- Waardering
- 119
- Lengte
- 1m99
- Massa
- 122kg
Ontvangen, vanaf morgen mee beginnen.
Thanks voor snelle levering + samples, mn vrouw vond de vanille heerlijk(andere nog niet genomen)!
Gelukkig, het lukt tegenwoordig namelijk niet altijd binnen 24 uur bij TNT!
De whey isolaat bevalt super, maar vind het vooral lekker met melk. Kan ik het met houdbare melk aan het begin van de dag mixen in een flesje en pas aan het einde van de middag (voor/na training) opdrinken?
Zelfs met houdbare melk zou ik dan wel aanbevelen om het na het mixen in de koeling te zetten. En ook met niet-houdbare melk is het dan met de avond tevoren mixen nog prima. We hebben deze vraag al een aantal keer gekregen, er zijn inmiddels een aantal klanten die het graag de dag van tevoren klaarmaken.
ik vroeg me af of jullie op termijn een greens product gaan aanbieden zoals bijvoorbeeld greens+ of van now foods : Fruit & Greens™ PhytoFoods
Ik had nog een vraagje betreffende de glucosamine en chrondoitine. Mijn moeder heeft de laatste tijd zeer veel last van kalkafzettingen/calcificaties rond haar schoudergewricht (calcific tendonitis). Dit zorgt voor zeer veel pijn en ontstekingen. Ik vroeg me af of beide supplementen kunnen helpen in de preventie/genezing/verlichting van haar klachten?
Glucosamine is naar mijn weten ontstekingsremmend maar voor de zekerheid ga ik Kris hier nog even op terug laten komen!
Jaap

. Slim gekozen ten opzichte van de andere aanwezige spelers op de supplementenmarkt. Ik bestel ook regelmatig bij enkele andere boardsponsoren en dat zijn ook prima winkels. Maar wel slim om toch een iets andere doelgroep aan te spreken met jullie visie
.