ijzer. Het is verstandig om eerst te overleggen met een arts of aanvulling met ijzer gewenst is.

Kris

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven