frietbakker
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 31
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij jullie, omdat jullie moto (no hype, no crap,...) me wel aanspreekt, en de prijs/kwaliteit in zovere ik er iets van ken.
Vandaag aangekomen, levering was na 4 uur, wat ik een serieus pluspunt vindt, want dan is er tenminste iemand thuis. Tot hier toe ben ik dus een tevreden klant, en ik betwijfel dat er iets mis zal zijn met isolaat of casseine, dus in principe bestel ik nog

Is de smaak van de whey enigszins te vergelijken met de gainer?
hallo jaap
als ik enkel dextrose wil bestellen want heb whey genoeg op het moment moet ik dan ook verzend kosten betalen![]()

Laatst weer besteld mannen, wederom prima! :-)
Nog planning om L-Arginine op te nemen? Wellicht met Citrulline. Of N-Carbamylglutamaat?
Lijken me veel belovende supplementen die wel degelijk passen in het no nonsense idee van jullie.

Laatst weer besteld mannen, wederom prima! :-)
Nog planning om L-Arginine op te nemen? Wellicht met Citrulline. Of N-Carbamylglutamaat?
Lijken me veel belovende supplementen die wel degelijk passen in het no nonsense idee van jullie.

supplementen die hun werking wel bewezen hebben en dus bij jullie motto past:
beta alanine
citrulline malaat
AAKG

Ja allemaal leuk en aardig, maar kan ik ze al bestellen bij jullie?![]()

Hallo power supplements! Ik heb net mijn whey Isolaat(2500 gr) binnen gekregen, hij was ook vrij snel geleverd als ik jullie met andere vergelijk, wat zeker een pluspunt is! Verder was het heel goed oplosbaar, en makkelijk weg te drinken, en heb ik nu ook een soort van vol gevoel
Maar kan jij bevestigen dat jullie whey qua kwaliteit, net zo goed is als de duurdere merken?
Groeten!
. De kwaliteit van onze whey is namelijk vaak beter dan die van veel duurdere merken. 
Vergelijk zelf even de ingredienten-lijst en de voedingswaarde.Hallo power supplements! Ik heb net mijn whey Isolaat(2500 gr) binnen gekregen, hij was ook vrij snel geleverd als ik jullie met andere vergelijk, wat zeker een pluspunt is! Verder was het heel goed oplosbaar, en makkelijk weg te drinken, en heb ik nu ook een soort van vol gevoel
Maar kan jij bevestigen dat jullie whey qua kwaliteit, net zo goed is als de duurdere merken?
Groeten!