MuscleMeat

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thx Jaap in principe wil ik ze bij de training gebruiken, maar qua ingredienten en samenstelling maakt het niet zoveel uit begrijp ik.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.462
Thx Jaap in principe wil ik ze bij de training gebruiken, maar qua ingredienten en samenstelling maakt het niet zoveel uit begrijp ik.

Doel je op de BCAA's? Het poeder en de tabletten zijn wat betreft de actieve ingrediënten vrijwel identiek. De tabletten hebben nog wel de toevoeging van P5P, de actieve vorm van vitamine B6.

Kris :)

Ik heb hier twee keer een bestelling gedaan, en ben goed tevreden over PS.

Bij de eerste bestelling was het poeder in de Whey Pot 2.5KG naturel ietwat klonterig, maar bij de tweede bestelling was het perfect. Ook grote dank voor de test zakjes met smaken, maar choco blijft mijn favoriet..!;)

Vandaag het eiwitpakket besteld hoop het morgen of maandag binnen te hebben.
Ik heb alleen 1 vraag over de betaalmethode's waarom doen jullie geen acceptgiro ?
En nog een andere vraag, ik train nu ongeveer 8 a 9 maanden en wil gaan beginnen met creatine is dit slim of zal ik nog even wachten ?

Ik heb alleen 1 vraag over de betaalmethode's waarom doen jullie geen acceptgiro ?
En nog een andere vraag, ik train nu ongeveer 8 a 9 maanden en wil gaan beginnen met creatine is dit slim of zal ik nog even wachten ?

Creatine kun je rustig mee beginnen. Gebruik je ook een voedingschema?

• #1.466
Ik heb hier twee keer een bestelling gedaan, en ben goed tevreden over PS.

Bij de eerste bestelling was het poeder in de Whey Pot 2.5KG naturel ietwat klonterig, maar bij de tweede bestelling was het perfect. Ook grote dank voor de test zakjes met smaken, maar choco blijft mijn favoriet..!;)

Graag gedaan, hopelijk blijft ie je goed bevallen ;)

Waarschijnlijk wordt het morgen bezorgd. Track & trace code krijg je vanavond.
Waarom wij geen acceptgiro's hebben, ehm, is dat niet een beetje achterhaald met de komst van telebankieren? Het wordt in ieder geval lastig om het bedrag vooraf te betalen, dan zouden we eerst vooraf een brief met de acceptgiro moeten toesturen. ???

Of je met creatine zou beginnen kan je van je doelen af laten hangen. Heb je korte termijn plannen voor een wedstrijd waarbij kracht of massa van belang is, dan zal het je daarbij zeer waarschijnlijk goed helpen (een enkele non-responder daargelaten). Ben je nog steeds flink aan het groeien op je huidige schema dan kan je het ook even laten voor wat het is. Later als je progressie wat minder wordt vind je het misschien wel prettig om met creatine weer een boost aan je training te geven.

Jaap

Micellar Casein werelds goed! Een blijvertje!

Graag gedaan, hopelijk blijft ie je goed bevallen ;)

Waarschijnlijk wordt het morgen bezorgd. Track & trace code krijg je vanavond.
Waarom wij geen acceptgiro's hebben, ehm, is dat niet een beetje achterhaald met de komst van telebankieren? Het wordt in ieder geval lastig om het bedrag vooraf te betalen, dan zouden we eerst vooraf een brief met de acceptgiro moeten toesturen. ???

Of je met creatine zou beginnen kan je van je doelen af laten hangen. Heb je korte termijn plannen voor een wedstrijd waarbij kracht of massa van belang is, dan zal het je daarbij zeer waarschijnlijk goed helpen (een enkele non-responder daargelaten). Ben je nog steeds flink aan het groeien op je huidige schema dan kan je het ook even laten voor wat het is. Later als je progressie wat minder wordt vind je het misschien wel prettig om met creatine weer een boost aan je training te geven.

Jaap

Heb geen wedstrijd plannen, en ik groei nog goed dus ik denk dat ik nog een jaartje wacht, heb nog de tijd :)
Het eitwitten paket is al onderweg dus ik krijg hem vandaag binnen!
En tja ik heb acceptgiro altijd fijn gevonden gebruik het nog erg veel, maarja internetbankieren is ook niet erg.

ziet er netjes uit, binnekort bestellen als ik door men voorraad ben :d

Bestelling is vanmorgen goed aangekomen.
Bedankt voor de samples :)
Nu weet ik waarom ik geen ananas gekocht heb :D

• #1.471
Komen er toevallig nog nieuwe whey smaken binnekort? grtz

Flauw hoor :D De datum mag je dan wel al verklappen! ;)

• #1.477
Sinds gistermiddag is de micellaire caseïne in de smaak chocola weer voorradig! Er werd nogal veel naar gevraagd dus vandaar even deze melding!

Jaap

Mooizo :), al zit ik nog wel met een dikke kilo naturel die eerst op moet..

..en nog een mededeling. Vanaf nu is er ook micellaire caseïne in de smaak BANAAN. Ik was het helemaal vergeten!! 6 smaken nu dus :)

:banana:

Jaap
De micellar aardbei is te lekker. Ik kan er niet genoeg van krijgen. De banaan zal ik zeker ook eens testen. Ik zie wel dat er in jullie micellar caseïne. Per 100 gr, 5gr minder eiwitten en 4gr meer koolhydraten zitten. 85gr tegenover 90gr eiwit. 4gr tegenover <1gr koolhydraten.

Natuurlijk maakt het per shake niet veel (niets) uit. Maar komt dit dan door de toegevoeging van de smaken?

Groeten Bart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven