paraman
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik vroeg me af of jullie ooit cookies and cream getest hebben als smaak voor de isolaat?
. Een koekjessmaak was er moeilijk in te ontdekken. 
heb je ook enig idee of Nettle root extract een nuttige aanvulling kan zijn op jullie t-booster. Ik las laatste ook dat ecgc en resveratrol ook een anti-oestrogene werking kunnen hebben.
Ik denk erover om toch de t-booster te bestellen en dan maar 1 cap te nemen
:Aan onderzoek kon ik niet zo heel veel vinden. Nettle root zou de binding van testosteron aan SHBG verminderen. De actieve stof is misschien divanillyltetrahydrofuran. Maar interventie onderzoek hiermee ken ik niet.
Het schijnt erg moeilijk (lees: duur) te zijn om een gestandaardiseerd extract te maken.
Ik heb nettle root geprobeerd en kreeg er uitslag van. Binnenkort ga ik het nog eens proberen. Mijn darmen werken inmiddels een stuk beter dankzij glutamine en zink. Misschien blijft de bijwerking van nettle root nu wel uit![]()

hey ik ben nieuw, maar ken julie shop door een vriend, die zei dat julie ook 20kg zakken whey isolaat hadden,
Ik ben net op jullie site geweest, maar kon die nergens vinden,
indien jullie die zakken hebbe, hoeveel kosten die
en hoe lang blijft da goed?
Hé, Kris, Maarten, Jaap,
Hoe erg schatten jullie in dat het is om creatine samen met een whey shake te nemen?
Ik weet wel van het vruchtensap enzo, maar dat drink ik niet...
Ik neem mijn creatine het meest in met water (en soms een beetje whey) voor, tijdens, en na de trainingen, en op niet trainingsdagen gewoon 's morgens.
Oh ja, wat denken jullie van de bewering dat een ouwe vent als ik beter alleen creatine kan nemen na een training en geen eiwitten?
Dus eerst creatine, en pas een tijdje later eiwitten.
Volgende keer ga ik denk ik eens die test booster mee bestellen.
Zal mijn vrouw leuk vinden...![]()
van de test booster vinden.de timing van creatine is irrelevant, omdat het creatine niveau zich over tijd opbouwt door de dagelijkse inname.
Dus gewoon 5gr per dag, wanneer is niet belangrijk
Het gaat mij om de combinatie van de creatine met de whey (en evt melk)
Wat word er precies bedoelt met "minder goed opgenomen" bijvoorbeeld..?
Langzamer of gewoon (een gedeelte) niet..?
Ik heb inmiddels trouwens geen creatine krampen meer ook.
Zou er ook een gewenning plaatsvinden op dat gebied..?

)
Daar zeg je me wat... inderdaad ik overtrain altijd keihard en voel tegenwoordig nauwelijks spierpijn.

Daar zeg je me wat... inderdaad ik overtrain altijd keihard en voel tegenwoordig nauwelijks spierpijn.
Kracht gaat nog altijd (traag) omhoog dus daartegen helpt het wel, is het de ginger extract?
Voor de rest ben ik niet helemaal eerlijk geweest over de magnesium, had eerst vaker spontaan krampen in spieren nu nauwelijks![]()

)De 20 kg zakken zijn bedoeld voor bedrijfsmatige verwerking. In overleg met de fabrikant bieden we ze niet meer aan.