Fitness Seller

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag m'n bestelling binnen gekregen. Zoals gewoonlijk weer snel geleverd.
Maar wat me dit keer verbaasde waren de grote hoeveelheden whey testers die erbij waren gedaan. Aangezien een paar maten van mij een paar smaken wilde testen... maar Powersupplements is blijkbaar zo vrijgevig om zowat elke smaak bij de bestelling te gooien.
Mijn complimenten jongens!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.842
Laat maar even weten wat ze er van vonden! :)

Jaap

Hey gasten, via deze weg wilde ik jullie (powersupplements) ook ff bedanken voor de bestelling die ik net heb opgehaald. Ik ben verder niet bekend hier maar ik gebruik dit forum voor het vinden van informatie. Ik zit net in mijn tweede trainingsweek na een pauze van bijna 5 jaar dus ik heb ff wat gainer gescoord samen met multi's (wat stinken die dingen zeg) en omega 3 pilletjes. Heerlijke shirtjes trouwens, die gaan aan bij het squatten!

Heb je die motto van now Foods? Die stinken niet bij mij. Die shirts zijn inderdaad erg nice! Ik heb die ook graag aan!

Het zijn prachtige shirts.
Heel mooi materiaal.
Jammer dat ze er niet in "mannelijke" maten zijn... ;)

• #1.847
Hey gasten, via deze weg wilde ik jullie (powersupplements) ook ff bedanken voor de bestelling die ik net heb opgehaald. Ik ben verder niet bekend hier maar ik gebruik dit forum voor het vinden van informatie. Ik zit net in mijn tweede trainingsweek na een pauze van bijna 5 jaar dus ik heb ff wat gainer gescoord samen met multi's (wat stinken die dingen zeg) en omega 3 pilletjes. Heerlijke shirtjes trouwens, die gaan aan bij het squatten!

Veel plezier met het terugwinnen van je spiermassa. Dat kan behoorlijk rap gaan als je het goed aanpakt.

Heb je de ADAM Multi? Die stinkt toch niet zo dacht ik.

Heb je die motto van now Foods? Die stinken niet bij mij. Die shirts zijn inderdaad erg nice! Ik heb die ook graag aan!

I'm wearing one while typing this :D

Het zijn prachtige shirts.
Heel mooi materiaal.
Jammer dat ze er niet in "mannelijke" maten zijn... ;)

Dat is het lastige met Hummers, parkeerplaatsen en t-shirts zijn te krap ;)

Bij de natuurwinkel.

Kris :)

Hey, ik heb de ADAM multi's inderdaad. Misschien is het een kwestie van smaak maar bij mij valt de geur niet onder aangenaam in ieder geval. Vanochtend eentje genomen voor het ontbijt en de boeren daarna kregen een olifant KO.

• #1.849
Hey, ik heb de ADAM multi's inderdaad. Misschien is het een kwestie van smaak maar bij mij valt de geur niet onder aangenaam in ieder geval. Vanochtend eentje genomen voor het ontbijt en de boeren daarna kregen een olifant KO.

Ik vind ze een beetje naar hout ruiken. Heb er alleen nog nooit achteraf iets van geroken. Misschien in combinatie met iets waar je van moet boeren? ;)

Jaap

• #1.850

Oh je bedoelt dan een oprisping/boer na het gebruik van de multi sterk ruikt. Dat kan kloppen. Ik denk dat dat vooral de B-vitamines zijn. Dat zal je dus met meer multi's hebben.
Met een multi in een capsule heb je dit echter sterker omdat die snel oplost. Een tablet lost langzamer op en vaak niet eens volledig in de maag. Als je dan een boertje laat, merk je weinig.

Kris!

Is de T-booster te combineren met natrual fat controll en eventueel caffeine?

uiteraard.
fat control + cafeine werkt lekker samen voor verhoogde vetverbranding... ik doe momenteel hetzelfde

• #1.853
Hoi Powersupplements,

Ik zie op jullie site onder het kopje vitaminen en mineralen 4 producten staan. Wat kan je nu het beste nemen? De Adam multi ziet er goed uit. Ik weet alleen niet goed wat ik met de Natural T-Booster, Magnesium en Taurine en Vitamine B Complex moet. Wat is volgens jullie nu de beste combinatie? Alle 4 de producten pakken of 2 of 3? Kan je e.e.a. wel samen innemen qua verhoudingen etc? Ik train 5 dagen in de week een uurtje.

Thanks!

• #1.855
Hoi Powersupplements,

Ik zie op jullie site onder het kopje vitaminen en mineralen 4 producten staan. Wat kan je nu het beste nemen? De Adam multi ziet er goed uit. Ik weet alleen niet goed wat ik met de Natural T-Booster, Magnesium en Taurine en Vitamine B Complex moet. Wat is volgens jullie nu de beste combinatie? Alle 4 de producten pakken of 2 of 3? Kan je e.e.a. wel samen innemen qua verhoudingen etc? Ik train 5 dagen in de week een uurtje.

Thanks!

Als je denkt dat je voeding niet gevarieerd is en als je regelmatig geraffineerde voeding* eet, dan is de Adam multi een goede keuze.

Eet je veel havermout of volkoren en bruin brood en gebruik je veel zuivelproducten, dan denk ik dat je van de meeste vitaminen en mineralen genoeg binnenkrijgt. Het kan misschien wel wat krap worden met zink en misschien magnesium. De T-Booster is dan een goede en voordelige optie.

B-complex is een energie booster. Gestresste mensen gebruiken dit vaak in combinatie met magnesium + taurine.

Extra magnesium raden we ook aan bij creatine gebruik. Die extra magnesium kan je halen uit de T-Booster of de magnesium taurine. Of je kan extra magnesiumrijke voeding eten natuurlijk. Bijvoorbeeld bananen.

*Geraffineerde voeding omvat onder meer: wit brood, witte rijst, suiker, en bijvoorbeeld de volgende ingrediënten in kant en klaar producten: glucose-fructosestroop (en alle variaties daarop), plantaardige olie (niet gespecificieerd welk type), geharde plantaardige olie/vet.
Overigens kan een multi niet volledig compenseren voor de voedingsstoffen die je mist als je regelmatig dit soort voedsel eet.

Gentlemen, de laatste tijd gooi ik een lepel of 1.5 pindakaas door de smaak choco en banaan. Heeerlijk! :)

Misschien eens proberen, zo krijg je op een makkelijke en lekkere manier goede vetten binnen, en mocht je in de bulk zitten nog eens een schep extra kcal!

Ik eet enkel vis, geen vlees. Denk je dat ik baat heb bij de Test booster?
Hoe zijn verder de meningen erover?

De vanille caseine van Powersupplements + een eetlepel pure cacao, helemaal super!
Ga binnekort eens de oats proberen

eetlepel cacao = theelepel ;)
pak trouwens mijn caseine altijd met water is prima te doen!
ideaal aan de caseine van powersupplements (en heb al heel wat kg`s in bijna alle smaken gehad) is dat de smaak niet TE overheersend is. Vooral bij bosaardbij en vanille.

• #1.860
Gentlemen, de laatste tijd gooi ik een lepel of 1.5 pindakaas door de smaak choco en banaan. Heeerlijk! :)

Misschien eens proberen, zo krijg je op een makkelijke en lekkere manier goede vetten binnen, en mocht je in de bulk zitten nog eens een schep extra kcal!

durf ik dit? :p

Ik eet enkel vis, geen vlees. Denk je dat ik baat heb bij de Test booster?
Hoe zijn verder de meningen erover?

Bij afwezigheid van kris beantwoord ik de vragen even. Als je al geen creatine gebruikt lijkt me dat de beste toevoeging. Ik denk niet dat je door het niet-eten van vlees een zinktekort krijgt. Ik lees wel her en der dat vegetariërs een zinktekort zouden kunnen krijgen maar die bronnen zijn niet wetenschappelijk. Ik denk dat Kris daar nog wel even op terugkomt.

De vanille caseine van Powersupplements + een eetlepel pure cacao, helemaal super!
Ga binnekort eens de oats proberen

Aparte combi, ga ik ook eens proberen!
Ik vind de oats i.c.m de gainer erg goed.

Jaap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven