frietbakker
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 31
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De vanille caseine van Powersupplements + een eetlepel pure cacao, helemaal super!
Ga binnekort eens de oats proberen
Net potje natural fat control besteld hopelijk is t wat! Hoor veel positieve reacties erover in de sportschool![]()

De eiwitten in zuivel kunnen zich binden aan de polyfenolen in het supplement. De opname wordt daardoor wat minder. Om dit te voorkomen kan je zuivel consumptie scheiden van de inname van de capsules.
Uiteindelijk worden de polyfenolen overigens wel opgenomen. Maar ze zijn dan gewijzigd door darmbacteriën. Dat hoeft niet altijd negatief te zijn. Er is nog niet zoveel bekend over de symbiose met onze darmbacteriën. Wat wel bekend is, is dat ze vaak heel gunstige stoffen maken.
Kris had deze vraag op de site een keer beantwoord dus ik zal het even hier plaatsen:
Inname verspreid over de dag is waarschijnlijk beter.
Jaap
de L-Citruline kan je die ook alleen op bepaalde trainingsdagen gebruiken voor een goede pomp? Bijvoorbeeld op een borst, schouder of arm-dag is het fijn pomp te hebben, maar wanneer ik benen train vind ik dit erg hinderlijk en weerhoudt het me van een goeie training neer te zetten. Op die dag zou ik dan citruline niet innemen..
Of moet je de citruline dag in dag uit gebruiken zodat zich een bepaalde hoeveelheid ervan zich kan opbouwen in het lichaam om goed te kunnen werken?
Ok, ik zal ze verspreid nemen als het beter is. Dank je Jaap, ook voor de c/p.

Hoi Jaap/Kris,
laatste tijd ben ik benieuwd geworden naar Chocamine. Enig idee of dit in poedervorm ergens in Nederland of voor een redelijke prijs te krijgen is? Cacao poeder zou ook kunnen maar daar zitten toch net iets meer kcal in.
Aangezien jullie in de supplementen inkoop handel zitten dacht ik dat jullie misschien iets wisten?
Thanks!

Je bent droger geworden van een week en drie dagen NFC?
Hoi Rory,
Het kan zijn dat je (onbewust) oprispingen hebt gehad. De ingrediënten zijn behoorlijk bitter en enigszins prikkelend. Misschien heb je wat terug in de keel gekregen.
Om het supplement zo goed mogelijk te verdragen kan je het 't beste halverwege een maaltijd nemen. Dan worden de capsules netjes 'ingepakt'.
Kris![]()
Mannen ik heb weer de nodige proteine besteld! Wellicht geen gezeur meer van mij over caseine smaken ik heb naturel besteld en dan gooi ik er een schep van een andere smaak whey doorheen. Hopelijk is het wat!![]()