- Waardering
- 119
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 122kg
De micellar aardbei is te lekker. Ik kan er niet genoeg van krijgen. De banaan zal ik zeker ook eens testen. Ik zie wel dat er in jullie micellar caseïne. Per 100 gr, 5gr minder eiwitten en 4gr meer koolhydraten zitten. 85gr tegenover 90gr eiwit. 4gr tegenover <1gr koolhydraten.
Natuurlijk maakt het per shake niet veel (niets) uit. Maar komt dit dan door de toegevoeging van de smaken?
Groeten Bart
Hoi Bart,
We hebben gezocht naar een leverancier die kon garanderen dat de caseine eiwitten in de micellaire vorm zijn. We hadden ook hogere geconcentreerde caseines kunnen krijgen. Een daarvan werd aangeduid met micellaire caseine, maar bij doorvragen viel deze door de mand. De leverancier kon geen garanties geven.
Na lang zoeken heb ik de huidige leverancier gevonden. Dit is er een die heel duidelijk het gehalte micellaire eiwitten specificeert én garandeert. Dat het uiteindelijke gehalte eiwit iets lager is en de koolhydraten wat hoger, is daarom wat ons betreft van minder belang.
Veel mensen gebruiken de micellaire caseine als alternatief voor kwark. Een gemiddeld bakje magere kwark (500gram) bevat zo'n 40 gram lactose! (vooral de goedkopere kwark bulkt van de lactose). Als je dezelfde hoeveelheid eiwit als in zo'n bakje kwark via onze micellar casein shake inneemt, gaat dat vergezeld van slechts 2 gram lactose.
Kris

Zelfde als ze zeggen aanbieding geldt alleen vandaag.