Fitness Seller

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Indien jullie geinteresseerd zijn: [Link niet meer beschikbaar]

Dat zei ik ook al in het andere topic :) Schijnt om het code te gaan, niet om de waarden.

Het code ?

sinds wanneer krijg je geen gratis shakebeker(s) meer bij je bestelling of dat je daar voor kan kiezen?
wilde net een bestelling plaatsen namelijk....

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.907
sinds wanneer krijg je geen gratis shakebeker(s) meer bij je bestelling of dat je daar voor kan kiezen?
wilde net een bestelling plaatsen namelijk....

Bij 2 potten whey, gainer of caseïne verschijnt de eerste keuze voor bijvoorbeeld de shaker. Bij 4 potten verschijnt een 2e keuzeproduct. Klanten die al meerdere shakers hebben kiezen voor iets anders.

Jaap

Dat zou een hoop verklaren :) Ik had namelijk 2x adam, 2x glucosamine, 1x bcaa en 1x caseïne. Waarom doen jullie dat niet op bedrag?
Shakers vind ik eigenlijk te duur voor wat je er voor krijgt. :)

Laatst bewerkt:
  • #1.909
Dat zou een hoop verklaren :) Ik had namelijk 2x adam, 2x glucosamine, 1x bcaa en 1x caseïne. Waarom doen jullie dat niet op bedrag?
Shakers vind ik eigenlijk te duur voor wat je er voor krijgt. :)

Dat is zo gegroeid. Eerst was er alleen een shaker, dat is vervolgens helemaal geprogrammeerd voor producten die zinvol waren i.c.m een shaker. Daarna zijn er wat kleine producten bij gekomen en kwamen er veel vragen van klanten die al 10 shakers hadden dus is er een keus gekomen tussen die shaker voor die producten en iets anders. We moeten het inderdaad nog eens omvormen naar een bedrag, kan wel even duren met alles wat er nog gedaan gaat worden.
Wat is je bestelnummer, dan doe ik die shaker er bij. :)

Jaap

spijtig dat er bij 12 bcaa potten geen extraatjes aangeduid kunnen worden ;)

:roflol:

Zet dat er dan ook bij! :roflol:

toen ik mijn shakebaker wilde reinigen met kokend water, is hij krom gaan staan :(

en helaas net een nieuwe pot al binnen. PowerSupp Whey moet in een PowerSupp beker. Maar om nu alleen die beker te bestellen gaat me te ver ;)

Say: please, please, pretty please! :D

• #1.915
toen ik mijn shakebaker wilde reinigen met kokend water, is hij krom gaan staan :(

en helaas net een nieuwe pot al binnen. PowerSupp Whey moet in een PowerSupp beker. Maar om nu alleen die beker te bestellen gaat me te ver ;)

Geef even je adres maar even door via PM of email.

En volgende keer gewoon lekker in de vaatwasser he? :)

Kris

Ik heb mijn 6 bekers ook in kokend water gedaan... :o

:D

Please, please, pretty please with sugar on top! :rocknana:

Ik steek mijn shakebekers altijd in de vaatwas , nooit geen problemen dan , heb er stuk of 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven