paraman
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kris, kan jij kort iets vertellen over de werking van omega 3 met betrekking tot het opbouwen van spiermassa? Mijn fysiologie leraar vertelde namelijk dat ik niet meer dan 1 omega3 capsule per dag zou moeten nemen en dat het geen effect heeft op de spiermassa..
Heb jij misschien een artikel of een korte uitleg waarom dat wel zo is? Ik gebruik jullie omega3 en daar wordt aangeraden voor spiermassa en vet verbranding tussen de 4 en 6 caps te nemen.
Alvast bedankt!

Hoe kan ik mijn adres veranderen, ik selecteer nu steeds mijn andere afleveradres maar dit is dus mijn huidige adres geworden\?

Beste,
Ik ben nu 17 jaar en heb (af en toe) last van mijn kniegewricht. 6 weken terug had ik hier even last van en nu is het weer terug. Hierdoor kan ik mijn benen niet meer optimaal trainen, omdat als ik wat zwaarder ga met een beenoefening, de pijn weer in mijn knie komt en daarom niet meer verder kan (durf). Daarom wil ik glucosamine gaan gebruiken. Jullie geven echter op jullie site aan dat jullie chondroitine beter vinden dan glucosamine. Echter kan ik dat nergens op jullie site toegelicht zien? Ook staat op jullie site dat jullie het niet aanraden om glucosamine te nemen wanneer iemand nog kind is, omdat er geen onderzoeken naar de effecten op kinderen waren op dat moment. Is daar ondertussen wel al onderzoek naar gedaan?
Waar het dus eigenlijk op neerkomt:
Raden jullie mij aan glucosamine of chondroitine aan? Zo ja, welke van deze 2, of als het positieve verschil bij inname van beiden dermate significant is zelfs beiden?

Bedankt voor de reactie.
Ik train op dit moment in een health city basic, dus een deskundige fitnessinstructeur heb ik niet echt tot mijn beschikking. Als mijn abbo dit jaar afloopt, bent ik echter zo snel mogelijk weg daar. Verder moet ik inderdaad beter op mijn positie bij de leg press letten, daar heb ik niet echt aan gedacht. Verder vraag ik me af of ik jij weet of ik mijn knie moet locken of nog een beetje gebogen houden tijdens een squat en leg press?
Buiten dit kan ik dus wel chondroitine of glucosamine nemen als preventief middel, aangezien mijn gewrichten duidelijk niet zo sterk zijn?
Alvast bedankt!

Dag Kris,
Deze week 4kg caseine binnengekregen, dit keer voor de vanille gegaan.
Bevalt wederom prima!
Geen overdreven smaak maar toch lekker.
`s Avonds pak ik vaak 250gram kwark met 20gram caseine gemixt, wordt een heerlijk dik papje.
Naar mijn idee wordt dit, vanwege de dikte, nog langzamer opgenomen.
Enig idee of dit ook zo is?

De zak van 20kg is gewoon dezelfde whey als de potten van 900gr isolaat?

We hebben potten met 2500 gram en 1000 gram. Het eiwitpoeder in de 20kg zak is dezelfde hoge kwaliteit whey isolaat. De zak wordt wel alleen geleverd in de naturel vorm (zonder aroma en zoetstof).
Kris![]()
(Wel over een paar maand
Moet eerst nog een 5kg whey wegwerken eerst
)Ok bedankt Ben heel tevreden van de Isolaat potten van 1000 gram.
Heb nu ook andere whey gekocht (Geen isolaat) en merkt toch wel dat ik last krijg van puistjes. Als ik dan weer een weekje isolaat neem van jullie trekt die weer weg.
Denk dat ik eens een zakje ga bestellen dan(Wel over een paar maand
Moet eerst nog een 5kg whey wegwerken eerst
)
.