Fitness Seller

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.681
Wel verdorie! Dat is very nice! Ik ga NU bestellen! :-) En pluspunten voor de biologische afkomst!

....

En besteld! :-)

Heb je net een berg caseïne ingeslagen... Overigens, die Leucine ben ik nog met Kris aan het bekijken. Er komen eerst een aantal andere supplementen.

Jaap

• #1.683
Dat overkomt me vaker de laatste tijd. Ik ben een beetje scheel geworden geloof ik. :)

Je mag de NFC capsules kauwen. Maar de smaak zal je absoluut tegenstaan!

Natural Fat Control is veilig met creatine te combineren

Kris :)

Bedankt! Ik had ze zondag gelijk besteld :p Komen ze dan vandaag aan?

Heb je net een berg caseïne ingeslagen... Overigens, die Leucine ben ik nog met Kris aan het bekijken. Er komen eerst een aantal andere supplementen.

Jaap

Ja dat dacht ik inderdaad ik ook even maar voordat dat op is ben ik wel even verder! Dus maar meteen die havermoot besteld. Die leucine heeft geen haast, die komt in de bulk van pas. Nu nog 7 weken cutten.

Kan je al en tipje van de sluier oplichten van die andere supplementen?

---------- Toegevoegd om 17:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:34 ----------

tnx!

Ik heb hem nog even handmatig verwerkt, als het goed is komt ie morgen aan de deur. En nog 2 eiwitrepen bijgedaan voor de tip :)

Jaap
Bedankt! Die repen komen als backup zeker van pas, ik laat meteen wat weten als ik die haver binnen heb.

Hey Jaap/Kris

Ik heb zojuist bestelling nr 21561 geplaatst maar ben vergeten er een shakebeker bij te bestellen kan deze er nog bij gedaan worden of moet ik hem er nog los bijbestellen?

Ik zie juist , dat je havermout hebt , je mag als mijn havermout op is , binnenkort iedere 6 weken een bestelling verwachten van minstens 10kg havermout

• #1.689
Hey Jaap/Kris

Ik heb zojuist bestelling nr 21561 geplaatst maar ben vergeten er een shakebeker bij te bestellen kan deze er nog bij gedaan worden of moet ik hem er nog los bijbestellen?

Ik regel het even, hij wordt meegestuurd!

Ik zie juist , dat je havermout hebt , je mag als mijn havermout op is , binnenkort iedere 6 weken een bestelling verwachten van minstens 10kg havermout

Ik zal er rekening mee houden! We hebben (nog) geen grote voorraad vanwege de houdbaarheid van 12 maanden.

Jaap

Heb de bestelling binnen gekregen, thank you very much!

Gewoon nog een vraagje , welke kwaliteit is de havermout , gewoon curieus ?

• #1.693
Gewoon nog een vraagje , welke kwaliteit is de havermout , gewoon curieus ?

Ik ken zelf maar twee kwaliteiten: biologisch en met kunstgrepen (kunstmest + pesticiden).
Maar misschien bedoel je iets anders?

De Bio Bulk Oats is een fijngemalen biologische havermout. We hebben deze vergeleken met een havermoutpoeder van een populair merk (niet uit Nederland). In smaak en structuur (fijnheid) is er geen verschil.

Kris :)

Net mijn eerste havermeel + Casseine shake op. Lekker, het havermeel geeft een lekker bittere smaak mee aan de zoete aardbei smaak van de casseine. Verder prima! Geen korrels of wat dan ook. Ik wou dat ik al mijn shakes zo kon drinken ;-)

• #1.695
Net mijn eerste havermeel + Casseine shake op. Lekker, het havermeel geeft een lekker bittere smaak mee aan de zoete aardbei smaak van de casseine. Verder prima! Geen korrels of wat dan ook. Ik wou dat ik al mijn shakes zo kon drinken ;-)

Bitter heb ik er nog niet in kunnen ontdekken.. maar ik vind de shakes wel een grappige texture hebben met de oats er doorheen. :)

Ja ik verwacht er alvast komende vrijdag 2 van.. :rolleyes:
Ik kan helaas niet meer zeggen, we open er dan wel even een topicje voor.
Mooie website met hoge kwaliteit spullen. Nu ben ik heel nieuwsgierig geworden wat de nieuwe producten zijn. Ik wilde creatine bestellen maar wacht nog even af wat er nieuw in assortiment komt om dit eventueel mee te nemen.

• #1.697
Mooie website met hoge kwaliteit spullen. Nu ben ik heel nieuwsgierig geworden wat de nieuwe producten zijn. Ik wilde creatine bestellen maar wacht nog even af wat er nieuw in assortiment komt om dit eventueel mee te nemen.

We hebben net bericht gekregen dat het pas dinsdag wordt afgeleverd. :(
Nog een weekend geduld voor iedereen...

Check je persoonlijke berichten a.u.b. eens Powersupplements, of ik knal mijn vraag gewoon hier neer. ;)

:jk:

Thanks! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven