XXL Nutrition

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.883
Bedankt voor je reactie Jaap!
Weet je misschien nog een aanbieder die mij iets dergelijks kan leveren ?

Ik denk dat er met de huidige markt vraag/aanbod geen fabrikant een grondstof (zak) meer los zal aanbieden. Er kan soms niet eens geleverd worden door de fabrikant vanwege het tekort.

Jaap

Ai ai... te kort? Maar snel wat kilo's in slaan dus ;)

edit;

Uw bestelling met bestelnummer 24200 is succesvol verwerkt!

Zo...

Ook maar overgestapt van visolie. Deze ook voor 't eerst besteld. Ben benieuwd!

Laatst bewerkt:
Ik had een vraag, ik heb 2 dagen geleden een bestelling geplaats en had daar eigenlijk het liefst wat testers bij gehad. Want ik heb nu al 2 vrienden aan powersupplements geholpen alleen nog wat vrienden die willen ook wat bestellen alleen ze weten niet welke smaak. Is het mogelijk dat ik er alsnog een paar opgestuurd kan krijgen?
Ik heb zelf perzik en bos-aardbei al thuis staan die hoeven dus niet.

Ik ben trouwens nog steeds erg tevreden over jullie producten! ik bestel nu denk ik al ongeveer één jaar bij jullie en ben nog steeds tevreden! :)

• #1.888
ik had een vraag, ik heb 2 dagen geleden een bestelling geplaats en had daar eigenlijk het liefst wat testers bij gehad. Want ik heb nu al 2 vrienden aan powersupplements geholpen alleen nog wat vrienden die willen ook wat bestellen alleen ze weten niet welke smaak. Is het mogelijk dat ik er alsnog een paar opgestuurd kan krijgen?

pm !

Gisteren bestelling gemaakt : Bestelnummer: 24258

gisteren betaald , ik ben tevreden over jullie firma , doe zo voort ! , hoop mss volgende week dat het pakje binnen is , denk dinsdag .

• #1.890
Gisteren bestelling gemaakt : Bestelnummer: 24258

gisteren betaald , ik ben tevreden over jullie firma , doe zo voort ! , hoop mss volgende week dat het pakje binnen is , denk dinsdag .

Ik denk morgen want hij gaat zo deur uit! Gisteren was ik er niet anders had ik 'm toen al laten versturen :rolleyes:

Jaap

Samples netjes binnen gehad en aan een aantal vrienden gegeven.

En nog even over die perzik whey echt heerlijk het is net yogi, wat ik als klein kind altijd dronk heerlijk!

een vraagje voor al de boardsponsors

waarom kan ik geen enkel supplement van de huismerken terugvinden in de Nederlands Zekerheidssysteem Voedingssupplementen Topsport - Database. Het is toch een extra verkoopargument als je erin staat vermeld?

• #1.893
een vraagje voor al de boardsponsors

waarom kan ik geen enkel supplement van de huismerken terugvinden in de Nederlands Zekerheidssysteem Voedingssupplementen Topsport - Database. Het is toch een extra verkoopargument als je erin staat vermeld?

Hoi Paraman,

Wij hebben hier enkele jaren terug naar gekeken. De kosten waren toen 1000 euro per batch. Erg hoog voor een startend bedrijf.

Onze populairste supplement is whey isolaat. We hebben twaalf smaken en we zouden per smaak moeten testen (of de topsporters een geringere keuze geven). Daarbij is de houdbaarheid maar kort en komt er steeds nieuwe voorraad. Voor een product als whey is het testen dus niet aantrekkelijk.

Het enige product dat zich ervoor leent is creatine. Topsporters gebruiken dit namelijk veel, het is lang houdbaar en er zijn geen smaakvariaties.

We sponsoren enkele topsporters. We zeggen tegen hen duidelijk dat de producten niet getest zijn. Maar ze zijn zelf van mening dat die risico's schromelijk overdreven worden.

Kris :)

---------- Toegevoegd om 11:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------

Ik kan hier nog aan toevoegen dat onze whey isolaat volgens de fabrikant dopingvrij is. De verwerking tot kant en klaar product (op smaak brengen en in potten afvullen) gebeurt in een bedrijf dat niet werkt met dopinggeduide stoffen.

Laatst bewerkt:
Ik heb wel veel vertrouwen in jullie kwaliteitscontrole. Ik had laatst een studie gelezen waaruit bleek dat 25% van de supplementen gecontamineerd zijn en dat lijkt me vrij hoog.

Ik ben zelf geen topsporter en heb dus niet het risico op controles, maar nu kijk ik meer uit naar kwaliteitsproducten aangezien mijn gezondheid belangrijker is dan de prijs :)

Ook weer een flinke bestelling geplaatst. De casseine bevalt nog steeds super, bos-aardbei smaakt exact als Fristi!

24740 is het nummer en een eiwitreep oid is altijd welkom ;)

• #1.896
Ik heb wel veel vertrouwen in jullie kwaliteitscontrole. Ik had laatst een studie gelezen waaruit bleek dat 25% van de supplementen gecontamineerd zijn en dat lijkt me vrij hoog.

Ik ben zelf geen topsporter en heb dus niet het risico op controles, maar nu kijk ik meer uit naar kwaliteitsproducten aangezien mijn gezondheid belangrijker is dan de prijs :)

25% lijkt me inderdaad erg hoog. Heb je misschien een linkje naar die studie?

Ook weer een flinke bestelling geplaatst. De casseine bevalt nog steeds super, bos-aardbei smaakt exact als Fristi!

24740 is het nummer en een eiwitreep oid is altijd welkom ;)

Hoi AbFab!

Het is altijd fijn om zulke enthousiaste reacties te krijgen. En leuk dat we je een klein beetje kunnen helpen met je contest voorbereiding :)

Je pakketje komt er aan!

Wat betreft proteine repen, is VPX Zero Impact & Oh Yeah Naturel Bars niet interessant voor jullie? Vrijwel de enige repen met enkel / zoveel mogelijk natuurlijke ingredienten. Passende bij het no hype/no crap ideaal van Powersupplements. Persoonlijk heb ik het niet zo op al die suiker alcoholen....

Of kijken jullie daar anders tegen aan?

Laatst bewerkt:
  • #1.898
Wat betreft proteine repen, is VPX Zero Impact & Oh Yeah Naturel Bars niet interessant voor jullie? Vrijwel de enige repen met enkel / zoveel mogelijk natuurlijke ingredienten. Passende bij het no hype/no crap ideaal van Powersupplements. Persoonlijk heb ik het niet zo op al die suiker alcoholen....

Of kijken jullie daar anders tegen aan?

Met repen is het altijd een kwestie van compromissen. Carbs, eiwit type, smaak, prijs.

De Oh Yeah en Zero Impact hebben we destijds bekeken. We hebben er ook enkele besteld. Een van beide repen vonden we heel vies. De carb conscious was in ieder geval veel lekkerder. ;)

De oh yeah bars passen wat betreft ingrediënten inderdaad meer bij ons. We hebben het liefst alleen maar natuurlijke ingrediënten. :)

Kris

Laatst bewerkt:
Ik snap het! Wellicht is de Carb Concious nog iets dan, want ik ben eigenlijk net zo'n geitenwollensok als julie; ik heb het liefst ook alles biologisch en natuurlijk.

BTW weet je hoe het zit met die suikeralcoholen. De impact op je bloedsuiker is nihil naar het schijnt, maar zijn ze nog wel effectief als het gaat om glycogeen voorraden aan te vullen? Het zijn toch calorieën en het zijn toch carbs denk ik dan. Vaak staat er op die repen dat de netto impact carbs maar 3gr zijn terwijl er bijv. 20gr carbs in totaal in zit. Dus 17gr suikeralcoholen. Maar dat snap ik dus niet goed... want stel ik tel mijn carbs op een dag. Dan zou ik die juist toch ook moeten tellen als ze mijn glycogeen aanvullen... ook al is de impact op mijn bloedsuiker nihil. In feite hebben ze dan gewoon alleen een hele lage GI index toch?

Plus het feit dat calorieen zijn toch calorieën....

• #1.900
Ik snap het! Wellicht is de Carb Concious nog iets dan, want ik ben eigenlijk net zo'n geitenwollensok als julie; ik heb het liefst ook alles biologisch en natuurlijk.

BTW weet je hoe het zit met die suikeralcoholen. De impact op je bloedsuiker is nihil naar het schijnt, maar zijn ze nog wel effectief als het gaat om glycogeen voorraden aan te vullen? Het zijn toch calorieën en het zijn toch carbs denk ik dan. Vaak staat er op die repen dat de netto impact carbs maar 3gr zijn terwijl er bijv. 20gr carbs in totaal in zit. Dus 17gr suikeralcoholen. Maar dat snap ik dus niet goed... want stel ik tel mijn carbs op een dag. Dan zou ik die juist toch ook moeten tellen als ze mijn glycogeen aanvullen... ook al is de impact op mijn bloedsuiker nihil. In feite hebben ze dan gewoon alleen een hele lage GI index toch?

Plus het feit dat calorieen zijn toch calorieën....

Het suikeralcohol maltitol wordt in de dikke darm omgezet in glucose. Het is dus inderdaad een koolhydraat met een zeer lage GI.

We schrijven daarom op de website dat de carb conscious niet geschikt zijn voor low carb diëten maar wel voor slow carb diëten.

Calorieën en calorieën zijn naar mijn mening niet altijd gelijk! De impact van verschillende voedingsmiddelen van gelijke calorische inhoud kan heel uiteenlopend uitpakken voor de lichaamssamenstelling. Maar ook andere factoren zoals timing van voeding t.o.v. dag-nachtritme en t.o.v. training zijn natuurlijk van belang.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven