AndroidHealthClinic

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben jullie al veel reacties gehad op de natural fat control? Ikzelf bestel altijd bij bodyenfit maar dit product lijkt me interessanter dan andere fatburners..(mede door jullie motto)

Edit: is dit product dan niet goed om redelijk vetvrij te bulken aangezien jullie het houden op langere termijn gebruik?
Ik slik ze al een tijdje maar dan wel 3 pillen per dag, wat ik erover kan zeggen is dat ik sindsdien minder vet aanzet als ik 'perongeluk' cheat :o
Heb meer energie en zou ze ook zo vroeg mogelijk in de dag slikken. De keren dat ik ze wat later innam kon ik soms wel is uren lang wakker blijven liggen, daarom wilde ik ze met m'n ochtendshake innemen :)

Oeps over het hoofd gezien :o

We hebben nog niet zo veel reacties gekregen. Maar de reacties zijn tot nu toe unaniem positief, ondanks dat het een heel ander middel is dan traditionele fat burners.

Het klopt dat Natural Fat Control een goede aanvulling is voor een 'lean' bulk! Dat is vooral te danken aan het ingrediënt curcumine.

De curcuminoïden stimuleren de opslag van glucose in de spiercel. Daarnaast remmen ze de opslag van vet.

(Dit is tweemaal een dierstudie overigens. Op andere sportgerelateerde gebieden zijn er inmiddels diverse humane studies).

Kris :)

bedankt voor de reactie, ik denk dat ik binnenkort even 4 potjes ga halen om leaner te bulken en daarna licht te cutten tot 12-11% ofzo voor de zomer. Dan is 2-3 maanden 3 caps per dag wel voldoende lijkt mij?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.663
bedankt voor de reactie, ik denk dat ik binnenkort even 4 potjes ga halen om leaner te bulken en daarna licht te cutten tot 12-11% ofzo voor de zomer. Dan is 2-3 maanden 3 caps per dag wel voldoende lijkt mij?

Met 4 potjes redt je het wel tot (en met) de zomer. Dat is genoeg voor 8 maanden. Dan kan je het inderdaad tijdens je bulk en tijdens de cut gebruiken.

We zouden misschien een paar maten zo'n zak van 20 kg whey bestellen maar is die met smaak want sommige van ons vinden whey niet lekker zonder smaak.

• #1.665
We zouden misschien een paar maten zo'n zak van 20 kg whey bestellen maar is die met smaak want sommige van ons vinden whey niet lekker zonder smaak.

Helaas alleen in naturel te krijgen. Los is het niet zo lekker (hoewel dat snel went), maar ergens doorheen is het neutraal genoeg.

Jaap

Jammer dat jullie geen 10KG bulk zakken / emmers whey verkopen.., 20KG is zoveel!

---------- Toegevoegd om 01:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:20 ----------

Natural Fat Control update:

Ik neem NFC nog niet zo heel erg lang, maar bemerk toch dat de cut soepeler verloopt; minder last van kracht/massa verlies ervaar (bench is zelfs iets hoger).. Dit valt misschien te wijden aan het feit dat ik niet zo laag in kcal zit, maar verdenk de NFC er ook deels van.
Cardio training verloopt sowieso soepeler na 2 capsules en een bak koffie.., gisteren 11KM binnen het uur gelopen met vollop energie over, niks voor mij na zo'n afstand..

Hier even wat feedback van mij op jullie producten.

Had een tijdje terug mijn eerste bestelling gedaan.

De Whey Isolaat Chocolate vond ik qua smaak heel erg lekker en de werking zal ook wel prima zijn, zeer goede voedingswaarden.

De Natural Fat Control bevalt ook prima. Ik vind het altijd erg lastig om een bepaalde werking toe te schrijven aan dit soort supps. Mijn cut verloopt echter prima en ik word snel droger terwijl ik volgens mij geen VVM verlies. Ik heb echter ook wel een goed voedingsschema en mijn cardio en KT zit goed. Toch heb ik ergens het idee dat Natural Fat Control wel helpt. Ik heb eerder gecut (toen had ik nog wel minder kennis, dus voeding/training was ook minder) en dat ging lang niet zo goed als nu. Ik heb het idee dat het toch wel helpt, al moet de rest van je voeding en training natuurlijk ook in orde zijn.

Ik blijf Natural Fat Control in ieder geval wel gebruiken en heb het in mijn standaard supplementen opgenomen. Ik ga het denk ik gewoon het hele jaar rond nemen. Ik hoop dus ook dat het in jullie assortiment blijft. Ik neem 2 caps bij mijn ontbijt en 1 bij het avondeten.

• #1.668
......
Natural Fat Control update:

Ik neem NFC nog niet zo heel erg lang, maar bemerk toch dat de cut soepeler verloopt; minder last van kracht/massa verlies ervaar (bench is zelfs iets hoger).. Dit valt misschien te wijden aan het feit dat ik niet zo laag in kcal zit, maar verdenk de NFC er ook deels van.
Cardio training verloopt sowieso soepeler na 2 capsules en een bak koffie.., gisteren 11KM binnen het uur gelopen met vollop energie over, niks voor mij na zo'n afstand..

Hier even wat feedback van mij op jullie producten.

Had een tijdje terug mijn eerste bestelling gedaan.

De Whey Isolaat Chocolate vond ik qua smaak heel erg lekker en de werking zal ook wel prima zijn, zeer goede voedingswaarden.

De Natural Fat Control bevalt ook prima. Ik vind het altijd erg lastig om een bepaalde werking toe te schrijven aan dit soort supps. Mijn cut verloopt echter prima en ik word snel droger terwijl ik volgens mij geen VVM verlies. Ik heb echter ook wel een goed voedingsschema en mijn cardio en KT zit goed. Toch heb ik ergens het idee dat Natural Fat Control wel helpt. Ik heb eerder gecut (toen had ik nog wel minder kennis, dus voeding/training was ook minder) en dat ging lang niet zo goed als nu. Ik heb het idee dat het toch wel helpt, al moet de rest van je voeding en training natuurlijk ook in orde zijn.

Ik blijf Natural Fat Control in ieder geval wel gebruiken en heb het in mijn standaard supplementen opgenomen. Ik ga het denk ik gewoon het hele jaar rond nemen. Ik hoop dus ook dat het in jullie assortiment blijft. Ik neem 2 caps bij mijn ontbijt en 1 bij het avondeten.

Bedankt voor de updates jongens! Natural Fat Control zal zeker in het assortiment blijven.

Als je wilt, mag je je review / update ook plaatsen op onze website:
http://www.powersupplements.nl/reviews/natural-fat-control-90/

Moet je die natural fat burner capsules slikken? of kan je ze ook kauwen. En zijn ze ook naast creatine veilig in te nemen?

• #1.671
Kris,

Magnesium gewoon op voorraad?

bvd Daniel.

Kan het trouwens kwaad om 6 a 7 caps NFC te nemen, op 1 dag?

• #1.674
Kris,

Magnesium gewoon op voorraad?

bvd Daniel.

Yep

Kan het trouwens kwaad om 6 a 7 caps NFC te nemen, op 1 dag?

Voor het groene thee extract in NFC kom je met dat aantal capsules op een dosering van 600/700 mg. Hiervan is zo´n 300mg EGCG. Dat is een hoeveelheid die vrij veel wordt gebruikt in supplementen en door de meeste mensen nog zonder noemenswaardige problemen te verwerken is. Ook met thee consumptie is dit te halen (6 sterke koppen).

Voor curcumine kom je eveneens op 600-700mg (samen met 6-7 mg piperine). Ook dit is in supplementenland niet ongewoon. De aanbevolen dosering bij het curcumine product van Biotest is 500-1000 mg curcumine (samen met 7,5 gram piperine).

Als je deze hoeveelheid curcumine via geelwortel wil binnenkrijgen ben je wel even aan het schudden met het kruidenvaatje. Je hebt zo´n 15 gram nodig. Ik heb wel eens bij een Indier in de keuken gestaan. En ik denk dat hij die hoeveelheid wel gebruikte :)

Van grape seed extract krijg je bij 6 a 7 capsules 300 a 350 mg binnen. Een halve fles van een pinot noir wijn biedt je hetzelfde. Dit is wel zo´n beetje de wijn met de hoogste concentratie flavonoiden die er is.

Al met al zou je dus kunnen zeggen dat NFC bij 6 a 7 capsules per dag niet sterk af wijkt van gangbare supplementen en zelfs via voeding nog wel te evenaren is. Voor sommige mensen zal het echter een overload zijn. Die worden dan misselijk of moe. Wij houden het met ons advies van 3 capsules wat meer bescheiden. Gelukkig is het bij die dosering ook werkzaam :)

Kris

• #1.676
Moet je die natural fat burner capsules slikken? of kan je ze ook kauwen. En zijn ze ook naast creatine veilig in te nemen?

Kris, waarom word mijn vraag genegeerd?

Dat overkomt me vaker de laatste tijd. Ik ben een beetje scheel geworden geloof ik. :)

Je mag de NFC capsules kauwen. Maar de smaak zal je absoluut tegenstaan!

Natural Fat Control is veilig met creatine te combineren

Gister middag creatine besteld :D ben benieuwd =D

• #1.679
Hoi Frietbakker, op jouw verzoek hebben we vanaf vandaag gemalen 'oats', en ook nog gegarandeerd van biologische afkomst.

De prijs is ook wat prettiger voor je, €16,90 voor 5 kilo. Hier een linkje: Bio Bulk Oats 5000g

Jaap

ps: Ik heb even bondig de voedingswaarden geplaatst, kris moet nog even de begeleidende tekst schrijven.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
5000g biologische gemalen oats

Wel verdorie! Dat is very nice! Ik ga NU bestellen! :-) En pluspunten voor de biologische afkomst!

....

En besteld! :-)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven