MuscleMeat

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.621
Ok bedankt Ben heel tevreden van de Isolaat potten van 1000 gram.
Heb nu ook andere whey gekocht (Geen isolaat) en merkt toch wel dat ik last krijg van puistjes. Als ik dan weer een weekje isolaat neem van jullie trekt die weer weg.

Denk dat ik eens een zakje ga bestellen dan :D (Wel over een paar maand :p Moet eerst nog een 5kg whey wegwerken eerst :p)

Ok! Succes met het 'wegwerken' ;) .
Je kan eventueel nog kijken of je iemand blij kan maken met die andere whey. Misschien is er wel een vriend die het van je wil overnemen. :)

Kris

Bwah zal die wel gewoon opdrinken :p Zal maar maandje of 2-3 duren.
Of zijn jullie van plan failliet te gaan tegen dan? :p

---------- Toegevoegd om 10:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:21 ----------

En ooit al eens gedacht aan een zak van bv 10kg?
20kg is wel heel veel :D

Vindt ik persoonlijk ook, met 20kg risceer ik de vervaldatum te bereiken, 10kg moet vlotjes lukken => andere smaak dan naturel

Zojuist mijn bestelling geplaatst :)
Allemaal nuttige producten naar mijn inzien, ook al moet ik even kijken wat de Chondroitine sulfaat zal gaan doen.

Je hebt 1.5 jaar om 20kg whey weg te werken. Dat is goed te doen als je consistent bent met je voeding/trainingen.
Daarnaast is het een aanbevolen datum, protein poeder blijft nog lang erna goed.

Je hebt 1.5 jaar om 20kg whey weg te werken. Dat is goed te doen als je consistent bent met je voeding/trainingen.
Daarnaast is het een aanbevolen datum, protein poeder blijft nog lang erna goed.

Hoelang na de datum nog ongeveer?
heb hier een pot staan die tot 28/02/2010 ging, niet meer riskeren zeker?

Kun je creatine nog een poosje na de THT datum gebruiken?

Ik denk dat het nog een onsje of 2 is, met 3gr per dag doe ik daar nog wel even mee denk ik :p 3 maanden, is dat reeel of kan ik het beter weggooien.

Ik zeg gewoon effe opmaken, zolang het koel en droog bewaard is kan het lang toe,

bij mij was die op een maand of 8 toch op hoor...
komde neer op 2.5 kg per maand of een 80 gram per dag...
in ochtend extra na training en nog ergens door de dag.
Mag geen probleem zijn, tenzij je ecto wilt blijven natuurlijk:p

bij mij was die op een maand of 8 toch op hoor...
komde neer op 2.5 kg per maand of een 80 gram per dag...
in ochtend extra na training en nog ergens door de dag.
Mag geen probleem zijn, tenzij je ecto wilt blijven natuurlijk:p

Of je kan een goed voedingsschemamaken en whey nemen als SUPPLEMENT :rolleyes:

• #1.635
En ooit al eens gedacht aan een zak van bv 10kg?
20kg is wel heel veel :D
Wij maken die zakken niet dus er is geen keus helaas. Ook niet qua smaak.

Hoelang na de datum nog ongeveer?
heb hier een pot staan die tot 28/02/2010 ging, niet meer riskeren zeker?
Dat is een jaar over datum. Met naturel zou ik het nog nemen, met een smaak niet meer. Je kan het beste even ruiken. Ruikt het lekker dan is het waarschijnlijk nog wel goed.

Kun je creatine nog een poosje na de THT datum gebruiken?

Liever niet, hij is al 3 jaar houdbaar vanaf productie dus in principe zou je nauwelijks bij de houdbaarheidsdatum in de buurt moeten komen.

Op niet trainingsdagen is dit toch wel veel. Dan zit je toch ver over je eiwitten? Of je haalt weinig uit voeding ...

Ik gebruik 30 tot 60 gram per dag op trainingsdagen. Op niet-trainingsdagen af en toe caseïne.
80 gram moet wel kunnen, flink de benen trainen, dan komt het wel aan :)

Jaap

Laatst bewerkt:
Of je kan een goed voedingsschemamaken en whey nemen als SUPPLEMENT :rolleyes:

meng hier en daar nog wat door je havermout en je komt snel aan zo een getallen hoor, isolaat is trouwens het beste kwa aminozuurprofiel IMO.
ik heb zeker een voedingsschema, vind altijd grappig als mensen met jou stas zulke opmerkingen geven. Hoogwaardige whey zoals die van powersupplements is een MUST!;)

Powersupplements is het geen idee om havermeel aan te bieden net als XXLNutrition (Basic Bulking Oats)? Erg onhandig voor mij casseine bij jullie te bestellen en de basic oats daar... En het is no nonsense en echt super handig voor de bulk. Complexe KH's die je mixt met je eiwitten shake en je hebt zo een perfecte "maaltijd" binnen! :-)

En ja ik kan ook havermout er in doen, maar dat zijn dan net vlokken, en ja die kan ik dan weer door de staafmixer doen maar dan wordt het nog niet zo fijn als die havermeel. Plus het lijkt me dat dat op den duur ook goedkoper moet zijn dan steeds pakken havermout kopen....

• #1.638
Powersupplements is het geen idee om havermeel aan te bieden net als XXLNutrition (Basic Bulking Oats)? Erg onhandig voor mij casseine bij jullie te bestellen en de basic oats daar... En het is no nonsense en echt super handig voor de bulk. Complexe KH's die je mixt met je eiwitten shake en je hebt zo een perfecte "maaltijd" binnen! :-)

En ja ik kan ook havermout er in doen, maar dat zijn dan net vlokken, en ja die kan ik dan weer door de staafmixer doen maar dan wordt het nog niet zo fijn als die havermeel. Plus het lijkt me dat dat op den duur ook goedkoper moet zijn dan steeds pakken havermout kopen....

Ik heb zelf net 2 weken een verpakking scottisch oats powder gebruikt om het product te testen. Ik moet zeggen dat het makkelijk in gebruik is. Ik haal alleen het zeefje uit de shaker, daarna is het goed drinkbaar. Pakken havermout zijn overigens onverslaanbaar in prijs, €0,50 per 500 gram als ik me goed herinner, ze zijn alleen niet fijngemalen.

Ik zal even met Kris overleggen!

Jaap

meng hier en daar nog wat door je havermout en je komt snel aan zo een getallen hoor, isolaat is trouwens het beste kwa aminozuurprofiel IMO.
ik heb zeker een voedingsschema, vind altijd grappig als mensen met jou stas zulke opmerkingen geven. Hoogwaardige whey zoals die van powersupplements is een MUST!;)

Ja ik update elke week mijn stats ;) Die stats zijn al vrij oud.
Maar wacht zal er even 130kg zetten en 6%. Dan geloof je alles wat ik ga zeggen :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven