Fitness Seller

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien kan PowerSupplements ook geen verzendkosten meer berekenen? Of de prijs verlagen! :D

Jaap ik PM je even met een vraag!

Gisteren voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij jullie, omdat jullie moto (no hype, no crap,...) me wel aanspreekt, en de prijs/kwaliteit in zovere ik er iets van ken.
Vandaag aangekomen, levering was na 4 uur, wat ik een serieus pluspunt vindt, want dan is er tenminste iemand thuis. Tot hier toe ben ik dus een tevreden klant, en ik betwijfel dat er iets mis zal zijn met isolaat of casseine, dus in principe bestel ik nog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.504
Gisteren voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij jullie, omdat jullie moto (no hype, no crap,...) me wel aanspreekt, en de prijs/kwaliteit in zovere ik er iets van ken.
Vandaag aangekomen, levering was na 4 uur, wat ik een serieus pluspunt vindt, want dan is er tenminste iemand thuis. Tot hier toe ben ik dus een tevreden klant, en ik betwijfel dat er iets mis zal zijn met isolaat of casseine, dus in principe bestel ik nog

Levering na 4 uur is helaas niet iets waar wij invloed op hebben dus mooi dat het toevallig zo is gelopen. Soms komen ze zelfs om 8 uur 's avonds (zo heb ik gehoord).
Succes met de supplementen in ieder geval! :)

Jaap

Is de smaak van de whey enigszins te vergelijken met de gainer?

• #1.506
Is de smaak van de whey enigszins te vergelijken met de gainer?

De gebruikte aroma's zijn dezelfde, alleen hebben de ingrediënten ook invloed op de smaak en structuur. Zo bevat de gainer o.a. vrije BCAA's. Binnenkort komt de banaan en chocosmaak overigens weer terug bij de gainer.

Jaap

• #1.507
dextrose

Op veler verzoek hebben we weer dextrose in het assortiment:

500 gram € 1,90

Jaap

Chill, zo ff bestellen :D

hallo jaap

als ik enkel dextrose wil bestellen want heb whey genoeg op het moment moet ik dan ook verzend kosten betalen???

• #1.510
Laatst weer besteld mannen, wederom prima! :-)

Nog planning om L-Arginine op te nemen? Wellicht met Citrulline. Of N-Carbamylglutamaat?

Lijken me veel belovende supplementen die wel degelijk passen in het no nonsense idee van jullie.

• #1.512

Nog planning om L-Arginine op te nemen? Wellicht met Citrulline. Of N-Carbamylglutamaat?

Lijken me veel belovende supplementen die wel degelijk passen in het no nonsense idee van jullie.

Kris is met een aantal supplementen tegelijk bezig, er zit wel een NO-supplement bij. Verklap nog even niks :rolleyes:

Jaap

• #1.513

We werken aan iets! :)

Er zal echter geen N-carbamylglutamaat in zitten. Daarvan is geen spieropbouwend effect aangetoond bij mensen en het is niet op veiligheid getest. Dat laatste is wel noodzakelijk. Het gaat voor zover ik weet om een stof die niet in voeding voorkomt én ook niet in het lichaam. Ik classificeer het dan als ongetest medicijn.

Kris :)

Laatst bewerkt:
supplementen die hun werking wel bewezen hebben en dus bij jullie motto past:
beta alanine
citrulline malaat
AAKG

• #1.515
supplementen die hun werking wel bewezen hebben en dus bij jullie motto past:
beta alanine
citrulline malaat
AAKG

Bedankt voor je suggesties Baksteen :)

Citrulline is een hele goede. Arginine ook.

De verbinding van aminozuren met Alfa-keto-glutaraat verdenk ik echter van excitotoxische eigenschappen (zenuwcel schade). Zelfde geldt voor aspartaat en glutamaat. Vooral in hoge doseringen gecombineerd met de vrije aminozuurvorm.

Beta alanine is ook absoluut interessant. Het heeft een bewezen ergogeen effect. Helaas kan het misschien op twee manieren schade toebrengen. Een is uitputting van taurine. De ander is weer (overmatige?) prikkeling van zenuwcellen. Ik denk dat de veiligheid van beta-alanine de komende jaren wel verder onderzocht zal worden. We wachten het af.

Ja allemaal leuk en aardig, maar kan ik ze al bestellen bij jullie? ;)

• #1.517
Ja allemaal leuk en aardig, maar kan ik ze al bestellen bij jullie? ;)

Naar onze maatstaven over 'niet al te lange tijd'. Ik ben heel kritisch bij de selectie van de leveranciers/producenten van grondstoffen. En dat is waar het NO product momenteel nog op 'hangt'.

We krijgen wekelijks aanbiedingen van allerlei Chinese handelaren en producenten. Dat is goedkoop en makkelijk, maar niet de kwaliteit die wij nastreven.

Het duurt vaak even voordat we de juiste leverancier gevonden heb. Maar hebben we die eenmaal, dan kan ik zo'n supplement met een gerust hart aanbevelen.

Hallo power supplements! Ik heb net mijn whey Isolaat(2500 gr) binnen gekregen, hij was ook vrij snel geleverd als ik jullie met andere vergelijk, wat zeker een pluspunt is! Verder was het heel goed oplosbaar, en makkelijk weg te drinken, en heb ik nu ook een soort van vol gevoel :)
Maar kan jij bevestigen dat jullie whey qua kwaliteit, net zo goed is als de duurdere merken?

Groeten!

• #1.519
Hallo power supplements! Ik heb net mijn whey Isolaat(2500 gr) binnen gekregen, hij was ook vrij snel geleverd als ik jullie met andere vergelijk, wat zeker een pluspunt is! Verder was het heel goed oplosbaar, en makkelijk weg te drinken, en heb ik nu ook een soort van vol gevoel :)
Maar kan jij bevestigen dat jullie whey qua kwaliteit, net zo goed is als de duurdere merken?

Groeten!

Nee dat kan ik niet bevestigen ;). De kwaliteit van onze whey is namelijk vaak beter dan die van veel duurdere merken.

Nou moet ik zeggen dat de duurdere merken de laatste tijd gelukkig ook betere kwaliteit gaan leveren. Door internet weten mensen steeds beter wat ze willen en gaan ze bijvoorbeeld niet langer de hoofdprijs betalen voor een whey concentraat met een lager eiwitpercentage.

Groeten!
Vergelijk zelf even de ingredienten-lijst en de voedingswaarde. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven