XXL Nutrition

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.721
Fijn de bestelling is binnen gekomen. :)
Misschien is het een idee om van de verschillende whey smaken een pakket samen te stellen die van elk een paar shakes heeft. Ik heb 2,5kg whey zwarte bes en de smaak staat me erg tegen. Ik heb nog een lange weg te gaan met de whey :(
De ananas smaak caseïne vind ik wel heerlijk.

Ik zal eens kijken of ik dat kan regelen, samples van alles bij elkaar.
De zwarte bes is ook lekker als je hem 50/50 met vanille mengt, heb ik al een paar keer gedaan.

Jaap

De zwarte bes is ook lekker als je hem 50/50 met vanille mengt, heb ik al een paar keer gedaan.

Jaap
Dat zou mooi zijn :) Toevallig heb ik net de pot voor een schappelijke prijs weten te verkopen aan een vriend. Ik kan nu een lekkere smaak uitzoeken.
Ik durf alleen geen nieuwe smaken meer te proberen. Samples zouden heel welkom zijn :meal:

Mooie aanvulling van het assortiment met de citrulline en oats!

Jaap

Dat zou echt heel fijn zijn! Ik ga bestellen en ik bestel weer de vanille omdat ik die wel trek, maar na een kilo of 7,5 heb ik ook wel weer eens zin in een andere smaak. :D
En niet alle smaken liggen mij. Ben benieuwd of dat kan, dan bestel ik morgen of vrijdag.

oats is idd een mooie aanvulling, die ga ik meteen proberen.

• #1.725
Dat zou echt heel fijn zijn! Ik ga bestellen en ik bestel weer de vanille omdat ik die wel trek, maar na een kilo of 7,5 heb ik ook wel weer eens zin in een andere smaak. :D
En niet alle smaken liggen mij. Ben benieuwd of dat kan, dan bestel ik morgen of vrijdag.

oats is idd een mooie aanvulling, die ga ik meteen proberen.

Ik doelde op een sample pakket, dat lukt niet op zo'n korte termijn. Geef bij je bestelling maar even aan welke je nog meer wil proeven dan doe ik die smaakjes er bij.

Jaap

Vraagje: Dat L-Citrulline, kun je dat ook als een soort pre-work-our-booster gebruiken? Maw: wordt je er alerter en energieker door?

• #1.728
Vraagje: Dat L-Citrulline, kun je dat ook als een soort pre-work-our-booster gebruiken? Maw: wordt je er alerter en energieker door?

Nee, L-citrulline maakt je niet alerter. Het enige wat je tijdens je training zult merken is de extra spierpomp.

En op langere termijn dus beter herstel, extra spiergroei en meer vetafbraak.

Kris :)

Nee, L-citrulline maakt je niet alerter. Het enige wat je tijdens je training zult merken is de extra spierpomp.

En op langere termijn dus beter herstel, extra spiergroei en meer vetafbraak.

Hmmm, de spierpomp met creatine is voor mij voldoende.

Wat ik me afvraag: waarom hebben jullie geen energieboosters in het assortiment? PS kennende is dat een bewuste keuze...

• #1.730
Hmmm, de spierpomp met creatine is voor mij voldoende.

Wat ik me afvraag: waarom hebben jullie geen energieboosters in het assortiment? PS kennende is dat een bewuste keuze...

Slechts 1 energiebooster... Cafeïne!! Het gros van de andere energy boosters vertrouwen we inderdaad niet.

En ook cafeïne heeft al wat nadelen. Het is toch een mild anti-anabole stressor voor je lijf.

Ik denk dat de beste stimulans een mentale stimulans is. Met andere woorden, iets wat je motiveert. Dat kan een bodybuilding dvd zijn. Maar een gym met competitie in een vriendelijke sfeer en goede muziek is denk ik het beste.

Mocht je je desondanks nog niet energiek voelen, dan is het goed om eens te kijken of je slaappatroon in orde is. Andere mogelijke oorzaken van een energiegebrek zijn intoleranties voor bepaalde voeding en stress in het dagelijks leven.

Slechts 1 energiebooster... Cafeïne!! Het gros van de andere energy boosters vertrouwen we inderdaad niet.

En ook cafeïne heeft al wat nadelen. Het is toch een mild anti-anabole stressor voor je lijf.

Ik denk dat de beste stimulans een mentale stimulans is. Met andere woorden, iets wat je motiveert. Dat kan een bodybuilding dvd zijn. Maar een gym met competitie in een vriendelijke sfeer en goede muziek is denk ik het beste.

Mocht je je desondanks nog niet energiek voelen, dan is het goed om eens te kijken of je slaappatroon in orde is. Andere mogelijke oorzaken van een energiegebrek zijn intoleranties voor bepaalde voeding en stress in het dagelijks leven.

Tja, slapen en stress kun je niet altijd even gemakkelijk reguleren en dan is een steuntje in de rug soms wel fijn :)

Maar goed, bestelling is gedaan, dank voor de info.

Jaap
Grote dank de samples zijn binnen.
Ik heb ze allemaal geproefd en de smaken bevielen me zeker :D
Banaan smaak was lekker vol.
De perzik en bos-aardbei heerlijk licht en fruitig.
Chocola vond ik wat minder omdat ik nu eenmaal gewend ben om extra puur chocola te eten.
Wat betreft de Perzik smaak zou ik nog willen weten wat de ingrediënten zijn. Ik wil graag weten of de kleurstof zonnegeel FCF hierin aanwezig is of niet. Ik hoop morgen een order te kunnen plaatsten wanneer ook het nieuwe supplement binnen is.

Laatst bewerkt:
Super dat jullie nu ook gemalen havermout in het assortiment hebben! Ik gebruik dat elke dag in mijn ontbijt shake. Nu bestel ik het altijd uit Engeland. Nette prijs ook bij jullie. Heb nu nog 5 kg staan, maar als die bijna op is bestel ik het bij jullie denk ik. Ik bewaar dan wel zo'n emmer waar het nu in zit, dat vind ik wel fijner dan een zak :).

• #1.734

Doe mij maar een gym vol engerds en harde muziek Kris :p

Grote dank de samples zijn binnen.
Ik heb ze allemaal geproefd en de smaken bevielen me zeker :D
Banaan smaak was lekker vol.
De perzik en bos-aardbei heerlijk licht en fruitig.
Chocola vond ik wat minder omdat ik nu eenmaal gewend ben om extra puur chocola te eten.
Wat betreft de Perzik smaak zou ik nog willen weten wat de ingrediënten zijn. Ik wil graag weten of de kleurstof zonnegeel FCF hierin aanwezig is of niet. Ik hoop morgen een order te kunnen plaatsten wanneer ook het nieuwe supplement binnen is.

Mooi! Ik ben even aan het zoeken welke kleurstof dat is, hoewel wij bij een groot aantal gewoon géén kleurstof gebruiken.
Het nieuwe supplement wordt maandag. Kris is vandaag de hort op en zonder de tekst kan ik niks lanceren :o

Super dat jullie nu ook gemalen havermout in het assortiment hebben! Ik gebruik dat elke dag in mijn ontbijt shake. Nu bestel ik het altijd uit Engeland. Nette prijs ook bij jullie. Heb nu nog 5 kg staan, maar als die bijna op is bestel ik het bij jullie denk ik. Ik bewaar dan wel zo'n emmer waar het nu in zit, dat vind ik wel fijner dan een zak :).

Ik had hem zelf voorheen ook uit engeland, het poeder ziet er iig identiek uit.

:)

Jaap

Alles is binnen, supersnel en met alle samples. De bulk oats zijn ook prima weg te werken met een shake! :D

Dank u powersupplements!

• #1.736
klein tipje van de sluier?

Hoop wel dat het bekend wordt voor morgen 16:00!

• #1.739
Wat betreft de Perzik smaak zou ik nog willen weten wat de ingrediënten zijn. Ik wil graag weten of de kleurstof zonnegeel FCF hierin aanwezig is of niet.

Er zit géén kleurstof in de smaak perzik!

We hebben het wat drukker vandaag omdat we met wat minder persooneel zijn. Het nieuwe supplement zal voor 13:00u wel bekend zijn.

Jaap

Wat is jullie mening tegenover eiwit blends (mix van verschillende eiwitten zoals whey's, ei-eiwit, casein, etc) t.o.v. caseine om gedurende dag te drinken? Voordelen / nadelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven