MuscleMeat

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo kom net terug uit de stad en heb 900 gram whey isolaat gekocht, 40 euro lichter.......

Het is al wat jaartjes geleden dat ik supplementen heb gebruikt en ik wist ff niet meer de naam van jullie hahaha! ( had eerder ook supplementen van jullie).:duh:

Nu ff wat beter gezocht ook hier ( ook al een behoorlijke tijd geleden dat ik hier ben geweest haha ;)

Maar ik wist nog wel dat jullie de kosten erg laag hadden liggen maar was wel vergeten dat ze zo laag waren!! Heb dus gelijk maar weer even ook wat dingetjes bij jullie besteld en als mijn whey isolaat op is neem ook toch opzeker weer die van jullie!En die splinternieuwe beker van tnhc word ook gelijk weggepleurd zodra ik die van jullie binnen heb! hahaha :rocker:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.522
Welkom terug Gijs! :)

Is het niet zonde om die beker weg te gooien? Het is fijn om er een extra te hebben.

Kris :)

Mijn vriendin de wilde hem wel hebben zei ze! haha :)

Ik ga binnenkort weer even me whey aanvullen via jullie. Zou alleen ook graag een pre-workout sup erbij willen. Ik zag dat jullie er mee bezig waren. Enige indicatie wanneer dit rond zal zijn? Scheelt me weer wat verzendkosten:P

GEFELICITEERD!
Zie net dat jullie 5 jaar bestaan. Met deze geweldige 12% korting gooi ik dan toch maar een mooie WPI zak in de winkelwagen, die pre-workout komt nog wel een x dan;)
Omgerekend 12,25 euro/kg eiwit. Moet niet gekker worden:P

Ik kreeg bij aanschaf van 2 bussen vaak een shaker of iets dergelijks maar daar heb ik nu de keuze niet uit:( Komt dit omdat ik 'slechts' 1 zak bestel?:P

• #1.525
Ik ga binnenkort weer even me whey aanvullen via jullie. Zou alleen ook graag een pre-workout sup erbij willen. Ik zag dat jullie er mee bezig waren. Enige indicatie wanneer dit rond zal zijn? Scheelt me weer wat verzendkosten:P

GEFELICITEERD!
Zie net dat jullie 5 jaar bestaan. Met deze geweldige 12% korting gooi ik dan toch maar een mooie WPI zak in de winkelwagen, die pre-workout komt nog wel een x dan;)
Omgerekend 12,25 euro/kg eiwit. Moet niet gekker worden:P

Ik kreeg bij aanschaf van 2 bussen vaak een shaker of iets dergelijks maar daar heb ik nu de keuze niet uit:( Komt dit omdat ik 'slechts' 1 zak bestel?:P

Thanks! We zullen het vandaag ook even melden hier op DBB. Een shaker zit wel altijd bij de zak van 20kg (het staat alleen niet op de site, misschien fix ik dat vandaag nog even.)

We zijn met een stuk of 3 supplementen bezig, de eerste verwacht ik in januari (niet de pre-workout).

Jaap

Thanks! We zullen het vandaag ook even melden hier op DBB. Een shaker zit wel altijd bij de zak van 20kg (het staat alleen niet op de site, misschien fix ik dat vandaag nog even.)

We zijn met een stuk of 3 supplementen bezig, de eerste verwacht ik in januari (niet de pre-workout).

Jaap

Oke besteld!:D
Denk dat de bezorger er niet zo blij mee is, ik woon op een afstand van 100m vanaf de weg:P
Ik vroeg me af of jullie nog wat caseine samples hebben. De ananas vond ik namelijk een stuk meer schuimen dan de bosaardbei. Zou graag willen weten welke het minst schuimt.

• #1.527
Oke besteld!:D
Denk dat de bezorger er niet zo blij mee is, ik woon op een afstand van 100m vanaf de weg:P
Ik vroeg me af of jullie nog wat caseine samples hebben. De ananas vond ik namelijk een stuk meer schuimen dan de bosaardbei. Zou graag willen weten welke het minst schuimt.

Gaan we regelen, ik zal de andere 4 smaken meesturen! Bedankt voor de zware bestelling :cool:

Geplaatst, 19684!

Wat is eigenlijk het verschil tussen de shakebekers? Staat bij beide exact hetzelfde verhaal, maar weet dat jullie normaal niets in het assortiment opnemen als het niet echt een toevoeging is ;)

• #1.529
Geplaatst, 19684!

Wat is eigenlijk het verschil tussen de shakebekers? Staat bij beide exact hetzelfde verhaal, maar weet dat jullie normaal niets in het assortiment opnemen als het niet echt een toevoeging is ;)

Het verschil zit in de sluiting. De mixmagix heeft een schroefdop en de mixmagic een klik/drukdop. Verder is de vorm van de drinkopening anders. De mixmagic heeft een ronde opening en de mixchamp een ovale.
Ondanks dat er wat verschillen zijn is het inderdaad enigszins dubbelop. De mixchamp laten we uit het assortiment verdwijnen. Op=op.

Kris :)

Uiteraard ontvangt iedereen graag wat samples bij de bestelling.
Is het nodig dit op voorhand aan te vragen, of doen jullie dit sowieso bij elke bestelling ?

Laatst bewerkt:
  • #1.531
Uiteraard ontvangt iedereen graag wat samples bij de bestelling.
Is het nodig dit op voorhand aan te vragen, of doen jullie dit sowieso bij elke bestelling ?

Als er om gevraagd wordt bij de opmerkingen. Meestal gaat het dan om wat smaken van de whey die de klant nog niet heeft geprobeerd. Als er geen smaak bijgezet wordt dan zoeken we dat even uit. :)

Jaap

Aight.

heb bestelling geplaatst.

Heb de Pure Whey Protein Isolate (+ creatine) besteld op basis van uitstekende reviews en qoutering op dit forum.
Ben benieuwd !

• #1.537
PS,

http://www.powersupplements.nl/high-quality-t-shirt-91

Zijn deze alleen in het zwart verkrijgbaar? En staat die text op de voorkant of achterkant?

bvd

Op dit moment alleen in het zwart. De tekst staat achterop. We hebben een keer een verzoekje gekregen voor wit maar dat lijkt me niet zo'n goede kleur (wordt snel vies). Verder zouden we dan een dubbele voorraad moeten aanhouden de wordt de lijst met te kiezen gratis producten een beetje onhandig lang..
Welke kleur vind je het prettigste?

Jaap

Op dit moment alleen in het zwart. De tekst staat achterop. We hebben een keer een verzoekje gekregen voor wit maar dat lijkt me niet zo'n goede kleur (wordt snel vies). Verder zouden we dan een dubbele voorraad moeten aanhouden de wordt de lijst met te kiezen gratis producten een beetje onhandig lang..
Welke kleur vind je het prettigste?

Jaap

Jaap,

Bedankt voor je reactie kerel. Begrijp dat wit inderdaad snel vies word, als ik een kleur zou moeten kiezen zou ik voor zwart en/of grijs gaan. En wat betreft die dubbele voorraad, ja dat is inderdaad niet zo handig aangezien je S t/m xxl(?) hebt...

Bedankt voor de info, ga hem even plaatsen als ik salaris heb gehad.

Oja, nog een klein vraagje, je hebt 2 shake bekers, zijn ze beide voor 700ML?

bvd

• #1.539
Jaap,

Bedankt voor je reactie kerel. Begrijp dat wit inderdaad snel vies word, als ik een kleur zou moeten kiezen zou ik voor zwart en/of grijs gaan. En wat betreft die dubbele voorraad, ja dat is inderdaad niet zo handig aangezien je S t/m xxl(?) hebt...

Bedankt voor de info, ga hem even plaatsen als ik salaris heb gehad.

Oja, nog een klein vraagje, je hebt 2 shake bekers, zijn ze beide voor 700ML?

bvd

Ja S t/m XXL, alleen S gaat er uit want het schijnt dat al onze klanten groter zijn... De shakers zijn beiden 700ml. De MixChamp gaat er echter binnenkort uit, er zijn nog ongeveer 50 stuks over.

Ja S t/m XXL, alleen S gaat er uit want het schijnt dat al onze klanten groter zijn... De shakers zijn beiden 700ml. De MixChamp gaat er echter binnenkort uit, er zijn nog ongeveer 50 stuks over.

Ja precies, S is inderdaad heel erg klein, beter een wat 'losser' shirtje, dat traint ook iets fijner in mijn ogen... Oke, top. Beide 700ML, daar zit geen verschil in dus, alleen in de drink dop nietwaar? Raad je me de Mixchamp aan, of toch de mixmagic? (sorry voor lastige vragen haha.)

bvd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven