- Waardering
- 216
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat is jullie mening tegenover eiwit blends (mix van verschillende eiwitten zoals whey's, ei-eiwit, casein, etc) t.o.v. caseine om gedurende dag te drinken? Voordelen / nadelen?

Zie quote...en daarnaast: hebben jullie nog op de korte termijn nieuwe smaken caseine op de planning? Er zijn iets van 500 smaken whey en maar 6 smaken caseine...
Als jullie nu ook eens alle whey smaken als caseine smaken hebben dan kan ik mijn eigen 50/50 blends maken.![]()

Ik heb vandaag de Bio Bulk Oats 5000g besteld en wil deze aan mijn Whey shake toevoegen. Kan ik de havermout tegelijk mengen met de whey in water of moet de havermout nog eerst bewerkt worden voordat ik deze meng met de whey?
Ik lees veel verschillende meningen op dit gebied. De een zegt eerst 5 min in heet water laten zwellen, anderen weer 5 uur in water laten zwellen en anderen zeggen dat het meteen verwerkt kan worden.
Ik weet het niet wat ik moet geloven.
Is het niet zo dat je 's ochtends het beste whey neemt, e.v.t. aangevuld met wat casseïne (melk?) en voor de training alleen whey.
Dan na de training whey/soja/casseïne (2 delen/1 deel/ 1deel?)
En voor het slapen gaan casseïne.

Hoe zit het met het feit dat casein voornamelijk antikatabool is en whey voornamelijk anabool. De casein verhoogt de eiwit synthese niet, de whey wel.
Zie ook mijn post van hierboven. Dat was namelijk voor de reden om eens te kijken naar een casein/whey blend.![]()

Die L-Citrulline, als ik achterop de pot kijk zie ik dat er wordt aanbevolen dat het bij een maaltijd ingenomen moet worden. Is dit dan dagelijks en moet/hoeft het niet vóór de training?