XXL Nutrition

PR boek

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mark Vogels had het een paar mnd terug over een wedstrijd in nld organiseren en daar had ik wel oren naar, maar denk niet dat ik in Duitsland wedstrijden ga doen...moet dan alleen al 90euro aan trein kosten betalen..

Klopt; ik zou een internationale gripwedstrijd gaan organiseren.Wel gecombineerd met Sterkste Man onderdelen.;)
 
waarom niet doorgezet?
 
waarom niet doorgezet?

Ik ben er mee bezig: Heb al contact met Fouad Housani gehad en die wil zelf ook deelnemen; Mark Vogels ook.Misschien doet Wout ook wel mee en mocht het zo uitkomen, want ik ga het zelf presenteren/organiseren dat ik zelf ook wel mee doe.
Ik wil zo medio 2009 de wedstrijd plaats laten vinden als er genoeg animo voor is en sponsors.;)
 
MAg ik vragen hoe je die grip met strongmen wilt combineren?
Oftewel hoe gaat die wedstrijd eruit zien?
 
MAg ik vragen hoe je die grip met strongmen wilt combineren?
Oftewel hoe gaat die wedstrijd eruit zien?

Natuurlijk:
Bijv.:
1.Wheelflip 300kg 6-8 flips
2.2''V-bar
3.Steenstoten 10kg
4.Medley
5.Pinch/pinchblok
6.Weight for distance met 10/12,5/25kg

Is maar een voorbeeld hoor: ik zou het liefst sporters uit 3 categorien halen:Grip/HG/STM en dan nog een soort groepsprijs???;)
 
Tijdens het werk 8 worpen gedaan:1 PR

Even tussendoor 3 steenstoten, 2 weight for distance,3 hoogg.
WFD van 14,35??? naar 15,04m 1e x boven de 15m.:D
 
Natuurlijk:
Bijv.:
1.Wheelflip 300kg 6-8 flips
2.2''V-bar
3.Steenstoten 10kg
4.Medley
5.Pinch/pinchblok
6.Weight for distance met 10/12,5/25kg

Is maar een voorbeeld hoor: ik zou het liefst sporters uit 3 categorien halen:Grip/HG/STM en dan nog een soort groepsprijs???;)

Count me in als die doorgaat!
 
Count me in als die doorgaat!
Natuurlijk kun je meedoen. Ik hoop de Klimduin of mijn atletiekclub als locatie.
De Duitsers die gripsport doen zijn ook geinteresseerd. Jammer dat Theo B geemigreerd is.;)
 
PR lateral side raise gestrekte arm

Een oefening waar ik nog niet zo lang mee bezig ben, maar wel een echt zware oefening-zeker als je deze oefening zelf doet, dan weet je het-met de armen constant in gestrekte houding.
PR was 14kg:2x en is nu 17,5kg:3x Eigenlijk 2 PR's in 1.;)
 
Mijn laatste dag dat er voor ons bedrijf weinig te doen is; lekker veel trainen dus vandaag.
PR op de nosebreaker van 59 naar 64kg.
Lateral side raise gestrekte arm van 17,5 naar 20kg. (was tot vandaag 14kg:D;))
De 2"Backshrug 101kg van 5x naar 6x, maar met heel veel moeite. Het gewicht, zeker omdat de stang 5cm dik is wou alleen uit mijn vingers rollen;ik was heel blij dat het gewicht op de grond lag na afloop en niet een verdieping naar beneden zou vallen.:rolleyes:
 
Ondanks gisteren een PR:
2"Bent over row van 2x86 naar 2x101; maximum ga ik zo nog even proberen.Heb er echt een hekel als m'n max niet 1 herhaling is.;)
 
Ik ben inmiddels 3x nat geregend en de folders begonnen te scheuren.
Ik ga nog even een paar PR's breken en de bijnamen waar ik zo trots op ben weer verdedigen:
NL Rocky en Popeye
Belgie Ratman
Friesland Hardste man van NL
Met -10 graden en windkracht 6 Gevoelstemp -45 Highland Games gedaan.
Had je Wout z'n ogen moeten zien toen mijn vrouw dit zei.:laugh:
Hij zei iets Fries/Hollands zo van: je bent niet de sterkste, maar harder ken ik ze niet.;)
 
2x oud PR weggeblazen

Discus uit stand: was 18,16m is nu 22,40
WFD 25kg: was 5,10???is nu 5,45m;)
 
gister v-bar 5cm 120kg gedaan :)
 
gister v-bar 5cm 120kg gedaan :)

Met welke hand en zoals het volgens de regels moet???
Er is een plankje van 5-10cm hoog en dan even gecontroleerd boven het punt en dan neerleggen. Niet laten vallen;)
120kg is veel. ;)
 
gecontroleerd ja wel met rechts...
 
Pr 2"c&j

1 van mijn minst favoriete oefeningen: 2''voorslaan en uitstoten:
Van 81 naar 82kg.:D:D:D
 
leuk al die PRs ..alleen zal je strax een paar paginas nodig hebben want de oefeningen zijn ontelbaar
 
leuk al die PRs ..alleen zal je strax een paar paginas nodig hebben want de oefeningen zijn ontelbaar

Daar heb je gelijk in: de PR's waarvan ik zeker weet dat ik er niets meer mee ga doen zal ik eruit halen.;):D
 
Ik heb alles nagekeken en zie dat ik op gewichtheffen na alles nog doe.
Daarbij ben ik supertrots dat ik (bijna 38) nog zoveel PR's haal.
Het zal dus eerder uitgebreid als ingekort worden.;):D

Een PR halen als je net begint is eenvoudig; je loopt van het ene naar het andere en alles is een PR, maar als de getallen eenmaal staan moet je minimaal 101% geven per oefening want een PR is in principe al 100%:rolleyes:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven