AndroidHealthClinic

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.801
Ik ben erg blij met de Bio Bulk Oats. Is lekker weg te drinken door de shake!

Ik heb echter geen flauw idee hoeveel ik per shake binnenkrijg... Ik gebruik nu twee scheppen oats en 1 schep whey (beiden schepje dat bij de whey zit). Iemand een idee hoeveel dat ongeveer is?

Een schepje oats is 39 gram als je de maatschep van de whey gebruikt. Heb 't inmiddels ook even op de productpagina gezet :)

Jaap

En van een afgevlakt caseïne schepje is het ongeveer 30 gram :-)

Vertel mij niets over die oats! Lekker en makkelijk.

Trouwens alle smaken van de Powersupplements Whey zijn super lekker! Behalve koffie, want die smaakt precies naar koffie en dat lust ik niet. Ananas is ook niet mijn meest favo, maar de rest is echt heeeerlijk

Laatst bewerkt:
  • #1.803

Vertel mij niets jongen over die oats! Lekker en makkelijk.

Trouwens alle smaken van de Powersupplements Whey zijn super lekker! Behalve koffie, want die smaakt precies naar koffie en dat lust ik niet. Ananas is ook niet mijn meest favo, maar de rest is echt heeeerlijk

Altijd leuk om de reactie van een tevreden klant te lezen!

Goed begin van de week :):):)

Kris

Vertel mij niets over die oats! Lekker en makkelijk.

Grappig, da's juíst waarom ik 'm zou halen :D

Zijn die bio bulk oats nou nog fijner dan brinta?(soort poeder) of gewoon een biologische bulk verpakking?

ik vroeg me af of het mogelijk was om enkele samples van de whey bij mijn bestelling te steken?

indien mogelijk whey isolate: peach of ananas

bestelling nr: 22649

alvast bedankt !!

en zijn de fruitsmaken lekkerder met water?

Laatst bewerkt:
  • #1.807
Zijn die bio bulk oats nou nog fijner dan brinta?(soort poeder) of gewoon een biologische bulk verpakking?

Het is inderdaad fijner dan brinta, het kan dus gewoon door je shake gemengd worden.

ik vroeg me af of het mogelijk was om enkele samples van de whey bij mijn bestelling te steken?

indien mogelijk whey isolate: peach of ananas

bestelling nr: 22649

alvast bedankt !!

en zijn de fruitsmaken lekkerder met water?

Die samples ga ik regelen. En ik vind persoonlijk alle smaken het beste met melk maar dat kan ook aan de temperatuur liggen, water uit de kraan is lang niet zo koel als melk uit de koelkast (bij ons dan).
De enige smaak die ik tot nu toe met water heb getest is zwarte bes, die was best goed zelfs ondanks het lauwe water.

Jaap

Ik drink de shakes vrijwel alleen met water, heel goed te doen hoor!

ik dronk het vroeger ook met melk maar nu met water. Ik vind het nu zelfs lekkerder met water :d

ik weet dat jullie voor de moment nog geen beta alanine verkopen, omdat het nog niet aangetoond is dat het veilig is op lange termijn.

Laatst kwam ik carnosyn (gepatenteerde beta alanine) tegen en deze variant zou geen zenuw prikkels geven. Zou deze dan veiliger zijn in gebruik?

Hoe staan jullie trouwens tegenover tribulus terrerstis?

Ik zag trouwens jullie nieuwe protein bars, genaamd Carb Conscious... maar hoe zijn die carb conscious als er iets van 32gr carbs inzit en 'maar' 30gr eiwitten?

Dan lijken me die protein blocks toch iets meer carb conscious?

Laatst bewerkt:
Hoe zit het met de pistache-whey? No pressure ... :D

• #1.815
ik weet dat jullie voor de moment nog geen beta alanine verkopen, omdat het nog niet aangetoond is dat het veilig is op lange termijn.

Laatst kwam ik carnosyn (gepatenteerde beta alanine) tegen en deze variant zou geen zenuw prikkels geven. Zou deze dan veiliger zijn in gebruik?

We vermoeden dat time-released beta alanine veilig zal zijn maar ik laat het toch aan Kris over. Hij is nu nog met anders supps bezig..

Ik zag trouwens jullie nieuwe protein bars, genaamd Carb Conscious... maar hoe zijn die carb conscious als er iets van 32gr carbs inzit en 'maar' 30gr eiwitten?

Tribulus, volgens mij hype maar ik ken iemand die er bij zweert. Ik denk niet dat we een dergelijk supplement ooit zullen opnemen in het assortiment.

De "Carb Conscious" hebben we om 2 redenen, er was vraag naar iets lekkerdere dan de huidge 2 typen eiwitrepen, daar voldoen deze ruim aan, ze zijn erg lekker! Reden 2 is dat we een lange tijd leveringsproblemen hebben gehad voor de protein block en de premium pro. Om de keus bij zo'n geval niet al te klein te maken hebben we deze 3e reep toegevoegd. Hij is er dus niet gekomen voor zijn superspecs, al zouden een reep met soja als eiwitbron natuurlijk niet invoeren, deze heeft alleen melkeiwitten.
Deze zijn dus lekkerder, de andere zijn beter.

Hoe zit het met de pistache-whey? No pressure ... :D

Kan wel ff duren hoor :p

Jaap

Thanks voor je antwoord Jaap. Even een vraagje, ik slik ook de multi vit. ADAM waar al 10mg zink (zinc picolinate) in zit (ik neem maar 1 cap per dag). Aangezien een teveel aan zink Erg slecht is op de lange termijn vroeg ik me af of ik dit kan combineren met natural t-booster.

BTW. ik heb geen zuivelrijk en graanrijk dieet.

De reden waarom ik dit vraag is omdat ik onlangs van iemand die er verstand van heeft te horen heb gekregen dat mijn test. spiegel wat aan de lage kant zou zijn.

En wat denken jullie van D-Aspartatic Acid?

Laatst bewerkt:
  • #1.817

Carnosyn is gewoon beta-alanine.

Er zijn patenten aan verbonden. Die komen ruwweg neer op het neerpennen van alle denkbare manieren waarop je beta-alanine kan toedienen met als doel de arbeidscapaciteit van een spier te verhogen. Ter illustratie de eerste twee alinea's van een van de patenten:

SUMMARY OF THE INVENTION

In general, the invention features methods and compositions for increasing the anaerobic working capacity of muscle and other tissues. The method includes simultaneous accumulation of creatine and beta-alanylhistidine dipeptides, or beta-alanine and L-histidine analogues, within a tissue in the body. The methods include ingesting or infusing compositions into the body. The compositions are mixtures of compounds capable of increasing the availability and uptake of creatine and of precursors for the synthesis and accumulation of beta-alanylhistidine dipeptides, in human and animal muscle. The composition induces the synthesis and accumulation of beta-alanylhistidine dipeptides in a human or animal body when introduced into the body.

The compositions include mixtures of creatine and beta-alanine, creatine, beta-alanine and L-histidine, or creatine and active derivatives of beta-alanine or L-histidine. Each of the beta-alanine or L-histidine can be the individual amino acids, or components of dipeptides, oligopeptides, or polypeptides. The beta-alanine or L-histidine can be active derivatives. An active derivative is a compound derived from, or a precursor of, the substance that performs in the same or similar way in the body as the substance, or which is processed into the substance and placed into the body. Examples include, for example, esters and amides.

Gelukkig valt een product met enkel en alleen beta-alanine niet onder het patent.

Tribulus is misschien een NO-Booster. Maar tribulus wordt ervan verdacht leverschade te veroorzaken.

De carb conscious bars bevatten weliswaar veel carbs volgens het label. Maar de meeste carbs zijn maltitol. Dat geeft geen insuline piek. We zetten vandaag een uitleg op de productpagina.

Thanks voor je antwoord Jaap. Even een vraagje, ik slik ook de multi vit. ADAM waar al 30mg zink (zinc picolinate) in zit. Aangezien een teveel aan zink Erg slecht is op de lange termijn vroeg ik me af of ik dit kan combineren met natural t-booster.

BTW. ik heb geen zuivelrijk en graanrijk dieet.

De reden waarom ik dit vraag is omdat ik onlangs van iemand die er verstand van heeft te horen heb gekregen dat mijn test. spiegel wat aan de lage kant zou zijn.

En wat denken jullie van D-Aspartatic Acid?

De volle dosering ADAM bevat voldoende zink. Daar moet je niet nog eens een t-booster naast gebruiken.

Is je testosteronwaarde gemeten? Er kunnen allerlei factoren een rol spelen. Slecht dag-nachtritme. Veel stress (stress zou via de aanmaak van stesshormonen ook ervoor zorgen dat er minder bouwmateriaal (pregnenolon) overblijft voor testosteron). Veel buikvet etc. Je kan ook eens kijken naar 'hormonal profiling'. Zie voor een kort overzicht de tabel op deze pagina:

http://www.ppcchicago.com/articles/biosignature-modulation.php

Bedenk dat dit nog niet met 'peer reviewed' wetenschappelijke publicaties is onderbouwd.

Ik heb het vermoeden dat D-aspartic acid wel eens giftig zou kunnen zijn.

Kris :)

Thanks voor je PM en alle info. Hoe kan je je testosterone waarden laten meten? Moet je dan naar het ziekenhuis? En als ze dan een lage waarde meten, wat kunnen ze er dan aan doen? AAS voorschrijven gok ik?

• #1.819
Thanks voor je PM en alle info. Hoe kan je je testosterone waarden laten meten? Moet je dan naar het ziekenhuis? En als ze dan een lage waarde meten, wat kunnen ze er dan aan doen? AAS voorschrijven gok ik?

De huisarts kan je een verwijzing geven om bloed te laten prikken. Vaak is dat op het ziekenhuis. Er zijn ook andere methoden, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Als het echt superlaag is, kan een arts AAS voorschrijven. Maar dat zullen ze gelukkig niet zo snel doen.

Een lage testosteron spiegel is een symptoom. Als je de oorzaak kan achterhalen, dan heb je geen AAS nodig.

Kris :)

korte vraag:

De Micellar casein is die goed te drinken met water? Ik zit in de cut en wil daarom dus geen kwark meer savonds eten, en daarom zal ik ook de caseine niet met melk drinken. Of is het aan te raden om de caseine met een klein beetje water te mengen en zo als een pudding op te eten?
En hoeveel gram is aan te raden? was gewend om 500gr kwark te eten, maar neem aan dat een dosis van 50gr overbodig is...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven