AndroidHealthClinic

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.581
Ontvangen, vanaf morgen mee beginnen.
Thanks voor snelle levering + samples, mn vrouw vond de vanille heerlijk(andere nog niet genomen)!

Gelukkig, het lukt tegenwoordig namelijk niet altijd binnen 24 uur bij TNT!

De whey isolaat bevalt super, maar vind het vooral lekker met melk. Kan ik het met houdbare melk aan het begin van de dag mixen in een flesje en pas aan het einde van de middag (voor/na training) opdrinken?

Zelfs met houdbare melk zou ik dan wel aanbevelen om het na het mixen in de koeling te zetten. En ook met niet-houdbare melk is het dan met de avond tevoren mixen nog prima. We hebben deze vraag al een aantal keer gekregen, er zijn inmiddels een aantal klanten die het graag de dag van tevoren klaarmaken.

ik vroeg me af of jullie op termijn een greens product gaan aanbieden zoals bijvoorbeeld greens+ of van now foods : Fruit & Greens™ PhytoFoods

Ik had nog een vraagje betreffende de glucosamine en chrondoitine. Mijn moeder heeft de laatste tijd zeer veel last van kalkafzettingen/calcificaties rond haar schoudergewricht (calcific tendonitis). Dit zorgt voor zeer veel pijn en ontstekingen. Ik vroeg me af of beide supplementen kunnen helpen in de preventie/genezing/verlichting van haar klachten?

Glucosamine is naar mijn weten ontstekingsremmend maar voor de zekerheid ga ik Kris hier nog even op terug laten komen!

Jaap

Probleem is dus dat ik overdag geen koeling heb. Nu gooi ik er dan net voor de training wat water bij, maar dat is niet echt lekker.

Je kan in de super van die 500ml flesjes kopen van Campina houdbare melk, zolang die ongeopend zijn kan je ze de hele dag buiten de koeling houden en dan net voor het drinken mixen met je proti.

Morgen ga ik mijn eerste bestelling maar eens plaatsen bij jullie winkel.
1 of 2 potjes Natural Fat Control. Ik verwacht er geen wonderen van, maar het lijkt me sowieso wel een gezondheidsbevorderend supplement. Misschien helpt het nog wat mee met cutten.

Verder complimenten dat jullie ook (wetenschappelijk) inhoudelijk op vragen ingaan.
Ook de marktpositionering als meer 'natuurlijke veilige' supplementenwinkel kan ik als marketingstudent wel waarderen :). Slim gekozen ten opzichte van de andere aanwezige spelers op de supplementenmarkt. Ik bestel ook regelmatig bij enkele andere boardsponsoren en dat zijn ook prima winkels. Maar wel slim om toch een iets andere doelgroep aan te spreken met jullie visie ;).

nu je het over fat control hebt. is het niet zo dat fat burn supplemente maar op een klein deel van de mens heid ook daadwerkelijk aan slaat?

Over glucosamine . ik kan je vertellen dat het even duurd voordat je er iets van gaat voelen. neem aan na een paar maanden gebruiken. of het was een paar weken

Laatst bewerkt:
  • #1.587
ik vroeg me af of jullie op termijn een greens product gaan aanbieden zoals bijvoorbeeld greens+ of van now foods : Fruit & Greens™ PhytoFoods

Ik had nog een vraagje betreffende de glucosamine en chrondoitine. Mijn moeder heeft de laatste tijd zeer veen last van kalkafzettingen/calcificaties rond haar schoudergewricht (calcific tendonitis). Dit zorgt voor zeer veel pijn en ontstekingen. Ik vroeg me af of beide supplementen kunnen helpen in de preventie/genezing/verlichting van haar klachten?

Een goed idee van die 'greens' Paraman. Ik heb er al eens naar gekeken. Wat me opvalt is dat er vaak veel barley grass in zit en/of andere grasachtige planten. Dat vormt dan de bulk. Ik heb het niet zo op die grasachtige planten.

Het product van Now Foods bevat in ieder geval geen grassoorten. Die ziet er zeker interessant uit.

Wat betreft die calcificaties die je moeder heeft, daar werkt glucosamine of chondroitine niet tegen. Er is maar een supplement wat daar misschien tegen werkt. We verkopen dat nog niet. Ik zal je er een PM over sturen.

Kris :)

• #1.588
Je kan in de super van die 500ml flesjes kopen van Campina houdbare melk, zolang die ongeopend zijn kan je ze de hele dag buiten de koeling houden en dan net voor het drinken mixen met je proti.

Dat is nog eens een goede tip! Super.

Inderdaad! Bedankt Frietbakker!

Morgen ga ik mijn eerste bestelling maar eens plaatsen bij jullie winkel.
1 of 2 potjes Natural Fat Control. Ik verwacht er geen wonderen van, maar het lijkt me sowieso wel een gezondheidsbevorderend supplement. Misschien helpt het nog wat mee met cutten.

Verder complimenten dat jullie ook (wetenschappelijk) inhoudelijk op vragen ingaan.
Ook de marktpositionering als meer 'natuurlijke veilige' supplementenwinkel kan ik als marketingstudent wel waarderen :). Slim gekozen ten opzichte van de andere aanwezige spelers op de supplementenmarkt. Ik bestel ook regelmatig bij enkele andere boardsponsoren en dat zijn ook prima winkels. Maar wel slim om toch een iets andere doelgroep aan te spreken met jullie visie ;).

We hebben onze 'marktpositie' niet gekozen in de traditionele zin van het woord. We doen het op onze manier vanuit een persoonlijke overtuiging. Die overtuiging proberen we natuurlijk wel uit te dragen. :) Dat laatste kan je marketing noemen ;)

nu je het over fat control hebt. is het niet zo dat fat burn supplemente maar op een klein deel van de mens heid ook daadwerkelijk aan slaat?

Over glucosamine . ik kan je vertellen dat het even duurd voordat je er iets van gaat voelen. neem aan na een paar maanden gebruiken. of het was een paar weken

De ingredienten in Natural Fat Control zijn getest in onderzoek. Vooral groene thee (extract) is veel onderzocht. Er zijn significante effecten gevonden. Over het algemeen geldt dat als weinig mensen een effect ondervinden dat het onderzoek geen effect meet omdat de uitslagen van de proefpersonen gemiddeld worden. Ik neem daarom aan dat de meeste mensen er baat bij zullen hebben.

Het is wel zo dat Natural Fat Control meer beschaafde doseringen gebruikt dan in het onderzoek gebruikelijk is. De hoge doseringen groene thee in het onderzoek zijn naar mijn idee op het randje m.b.t. veiligheid. Ben je een gevoelig typ dan gaat het niet goed. Vandaar onze lagere en veilige doseringen. Het effect op vetverbranding is dan uiteraard minder spectaculair. Maar je kan het supplement wel op lange termijn gebruiken. Op halfjaarbasis zal het absoluut een verschil maken.

De groene thee in NFC zorgdraagt uiteraard voor vetafname, maar ook de druivenpit-extract heeft zijn voordelen op gebied van gezondheid en een mooi fysiek:

Goed voor prostaat:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18481426

En de druivenpit-extract heeft ook nog eens de werking dat het de aromatase verlaagt:

http://www.ergogenics.org/supplement167.html

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16740737

En voor curcuma:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21221723

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20561944

http://www.ergogenics.org/305.html

En groene thee heeft iedereen wel eens iets van gelezen :P

Al met al een heel gezond product wat waarschijnlijk net ff een zetje in de rug geeft tijdens de cut!

Ik neem btw 2 stuks NFC 4uur voorafgaande aan de WO, 2 stuk een halfuur voorafgaande aan de WO en voel dan een iets opgejaagd gevoel, maar neem het dan met 2 koppen groene thee. Tijdens het hardlopen ben ik een stuk alerter en zelfs na 45min joggen heb ik nog energie voor een aantal setjes deadlift, wat normaliter niet het geval is!
Op niet trainingsdagen neem ik 2 stuks.

Een goed idee van die 'greens' Paraman. Ik heb er al eens naar gekeken. Wat me opvalt is dat er vaak veel barley grass in zit en/of andere grasachtige planten. Dat vormt dan de bulk. Ik heb het niet zo op die grasachtige planten.

Het product van Now Foods bevat in ieder geval geen grassoorten. Die ziet er zeker interessant uit.

Ik zou 1 dosering van zo'n greens product als aanvullingen willen gebruiken voor mijn huidige "green shake" omdat er toch bestanddelen inzitten die je niet zo snel in de supermarkt kan vinden. :)

momenteel doe ik een banaan, appel, wortel en een handvol spinazie in de blender met wat citroensap en drinken maar :)

• #1.591
De groene thee in NFC zorgdraagt uiteraard voor vetafname, maar ook de druivenpit-extract heeft zijn voordelen op gebied van gezondheid en een mooi fysiek:

Goed voor prostaat:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18481426

En de druivenpit-extract heeft ook nog eens de werking dat het de aromatase verlaagt:

http://www.ergogenics.org/supplement167.html

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16740737

En voor curcuma:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21221723

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20561944

http://www.ergogenics.org/305.html

En groene thee heeft iedereen wel eens iets van gelezen :P

Al met al een heel gezond product wat waarschijnlijk net ff een zetje in de rug geeft tijdens de cut!

Ik neem btw 2 stuks NFC 4uur voorafgaande aan de WO, 2 stuk een halfuur voorafgaande aan de WO en voel dan een iets opgejaagd gevoel, maar neem het dan met 2 koppen groene thee. Tijdens het hardlopen ben ik een stuk alerter en zelfs na 45min joggen heb ik nog energie voor een aantal setjes deadlift, wat normaliter niet het geval is!
Op niet trainingsdagen neem ik 2 stuks.

Interessante referenties John!

Het is de eerste keer dat ik hoor dat iemand een (iets) opgejaagd gevoel krijgt van Natural Fat Control. We maken zelfs reclame met het feit dat je er geen opgejaagd gevoel bij krijgt!
Nou ja, je gebruikt dan ook 1 capsule meer dan de maximale aanbevolen dosering ;) En die extra koppen groene thee kunnen inderdaad 'meewerken'. Maar als ik het goed begrijp is het geen 'nerveus' opgejaagd gevoel maar eerder prettig?!

Ik zou 1 dosering van zo'n greens product als aanvullingen willen gebruiken voor mijn huidige "green shake" omdat er toch bestanddelen inzitten die je niet zo snel in de supermarkt kan vinden. :)

momenteel doe ik een banaan, appel, wortel en een handvol spinazie in de blender met wat citroensap en drinken maar :)

In welke vorm doe je de spinazie in de blender Paraman? Zijn dat gewoon rauwe spinazieblaadjes?

Interessante referenties John!

Het is de eerste keer dat ik hoor dat iemand een (iets) opgejaagd gevoel krijgt van Natural Fat Control. We maken zelfs reclame met het feit dat je er geen opgejaagd gevoel bij krijgt!
Nou ja, je gebruikt dan ook 1 capsule meer dan de maximale aanbevolen dosering ;) En die extra koppen groene thee kunnen inderdaad 'meewerken'. Maar als ik het goed begrijp is het geen 'nerveus' opgejaagd gevoel maar eerder prettig?!

In welke vorm doe je de spinazie in de blender Paraman? Zijn dat gewoon rauwe spinazieblaadjes?

Inderdaad Kris, bedoelde idd prettig actief gevoel (maar ik ben redelijk gevoelig voor caffeine (uit koffie), dat speelt mee..)

Als ik kijk naar de NFC van Powersupplements zit er 100mg groene thee extract in per capsule. Max wordt 3 aangeraden dus dat is 300mg groene thee extract.

De Jarrows Formula heeft caps van 500mg groene thee extract en die raden 2 caps per serving aan 2 maal op een dag... Dat is 2000mg groene thee extract vs. 300mg groene thee extract. Dat is nogal een verschil? ???

• #1.594
Als ik kijk naar de NFC van Powersupplements zit er 100mg groene thee extract in per capsule. Max wordt 3 aangeraden dus dat is 300mg groene thee extract.

De Jarrows Formula heeft caps van 500mg groene thee extract en die raden 2 caps per serving aan 2 maal op een dag... Dat is 2000mg groene thee extract vs. 300mg groene thee extract. Dat is nogal een verschil? ???

Het product van Jarrow bevat 30% catechinen en 15% EGCG terwijl ons groene thee extract (van marktleider Taiyo) minimaal 80% catechinen bevat en minimaal 45% EGCG.

De werking schijnt vooral uit te gaan van EGCG. Je zou dus kunnen stellen dat onze groene thee extract 3 maal sterker is.

Ook voor bijwerkingen van groene thee moet je vooral kijken naar EGCG. Het Jarrow supplement bevat met 2000 mg ongeveer twee maal zoveel EGCG als 3 capsules Natural Fat Control. Dat is inderdaad een hoeveelheid die veel gebruikt wordt. Naar mijn inschatting is het voor veel mensen een veilige dosering maar voor gevoelige personen zou het te veel kunnen zijn.

Laatst bewerkt:
Dus eigenlijk zeg je 2000mg Jarrows is 600mg Powersupplements?

Thanks voor je antwoord in iedergeval, ik ga eens kijken of het nut heeft om te switchen als mijn thee extract op is! :)

• #1.596
Dus eigenlijk zeg je 2000mg Jarrows is 600mg Powersupplements?

Thanks voor je antwoord in iedergeval, ik ga eens kijken of het nut heeft om te switchen als mijn thee extract op is! :)

2000 mg van het Jarrow groene thee extract is inderdaad gelijk aan ongeveer 600 a 700 mg van het groene thee extract in Natural Fat Control. Oftewel 6 a 7 capsules.

Met 6 capsules Natural fat Control heb je dan natuurlijk ook nog een forse dosering curcumine (600mg) en grape seed extract (300 mg). Maar ook dat zijn doseringen die veel gebruikt worden en in de supplementenwereld worden aanbevolen.

Laatst bewerkt:
Nog geen tijd gehad om te bestellen, maar ik ga de NFC zeker een keer proberen binnenkort :). Bedankt voor alle info!

Ok, net besteld :). 2 potjes NFC genomen en een pot Whey Isolaat.

Dat iets wat opgejaagde gevoel is btw al weg, moest waarschijnlijk wennen aan de hoeveelheid groene thee ineens. Wel krijg ik het warm na inname (+ zin in trainen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven