AndroidHealthClinic

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel je shake in de blender doen ik zou het niet met een beker proberen!

De vanille caseine van Powersupplements + een eetlepel pure cacao, helemaal super!
Ga binnekort eens de oats proberen

Vervelende aan cacao is dat ik 't niet gemixt krijg (ik roer met een lepel). Het blijft altijd drijven en drinkt moeilijk weg..

On a different note: Vandaag de gainer proberen als PWO met magere melk. Ben benieuwd hoe de smaak is.

edit; inmiddels geprobeerd en smaakt er goed! Mooi dat 't niet een te aanwezige smaak heeft of te zoet is. :thumbs:

Laatst bewerkt:
Net potje natural fat control besteld hopelijk is t wat! Hoor veel positieve reacties erover in de sportschool ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.864
Waarom kun je NFC (beter) niet met zuivel innemen? Ik eet nl. best wel veel/vaak zuivel.
En, maakt het veel uit of je er meerdere in één keer neemt of is het aan te raden te verspreiden over de dag?

• #1.866
Kris had deze vraag op de site een keer beantwoord dus ik zal het even hier plaatsen:
De eiwitten in zuivel kunnen zich binden aan de polyfenolen in het supplement. De opname wordt daardoor wat minder. Om dit te voorkomen kan je zuivel consumptie scheiden van de inname van de capsules.

Uiteindelijk worden de polyfenolen overigens wel opgenomen. Maar ze zijn dan gewijzigd door darmbacteriën. Dat hoeft niet altijd negatief te zijn. Er is nog niet zoveel bekend over de symbiose met onze darmbacteriën. Wat wel bekend is, is dat ze vaak heel gunstige stoffen maken.

Inname verspreid over de dag is waarschijnlijk beter.

Jaap

edit: ik neem er 5 per keer ineens...

Laatst bewerkt:
de L-Citruline kan je die ook alleen op bepaalde trainingsdagen gebruiken voor een goede pomp? Bijvoorbeeld op een borst, schouder of arm-dag is het fijn pomp te hebben, maar wanneer ik benen train vind ik dit erg hinderlijk en weerhoudt het me van een goeie training neer te zetten. Op die dag zou ik dan citruline niet innemen..
Of moet je de citruline dag in dag uit gebruiken zodat zich een bepaalde hoeveelheid ervan zich kan opbouwen in het lichaam om goed te kunnen werken?

• #1.869
de L-Citruline kan je die ook alleen op bepaalde trainingsdagen gebruiken voor een goede pomp? Bijvoorbeeld op een borst, schouder of arm-dag is het fijn pomp te hebben, maar wanneer ik benen train vind ik dit erg hinderlijk en weerhoudt het me van een goeie training neer te zetten. Op die dag zou ik dan citruline niet innemen..
Of moet je de citruline dag in dag uit gebruiken zodat zich een bepaalde hoeveelheid ervan zich kan opbouwen in het lichaam om goed te kunnen werken?

Als je het niet op de dag neemt dat je benen traint zal het pomp effect minder zijn. Maar er lijkt wel enig carry-over effect te zijn naar dagen waarop je het niet gebruikt.

Ok, ik zal ze verspreid nemen als het beter is. Dank je Jaap, ook voor de c/p.

Omdat we geen farmacokinetische gegevens beschikbaar hebben kunnen we niet met zekerheid dat gespreide inname beter is. (En dan nog kan je vanuit die gegevens niet met zekerheid een conclusie uit trekken). Ik zou kiezen voor de manier van innemen die jou het beste bevalt.

Kris :)

Hoi Jaap/Kris,

laatste tijd ben ik benieuwd geworden naar Chocamine. Enig idee of dit in poedervorm ergens in Nederland of voor een redelijke prijs te krijgen is? Cacao poeder zou ook kunnen maar daar zitten toch net iets meer kcal in.

Aangezien jullie in de supplementen inkoop handel zitten dacht ik dat jullie misschien iets wisten?

Thanks!

Laatst bewerkt:
  • #1.871
Hoi Jaap/Kris,

laatste tijd ben ik benieuwd geworden naar Chocamine. Enig idee of dit in poedervorm ergens in Nederland of voor een redelijke prijs te krijgen is? Cacao poeder zou ook kunnen maar daar zitten toch net iets meer kcal in.

Aangezien jullie in de supplementen inkoop handel zitten dacht ik dat jullie misschien iets wisten?

Thanks!

Pasio heeft chocomind van Jarrow in het assortiment gehad.
Misschien kan het op verzoek weer in het assortiment.

En de Svelta Stack van Pasio had chocamine in combinatie met groene thee en resveratrol. Helaas ook momenteel niet verkrijgbaar.

Creanite heeft het niet maar kan vrijwel alles sourcen.

Correctie: creanite heeft het wel:

Chocamine / Theobroma cacao extract /
Metabromine® (7% theobromine)
Capsules 100 x 500 mg ........................................ € 13,50
Capsules 200 x 500 mg ........................................ € 24,50
Poeder 100 g in alu .............................................. € 13,50
Poeder 200 g in alu .............................................. € 24,50

Zie de prijslijst.

Laatst bewerkt:
Thanks! Ik wist wel dat jullie het ergens vandaan konden toveren! ;)

Kris,

Ik heb een vraagje over de NFC. Sinds dag 1 dat ik ben begonnen met dit supplement heb ik een beetje last gekregen van keelpijn.. Ik ben na een week keelpijn even gestopt met NFC omdat ik een branderige gevoel kreeg in mijn keel en een beetje een vieze na smaakt proefde. Na een weekje off stopte mijn problemen met mijn keel.

Ik ben sinds twee dagen weer begonnen en merk weer dat mijn keel begint op te spelen. Normaal heb ik nooit last van griepjes, keelpijn en dergelijke.

Een klasgenoot van mij die ook is begonnen met NFC, die ik overigens in de week dat ik keelpijn had niet heb gezien (ik heb hem niet aangestoken ofzo), ervaarde ook een gevoelige keel.

Vandaag merkte ik na de inname van de capsule's wederom een vieze nasmaak. Toen ik (misschien 2 minuten na inname) moest kuchen kwam deze nasmaak erg naar boven en voelde ik mijn keel erg prikkelen...

Heb je hier wel eens van gehoord? Kan het zijn de de capsules zo snel oplossen dat ik he hoopje poeder ergens bovenop mijn eten heb zitten en dus niet snel verteerd ofzo waardoor ik deze nasmaak heb en dit lang in mijn keel blijft zitten en hierdoor een week last heb gehad??

Ikzelf vind het zeer raar, en snap ook niet hoe zo een supplement kan zorgen voor keelpijn.. Toch ervaarde ik na een week off te zijn geen last meer en na 3 dagen weer inname opnieuw last van mijn keel. Ook het gegeven dat mijn klasgenoot dit aangaf vind ik wel opvallend.

Ik hoor het wel van je ! Gr Rory

P.s ik heb natuurlijk mijn voeding aangepast maar ik ben een stuk droger geworden. Ben dus tevreden over de verdere werking van het product!

Je bent droger geworden van een week en drie dagen NFC?

Ik doe ook wel een potje bij mn volgende bestelling, kost vrij weinig en ook de effecten op je gezondheid moeten op de lange termijn erg handig zijn.

• #1.875
Kris,

Ik heb een vraagje over de NFC. ..........

Hoi Rory,

Het kan zijn dat je (onbewust) oprispingen hebt gehad. De ingrediënten zijn behoorlijk bitter en enigszins prikkelend. Misschien heb je wat terug in de keel gekregen.

Om het supplement zo goed mogelijk te verdragen kan je het 't beste halverwege een maaltijd nemen. Dan worden de capsules netjes 'ingepakt'.

Je bent droger geworden van een week en drie dagen NFC?

Ik ben drie weken geleden begonnen met 1 week NFC, vervolgens een weekje gestopt en nu weer 3 dagen on. Daarnaast heb ik mijn voeding en training aangepast. Ik ben wel droger geworden ja.

Hoi Rory,

Het kan zijn dat je (onbewust) oprispingen hebt gehad. De ingrediënten zijn behoorlijk bitter en enigszins prikkelend. Misschien heb je wat terug in de keel gekregen.

Om het supplement zo goed mogelijk te verdragen kan je het 't beste halverwege een maaltijd nemen. Dan worden de capsules netjes 'ingepakt'.

Ik denk dat dat het inderdaad wel kan zijn. Al heb ik niet echt last van daadwerkelijk maagsap. Ik neem mijn capsules al halverwege de maaltijd. Ik denk dat ik deze door de dag ga splitsen, 1 capsule per keer. Ik laat het je nog wel even weten.

Bedankt! Gr Rory

Mannen ik heb weer de nodige proteine besteld! Wellicht geen gezeur meer van mij over caseine smaken ik heb naturel besteld en dan gooi ik er een schep van een andere smaak whey doorheen. Hopelijk is het wat! :)

• #1.878
Mannen ik heb weer de nodige proteine besteld! Wellicht geen gezeur meer van mij over caseine smaken ik heb naturel besteld en dan gooi ik er een schep van een andere smaak whey doorheen. Hopelijk is het wat! :)

Of je gooit er wat chocamine door heen. Zo heb ik zelf eens chocoshakes gemaakt met de naturel whey. De smaak was wel heftig en misschien wat te hoog gedoseerd :rolleyes:

Kris

Chocamine is aangevraagd bij creanite! :D

Waar zijn jullie 20kg WPI gebleven ? :'(
Had jullie al een mail gestuurd via de contactpagina van jullie site ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven