AndroidHealthClinic

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn complimenten over Powersupplements ik bestel nu al mijn whey creatine en soms nog andere producten hier, en ik vindt het erg goed spul!
Sinds ik aan de creatine zit ben ik van 78 naar 82 kilo gegaan in denk ik 1 maand tijd.
Ik moet wel bekennen dat ik sinds kort pas echt goed op mijn eten let en dan ook echt goed :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.762
Mijn complimenten over Powersupplements ik bestel nu al mijn whey creatine en soms nog andere producten hier, en ik vindt het erg goed spul!
Sinds ik aan de creatine zit ben ik van 78 naar 82 kilo gegaan in denk ik 1 maand tijd.
Ik moet wel bekennen dat ik sinds kort pas echt goed op mijn eten let en dan ook echt goed :)

Bedankt! De kracht zal zeker ook goed vooruit zijn gegaan bij deze gewichtstoename?

Jaap

Dave2007 attendeerde me op het advies om havermout te laten wellen. Dit zou vroeger gebruikelijk zijn geweest.

Zie ook mijn reactie op dave2007.

Ik zal er in dat topic zometeen nog even op in gaan n.a.v. een onderzoekje dat ik zojuist hierover vond.

Misschien een gekke vraag/idee maar wanneer je de havermout eet komt het meteen in een sterk zuur milieu. Daarnaast komt het onder 36,5 graden Celsius terecht en vinden er veel meer enzymatische processen plaats. Zou dit fytinezuur dan niet veel sneller afgebroken worden. Zal het effect van het fytinezuur wellicht meevallen?

• #1.765
Misschien een gekke vraag/idee maar wanneer je de havermout eet komt het meteen in een sterk zuur milieu. Daarnaast komt het onder 36,5 graden Celsius terecht en vinden er veel meer enzymatische processen plaats. Zou dit fytinezuur dan niet veel sneller afgebroken worden. Zal het effect van het fytinezuur wellicht meevallen?

De werking van het fytase enzym is optimaal bij pH 5,5. De maag is zo'n 1000 maal zuurder (pH1-2). Ik verwacht dat het enzym bij die zuurgraad niet meer werkt (misschien zelfs kapot gaat).

Kris :)

Gents weer een bestelling geplaatst... Mijn caseïne is bijna op! 160gr p/d, gedeeld door 6kg = ongeveer 37 a 38 dagen... hmm klopt! Zal dus volgende week helemaal op zijn.

Nu heb ik er ook Whey bij besteld, toch eigenwijs en blends maken om te proberen! Plus een verzoek om samples om de andere smaken eens te leren kennen.

De NFC laat ik nog even achterwege totdat mijn groene thee caps helemaal op zijn. Dat is over een weekje of 4 gok ik dus tegen die zijn zal ik wel weer eiwit poeder nodig hebben! ;-)

Oh, ik zag net dat één van de eiwit repen de smaak vanille is, kan die gewisseld worden voor één met de smaak kokos?

• #1.767
Gents weer een bestelling geplaatst... Mijn caseïne is bijna op! 160gr p/d, gedeeld door 6kg = ongeveer 37 a 38 dagen... hmm klopt! Zal dus volgende week helemaal op zijn.

Nu heb ik er ook Whey bij besteld, toch eigenwijs en blends maken om te proberen! Plus een verzoek om samples om de andere smaken eens te leren kennen.

De NFC laat ik nog even achterwege totdat mijn groene thee caps helemaal op zijn. Dat is over een weekje of 4 gok ik dus tegen die zijn zal ik wel weer eiwit poeder nodig hebben! ;-)

Oh, ik zag net dat één van de eiwit repen de smaak vanille is, kan die gewisseld worden voor één met de smaak kokos?

:woot: Ik vond 40 gram caseïne en 45 gram whey per dag wel aardig...
Samples ga ik regelen.
En ik heb die reep er gewoon bijgezet, kan je ze alledrie testen ;)

Jaap

Ik drink 40 gram per shake, 1 voor het slapen gaan, 1 als middag snack, 1 als ochtend tussendoortje en 1 als ontbijt. Die laatste 2 met jullie havermeel. :-)

Heren, lekker bezig. Zie dat er nieuwe combinatiekortingen bij staan.

Bestelling is gelijk geplaatst! Had de eerste keer een kleine verpakking casseine genomen, om dat ik niet zeker wist of het lekker was, maar die bos-aardbei is superlekker.

Moest ik er wel weer los een shaker bijkopen, want nu kon ik geen kado uitzoeken.
Is dus uiteindelijk bijna geen voordeel.

• #1.771
Heren, lekker bezig. Zie dat er nieuwe combinatiekortingen bij staan.

Bestelling is gelijk geplaatst! Had de eerste keer een kleine verpakking casseine genomen, om dat ik niet zeker wist of het lekker was, maar die bos-aardbei is superlekker.

Ja hij zou eigenlijk casein delicious of casein perfection moeten heten. :p

Moest ik er wel weer los een shaker bijkopen, want nu kon ik geen kado uitzoeken.
Is dus uiteindelijk bijna geen voordeel.

Ik snap 'm, dat ga ik nu meteen even fixen. Wil je alsnog een gratis product er bij? (welke?)

Jaap

Laatst bewerkt:
Nog maar een shaker dan ;) Of je haalt die van m'n bestelling weg (22064 trouwens)

Top!

Ik heb alles netjes binnengekregen, wederom TOP heren! Ik heb de laatste caseïne bij de nieuwe gegooid, ben ik wel mooi 24 shakes mee verloren ofzo: wat stoft die poeder zeg, de hele keuken zat onder! :D

• #1.774
Ik heb alles netjes binnengekregen, wederom TOP heren! Ik heb de laatste caseïne bij de nieuwe gegooid, ben ik wel mooi 24 shakes mee verloren ofzo: wat stoft die poeder zeg, de hele keuken zat onder! :D

Don't try this at home :rolleyes:
Ik heb het nog niet geprobeerd maar kan me voorstellen dat dat stuift..

Wat vinden jullie (zowel de klant als powersupplements zelf) van de smaak café latte bij de whey isolaat? Ik vind vanille en chocola de lekkerste smaken, maar wil eens café latte nemen. Ik neem mijn shakes altijd met water en ik vind koffie lekker btw :).

Dus deze smaak eens proberen of bij vanille/chocola blijven?

Laatst bewerkt:
  • #1.776
Wat vinden jullie (zowel de klant als powersupplements zelf) van de smaak café latte bij de whey isolaat? Ik vind vanille en chocola de lekkerste smaken, maar wil eens café latte nemen. Ik neem mijn shakes altijd met water en ik vind koffie lekker btw :).

Dus deze smaak eens proberen of bij vanille/chocola blijven?

Niemand bij powersupplements drinkt koffie dus niemand heeft deze smaak ooit geproefd. Ik vind wel dat hij erg lekker ruikt. :rolleyes:
Voor de invoering hebben we meerdere koffiefanaten verzameld om te laten testen en iedereen was unaniem positief over de cafe latte. Als je koffie lekker vindt dan denk ik dat deze smaak je goed zal bevallen.

Jaap

Ik drink mijn whey/caseïne altijd met ijskoud water, misschien zal ik zo wat de smaak van ijskoffie krijgen? :D. Ik zal me eraan wagen. Nog meningen van anderen zijn welkom.

Jullie hebben wel het ruimste aanbod van whey isolaat smaken in de benelux :thumbup: :).

Laatst bewerkt:
De whey mokka/koffie smaakt prima, dat was een van de smaken die Jaap me heeft laten proeven ;)

Ik drink ook geen koffie, maar die café latte is super.
Drink die elke ochtend met een glas melk. Is ook niet te zoet, smaakt een beetje naar die ijskoffies die je bij de benzinepomp vind.
Kan me wel voorstellen dat het met water minder smaakt hoor.

Die gember bij de T-Booester zit die erin om toch een effect te hebben op het libido, om zo een gedacht te krijgen dat het werkt?
Of zijn er andere redenen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven