frietbakker
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 31
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx Jaap in principe wil ik ze bij de training gebruiken, maar qua ingredienten en samenstelling maakt het niet zoveel uit begrijp ik.

Vandaag het eiwitpakket besteld hoop het morgen of maandag binnen te hebben.
Ik heb alleen 1 vraag over de betaalmethode's waarom doen jullie geen acceptgiro ?
En nog een andere vraag, ik train nu ongeveer 8 a 9 maanden en wil gaan beginnen met creatine is dit slim of zal ik nog even wachten ?
Ik heb hier twee keer een bestelling gedaan, en ben goed tevreden over PS.
Bij de eerste bestelling was het poeder in de Whey Pot 2.5KG naturel ietwat klonterig, maar bij de tweede bestelling was het perfect. Ook grote dank voor de test zakjes met smaken, maar choco blijft mijn favoriet..!![]()

Vandaag het eiwitpakket besteld hoop het morgen of maandag binnen te hebben.
Ik heb alleen 1 vraag over de betaalmethode's waarom doen jullie geen acceptgiro ?
En nog een andere vraag, ik train nu ongeveer 8 a 9 maanden en wil gaan beginnen met creatine is dit slim of zal ik nog even wachten ?

Graag gedaan, hopelijk blijft ie je goed bevallen
Waarschijnlijk wordt het morgen bezorgd. Track & trace code krijg je vanavond.
Waarom wij geen acceptgiro's hebben, ehm, is dat niet een beetje achterhaald met de komst van telebankieren? Het wordt in ieder geval lastig om het bedrag vooraf te betalen, dan zouden we eerst vooraf een brief met de acceptgiro moeten toesturen.
Of je met creatine zou beginnen kan je van je doelen af laten hangen. Heb je korte termijn plannen voor een wedstrijd waarbij kracht of massa van belang is, dan zal het je daarbij zeer waarschijnlijk goed helpen (een enkele non-responder daargelaten). Ben je nog steeds flink aan het groeien op je huidige schema dan kan je het ook even laten voor wat het is. Later als je progressie wat minder wordt vind je het misschien wel prettig om met creatine weer een boost aan je training te geven.
Jaap

Bestelling is vanmorgen goed aangekomen.
Bedankt voor de samples
Nu weet ik waarom ik geen ananas gekocht heb![]()

Komen er toevallig nog nieuwe whey smaken binnekort? grtz

Mooizo, al zit ik nog wel met een dikke kilo naturel die eerst op moet..

De micellar aardbei is te lekker. Ik kan er niet genoeg van krijgen. De banaan zal ik zeker ook eens testen. Ik zie wel dat er in jullie micellar caseïne. Per 100 gr, 5gr minder eiwitten en 4gr meer koolhydraten zitten. 85gr tegenover 90gr eiwit. 4gr tegenover <1gr koolhydraten...en nog een mededeling. Vanaf nu is er ook micellaire caseïne in de smaak BANAAN. Ik was het helemaal vergeten!! 6 smaken nu dus
Jaap