ik heb de creapure besteld,
hoelang mag je deze gebruiken?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb de creapure besteld,
hoelang mag je deze gebruiken?

In de tekst staat 20 gram/dag gedurende 5 dagen en daarna 5 gram/dag gedurende 30 dagen.- Gebruikt 20 gram creatine ! gedurende 35 dagen !!! (wat een overload!)

In de tekst staat 20 gram/dag gedurende 5 dagen en daarna 5 gram/dag gedurende 30 dagen.![]()

Hey powersupplements ik dacht dat jullie vrijdag met twee nieuwe supplementen kwamen? Ben benieuwd welke nieuwe supplementen jullie opnemen in jullie nogal kieskeurig en met zorg gekozen assortiment (positief bedoeld). grt Dave
Nice!Hier alvast een topic over een van de nieuwe supplementen.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/nieuw-beste-no-booster-om-strak-trainen-269509/

Nice!
Ik ben blij dat jullie heel zorgvuldig de nieuwe supplementen uitzoeken op veiligheid en betrouwbaarheid.
Wanneer wordt het 2e nieuwe supplement bekend gemaakt?
Ondertussen heb ik meer mensen gevonden waarmee ik een grote bestelling visolie kan plaatsen![]()

Ik heb dan toch maar de creatine besteld en 4x visolie voor 16:00 uur
Ik wil toch de creatine graag deze week proberen en ben morgen thuis voor de bezorging. De rest komt dan wel.Stom van me ben de dextrose vergeten voor de opname van creatine. Dat wordt naar de supermarkt gaan.Ik heb dan toch maar de creatine besteld en 4x visolie voor 16:00 uurIk wil toch de creatine graag deze week proberen en ben morgen thuis voor de bezorging. De rest komt dan wel.
Stom van me ben de dextrose vergeten voor de opname van creatine. Dat wordt naar de supermarkt gaan.

Dat zou cool zijn maar ja het was bijna 16:00uur en was te gehaast.Ik zal eens kijken of ik daar iets voor kan programmeren, producten die gerelateerd zijn aan hetgeen je bestelt laten zien bij de checkout.
Jaap

nu blijkt dat mijn citrulline pot weer bijna leeg is
is er een reden waarom er gekozen is voor tabletten?
Ik vind de zure smaak van citrulline wel lekker voor het maskeren van bcaa's :d
maar de duurdere prijs is dus te verantwoorden omdat 1 pot overeenkomt met 235g gewone citrulline malaat, waardoor de prijs toch niet te hoog is ?![]()

Jullie doen buiten de bekende voordeelpakketten helemaal niet aan aanbiedingen he?
Vind het zo jammer dat er bij de combinatie van produkten die ik nodig heb (whey, casseine en BCAAs) geen leuke korting bestaat.
En het duurt nog even voordat jullie weer een jubileum hebben![]()

Fijn de bestelling is binnen gekomen.Grote potten of kleine potten? Capsules of poeder (bcaa). Laat maar even precies weten, ik ben van plan om een aantal combinaties te maken.
![]()