Fitness Seller

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die gember bij de T-Booester zit die erin om toch een effect te hebben op het libido, om zo een gedacht te krijgen dat het werkt?
Of zijn er andere redenen?

Er staat in de uitleg dat t helpt bij het spierherstel, maar er is ook duidelijk aangegeven.dat t bij dieren testverhogend is maar nog niet bewezen bij mensen. Een hele eerlijke uitleg dus

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.782
Die gember bij de T-Booester zit die erin om toch een effect te hebben op het libido, om zo een gedacht te krijgen dat het werkt?
Of zijn er andere redenen?

Voor zover ik weet is er bij mensen nog geen libido verhogend effect aangetoond van gember.
Het was in ieder geval niet onze bedoeling om op die manier een idee van effectiviteit te geven. :)

Kris

Toch maar de gevorderde set grippers besteld :P

Hoop dat ze vandaag binnenkomen :)

Toch maar de gevorderde set grippers besteld :P

Hoop dat ze vandaag binnenkomen :)

Ik denk dat je in het verkeerde toppic zit, Powersupplements verkoopt die niet :D

Vraagje aan powersupplements: Gaan jullie nog :cheer: peptopro :cheer: verkopen?

Dan kan ik voortaan alles hier bestellen.

Laatst bewerkt:
Blij met een website als PowerSupplements, scheelt veel zoek werk naar goede supplementen!

Heren, de smaak citroen is echt lekker. Koffie wat minder, maar goed hij smaakt dan ook echt naar koffie en dat lust ik niet ;)

Kokos is ook niet te versmaden!

Hey powersupplements wanneer komt whey isolaat pistache? :D

Er staat in de uitleg dat t helpt bij het spierherstel, maar er is ook duidelijk aangegeven.dat t bij dieren testverhogend is maar nog niet bewezen bij mensen. Een hele eerlijke uitleg dus
Oke ik was misschien te voorbarig. Zijn er studies die aantonen dat het helpt bij spierherstel?
Voor zover ik weet is er bij mensen nog geen libido verhogend effect aangetoond van gember.
Het was in ieder geval niet onze bedoeling om op die manier een idee van effectiviteit te geven. :)

Kris
Over libido het is geen studie 't komt van wiki:
Medicinale toepassingen

Gember wordt al generaties lang gebruikt omdat het libido door het gebruik ervan gestimuleerd zou worden. Gember zou ook een verwarmend effect hebben en de bloedcirculatie stimuleren.

Gember kan ook toegepast worden bij reisziekte, om de misselijkheid te onderdrukken. Hiervoor moet echter een vrij grote hoeveelheid gember gegeten worden, vergelijkbaar met 5-6 bolletjes ingemaakte stemgember.

• #1.791
Heren, de smaak citroen is echt lekker. Koffie wat minder, maar goed hij smaakt dan ook echt naar koffie en dat lust ik niet ;)
Kokos is ook niet te versmaden!
Citroen en Perzik zijn allebei erg lekker :)
Ik heb net de caseïne in de kokos variant getest, je moet er van houden, hij is wel lekker maar ik twijfel om hem toe te voegen.

Hey powersupplements wanneer komt whey isolaat pistache? :D

Goed plan, ik zal eens informeren. We hebben ook ananas geïntroduceerd voor 1 klant, die wil alleen nog niet zo hard lopen terwijl hij toch erg lekker is.

Oke ik was misschien te voorbarig. Zijn er studies die aantonen dat het helpt bij spierherstel?

Ik denk dat Kris hier op terugkomt morgen..

Jaap

Laatst bewerkt:
Pistache is vrijwel nergens te vinden. Een gat in de markt als je het mij vraagt ;).

Citroen en Perzik zijn allebij erg lekker :)
Ik heb net de caseïne in de kokos variant getest, je moet er van houden, hij is wel lekker maar ik twijfel om hem toe te voegen.

Waarom twijfel je? Het moet natuurlijk wel commercieel interessant zijn, ik weet niet precies of er meer mensen dan ikzelf op zitten te wachten de whey kokos is erg lekker.

Pistache lijkt me ook lekker, ik zal vanavond eens de ananas smaak proberen. :)

• #1.794

Ginger (Zingiber officinale) reduces muscle pain caused by eccentric exercise.

This study demonstrates that daily consumption of raw and heat-treated ginger resulted in moderate-to-large reductions in muscle pain following exercise-induced muscle injury. Our findings agree with those showing hypoalgesic effects of ginger in osteoarthritis patients and further demonstrate ginger's effectiveness as a pain reliever.

Korte vertaling: dagelijkse consumptie van gember geeft een redelijke tot grote vermindering van spierpijn.

Ik had vandaag een personal trainer over de vloer die een cliënt op een 10 maal 10 programma had gezet. Dat is een garantie voor fikse spierpijn. Tevens had zijn cliënt de T-Booster gebruikt.

De cliënt had de P.T. verteld dat hij het idee had dat hij veel beter herstelt met de T-Booster. Hij had namelijk weinig spierpijn aan de 10*10 overgehouden.

Ik vertelde de P.T. dat de verminderde spierpijn waarschijnlijk het gevolg is van de gember in T-Booster.

Over libido het is geen studie 't komt van wiki:
Gember wordt al generaties lang gebruikt omdat het libido door het gebruik ervan gestimuleerd zou worden.

Traditionele geneeskunde is een niet te onderschatten bron van kennis :)

Kris

Laatst bewerkt:
Citaat:
Origineel gepost door NickDE [Afbeelding niet meer beschikbaar]
zal eens 3 potjes kopen van bij jullie en een zak havermout , effe nu bestellen , maandag of dinsdag heb je de euro's

Bedankt, leuke bestelling! Ik zag hem net binnenkomen en aan het klantnummer te zien was je er begin 2006 al bij met de start van Powersupplements. :) Nog voorkeuren voor die samples, caseïne, whey, citrulline?

Jaap

Heb mijn bestelling ontvangen , zal waarschijnlijk mijn omega3 blijven bij jullie bestellen

Thx voor de samples , als jullie whey lekker is zal ik mss de volgende keer ook een pot bestellen , over de kwaliteit twijfel ik niet ;)

• #1.796
Waarom twijfel je? Het moet natuurlijk wel commercieel interessant zijn, ik weet niet precies of er meer mensen dan ikzelf op zitten te wachten de whey kokos is erg lekker.

Pistache lijkt me ook lekker, ik zal vanavond eens de ananas smaak proberen. :)

Twijfel omdat caseïne niet zo'n hoge omloopsnelheid heeft als whey. Hoe hoger de omloop hoe meer smaken er kunnen komen. Maar eentje kan er nog wel bij :D

Pistache heb ik al eens een sample van getest, we zijn er zelf wel fan van dus wie weet ga ik daar binnenkort even naar kijken.

Heb mijn bestelling ontvangen , zal waarschijnlijk mijn omega3 blijven bij jullie bestellen

Thx voor de samples , als jullie whey lekker is zal ik mss de volgende keer ook een pot bestellen , over de kwaliteit twijfel ik niet ;)

Ben benieuwd, ik heb je juist twee van de "aparte" whey smaken meegegeven.. Als je caseïne ook lekker vind dan zullen de samples daarvan je wel bevallen denk ik!

Jaap

Ik zou hem kopen, maar als ik de enige ben... :s

• #1.799
Dat sluit ik niet uit :)

Kris

Ik ben erg blij met de Bio Bulk Oats. Is lekker weg te drinken door de shake!

Ik heb echter geen flauw idee hoeveel ik per shake binnenkrijg... Ik gebruik nu twee scheppen oats en 1 schep whey (beiden schepje dat bij de whey zit). Iemand een idee hoeveel dat ongeveer is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven