- Waardering
- 119
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 122kg
Oke, thanks. Dan heb ik nog 1 laatste vraag
: Die Supreme Gainer bevat veel kcal, eiwit etc. Stel dat ik per dag 2600 kcal nodig heb, en dat in 6 maaltijden opsplits in 2600/6 = ~430 kcal per maaltijd. Als ik kijk naar de Supreme Gainer komen de voedingswaarden eigenlijk in de buurt van een hele maaltijd. Maar, er staat op je site dat het niet als vervanger van een gevarieerde voeding dient te worden gebruikt. Het lijkt me niet dat ik dit bovenop mijn 2600 kcal per dag moet gebruiken? Dit moet ik dan dus wel in mijn voedingsschema incalculeren, right? Betekent dit dat ik per maaltijd dus de 2600 kcal, minus de kcal van de Supreme Gainer per dag moet eten? Dus: (2600 - 380) / 6 = 370 calorieen per maaltijd? Of kan ik de Supreme Gainer als 1 van de 6 maaltijden rekenen?
Sorry voor al die vragen, ik wil altijd precies weten wat het beste is, haha. Alvast bedankt
Precies weten wat het beste is, bestaat in deze sport niet! (Bij andere sporten trouwens ook niet).
Als je alles te precies wilt doen, bestaat ook de kans dat je het gevoel bij je eten kwijtraakt. Luisteren naar je lijf is heel belangrijk! Je zult onder meer merken dat als je zwaar traint met grote oefeningen, dat je vanzelf meer honger krijgt. Krijg je dat niet, dan ben je waarschijnlijk niet een groei-fase en kan je beter even een rustige week inlassen.
Als je wel die extra honger krijgt, dan is de gainer een welkome aanvulling. Je krijgt dan inderdaad extra calorieën. Die calorieën zijn er deels voor je extra verbranding, deels voor spier-reparatie en deels voor de spiergroei.
Kris

Laatst bewerkt:

: Die Supreme Gainer bevat veel kcal, eiwit etc. Stel dat ik per dag 2600 kcal nodig heb, en dat in 6 maaltijden opsplits in 2600/6 = ~430 kcal per maaltijd. Als ik kijk naar de Supreme Gainer komen de voedingswaarden eigenlijk in de buurt van een hele maaltijd. Maar, er staat op je site dat het niet als vervanger van een gevarieerde voeding dient te worden gebruikt. Het lijkt me niet dat ik dit bovenop mijn 2600 kcal per dag moet gebruiken? Dit moet ik dan dus wel in mijn voedingsschema incalculeren, right? Betekent dit dat ik per maaltijd dus de 2600 kcal, minus de kcal van de Supreme Gainer per dag moet eten? Dus: (2600 - 380) / 6 = 370 calorieen per maaltijd? Of kan ik de Supreme Gainer als 1 van de 6 maaltijden rekenen?
), hij blijft nog steeds lekker