AndroidHealthClinic

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik vroeg me af of jullie ooit cookies and cream getest hebben als smaak voor de isolaat?

heb je ook enig idee of Nettle root extract een nuttige aanvulling kan zijn op jullie t-booster. Ik las laatste ook dat ecgc en resveratrol ook een anti-oestrogene werking kunnen hebben.

Ik denk erover om toch de t-booster te bestellen en dan maar 1 cap te nemen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.924
heb je ook enig idee of Nettle root extract een nuttige aanvulling kan zijn op jullie t-booster. Ik las laatste ook dat ecgc en resveratrol ook een anti-oestrogene werking kunnen hebben.

Ik denk erover om toch de t-booster te bestellen en dan maar 1 cap te nemen

Ik had je vraag in het T-Booster topic gezien en daar [Link niet meer beschikbaar]:) :
Aan onderzoek kon ik niet zo heel veel vinden. Nettle root zou de binding van testosteron aan SHBG verminderen. De actieve stof is misschien divanillyltetrahydrofuran. Maar interventie onderzoek hiermee ken ik niet.

Het schijnt erg moeilijk (lees: duur) te zijn om een gestandaardiseerd extract te maken.

Ik heb nettle root geprobeerd en kreeg er uitslag van. Binnenkort ga ik het nog eens proberen. Mijn darmen werken inmiddels een stuk beter dankzij glutamine en zink. Misschien blijft de bijwerking van nettle root nu wel uit :)

Je kan Natural Fat Control als anti-E gebruiken. Zowel vanwege de EGCG als de vanwege de grape seed extract.

Kris :)

hey ik ben nieuw, maar ken julie shop door een vriend, die zei dat julie ook 20kg zakken whey isolaat hadden,
Ik ben net op jullie site geweest, maar kon die nergens vinden,
indien jullie die zakken hebbe, hoeveel kosten die
en hoe lang blijft da goed?

Hé, Kris, Maarten, Jaap, :D

Hoe erg schatten jullie in dat het is om creatine samen met een whey shake te nemen?
Ik weet wel van het vruchtensap enzo, maar dat drink ik niet...
Ik neem mijn creatine het meest in met water (en soms een beetje whey) voor, tijdens, en na de trainingen, en op niet trainingsdagen gewoon 's morgens.

Oh ja, wat denken jullie van de bewering dat een ouwe vent als ik beter alleen creatine kan nemen na een training en geen eiwitten?
Dus eerst creatine, en pas een tijdje later eiwitten.

Volgende keer ga ik denk ik eens die test booster mee bestellen.
Zal mijn vrouw leuk vinden... :rolleyes:

de timing van creatine is irrelevant, omdat het creatine niveau zich over tijd opbouwt door de dagelijkse inname.
Dus gewoon 5gr per dag, wanneer is niet belangrijk

Het gaat mij om de combinatie van de creatine met de whey (en evt melk)
Wat word er precies bedoelt met "minder goed opgenomen" bijvoorbeeld..?
Langzamer of gewoon (een gedeelte) niet..? :dunno:

Ik heb inmiddels trouwens geen creatine krampen meer ook.
Zou er ook een gewenning plaatsvinden op dat gebied..?

• #1.931
hey ik ben nieuw, maar ken julie shop door een vriend, die zei dat julie ook 20kg zakken whey isolaat hadden,
Ik ben net op jullie site geweest, maar kon die nergens vinden,
indien jullie die zakken hebbe, hoeveel kosten die
en hoe lang blijft da goed?

De 20 kg zakken zijn bedoeld voor bedrijfsmatige verwerking. In overleg met de fabrikant bieden we ze niet meer aan.

Hé, Kris, Maarten, Jaap, :D

Hoe erg schatten jullie in dat het is om creatine samen met een whey shake te nemen?
Ik weet wel van het vruchtensap enzo, maar dat drink ik niet...
Ik neem mijn creatine het meest in met water (en soms een beetje whey) voor, tijdens, en na de trainingen, en op niet trainingsdagen gewoon 's morgens.

Oh ja, wat denken jullie van de bewering dat een ouwe vent als ik beter alleen creatine kan nemen na een training en geen eiwitten?
Dus eerst creatine, en pas een tijdje later eiwitten.

Volgende keer ga ik denk ik eens die test booster mee bestellen.
Zal mijn vrouw leuk vinden... :rolleyes:

Creatine kan met alles gecombineerd worden. Met koolhydraten wordt het iets beter opgenomen. Maar het is zeker geen must.

Het enige veelgehoorde advies (ook van ons) is om het niet met caffeine in te nemen. Maar ook dat blijkt mogelijk niet uit te maken.

Mengen met whey gaat in ieder geval prima!

Ben benieuwd wat jij/jullie ;) van de test booster vinden.

de timing van creatine is irrelevant, omdat het creatine niveau zich over tijd opbouwt door de dagelijkse inname.
Dus gewoon 5gr per dag, wanneer is niet belangrijk

Je gelijk hebt dat je creatine gewoon op elke moment kan nemen. Met 5 gram per dag heb je ruim voldoende om de werking van creatine te ervaren.

Rondom de training is de opname misschien nog een beetje beter. Maar het zou kunnen dat dat alweer is weerlegd.

Ik weet ook niet of die eventueel iets betere opname uiteindelijk leidt tot iets hogere concentraties in de spier. Ik heb te weinig tijd om al het het onderzoek bij te houden. :rolleyes:

Het gaat mij om de combinatie van de creatine met de whey (en evt melk)
Wat word er precies bedoelt met "minder goed opgenomen" bijvoorbeeld..?
Langzamer of gewoon (een gedeelte) niet..? :dunno:

Ik heb inmiddels trouwens geen creatine krampen meer ook.
Zou er ook een gewenning plaatsvinden op dat gebied..?

Minder goede opname zou duiden op dat er minder in de spier komt en meer wordt uitgeplast. Maar mindere opname lijkt zoals boven geschreven nauwelijks relevant.

Geen creatine krampen meer. Dat is mooi. Het kan inderdaad zijn dat je spieren een nieuwe balans hebben gevonden na de eerste maand waarin de spier zich 'oplaadt' met creatine.

Man, ik heb gecrepeerd van de pijn in het begin!
Vooral 's nachts...
Werd ik ineens wakker met een keiharde kuit die maximaal op spanning stond enzo...
Alleen door mijn harde karakter kon ik dan de kramp opheffen door de spier(en) domweg de andere kant op te dwingen! ;)
Tot dat moment van die eerste krampen werd ik 's nachts ook wel eens wakker met een keiharde ... maar dat loste ik altijd veel minder pijnlijk op (voor mij dan toch! :D)
Ik neem mijn creatine dus gewoon zo het me uitkomt, thanks.
De T-Booster ga ik zeker eens proberen. :D

• #1.933
Wow, als je zo hard gaat op creatine, hoe zal het effect van de T-Booster dan zijn? ;)

Kris

Merk helaas geen **** van de T-Booster! Blijkbaar geen zink/magnesium tekort.
Gebruik het nu ongeveer een maandje en neem het bij maaltijden zonder zuivel/vezel

• #1.935
Bummer!! Niet eens minder spierpijn? ???

Kris

Ik ga er nog eens over denken of ik die booster ga bestellen.... :dunno:

:jk: :D

Bummer!! Niet eens minder spierpijn? ???

Kris
Daar zeg je me wat... inderdaad ik overtrain altijd keihard en voel tegenwoordig nauwelijks spierpijn.
Kracht gaat nog altijd (traag) omhoog dus daartegen helpt het wel, is het de ginger extract?
Voor de rest ben ik niet helemaal eerlijk geweest over de magnesium, had eerst vaker spontaan krampen in spieren nu nauwelijks :)

• #1.938
Daar zeg je me wat... inderdaad ik overtrain altijd keihard en voel tegenwoordig nauwelijks spierpijn.
Kracht gaat nog altijd (traag) omhoog dus daartegen helpt het wel, is het de ginger extract?
Voor de rest ben ik niet helemaal eerlijk geweest over de magnesium, had eerst vaker spontaan krampen in spieren nu nauwelijks :)

:banana:

De mindere spierpijn kan veroorzaakt worden door de gember maar waarschijnlijk ook een voor een deel door de magnesium.

(Feel free to leave feedback on our website ;) )

Kris

Na lange tijd van alle restjes opmaken weer een bestelling geplaatst! Oats,whey en creatine. Kan ik ook weer groeien!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven