AndroidHealthClinic

PR boek

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Ga zo even naar het strand om de discus, kogel en 3 sprong te oefenen en PR's te halen. En...om te kijken in % (zoals HG) hoe ver ik momenteel van de clubrecords afzit. Let you know.
 
Pr steen 22kg:5,45m
 
Pr 3km crosstrainer 14.51 Niet verwacht deze week, omdat het de 1e training van de week was; en dan zoooo dik 101 seconden onder oude PR en eindelijk 12+ km/u op een wat langere afstand (=voor mij 2,5+km:D)
 
Leuke cardio pR :D
 
Thanx, als je bedenkt dat de benen binnen 500m al volliepen.:D
 
Gisteren nog een 3kampje gedaan.
Kogel 90%/Hinkstap 74%/Discus 78% Totaal 242% Een collega van me kijkt met me mee, vandaar dat hij zelf even mag zien wat de afstanden zijn.:D (%= vergeleken met de clubrecords)
 
PR op de Klimduin en gisteren op de kogel en de hinkstapsprong.
Ik lijk helemaal klaar voor de clubkampioenschappen als mijn hand het maar houdt.;):D
 
succes ermee kerel!
 
Het komt wel goed; denk wel af te zien van de weiland games; 60+ mensen aan de start is me echt te veel. Ik houd sowieso niet van te lange wedstrijden.;)
 
Gelukkig weer een PR. 4.11 min op de km. Ging eigenlijk voor een krachtonderdeel, maar dit cadeau pak ik ook met 2 handen aan.;)
Het was 4.26; als mijn start iets sneller wordt dan moet een tijd onder de 4 min mogelijk zijn.:D
 
PR op 2x10km: 2.12 was 2.20. Ik zal deze niet in het PR boek plaatsen, omdat zowel de afstand als de tijd niet 100% is.;)
 
PR op de 1km

PR op de crosstrainer: km in 4.09. Nog 10 seconden. Merk wel dat de conditie voor korte afstanden behoorlijk goed is, maar op kracht kom ik de laatste tijd wat energie te kort. Maar...zeer tevreden dat ik weer wat in het PR boek kan schrijven.
Er komen meer records aan ook op krachtgebied; dat is een belofte die ik graag na kom.;):D
 
Haha mOOOOI dat je een pr haalt op conditie :D
 
Dank je Nico, zeker voor iemand die in het verleden al moeite had met 1 rondje (400M) atletiekbaan had.;):D
 
Yeah, deze vind ik echt leuk, vooral omdat mijn armen erg lang zijn:
PR op de 1 hand chin 7x. Een echte Rocky 1/2 oefening.:wl:
Kwam uit mijn tenen.;)
 
sweet ... nice job !
 
Ik had een beetje last van mijn onderrug, vandaar dat ik dacht een paar hyperext. helpen wel: PR hyperext 37x rev.hyperext. 28x 2PR's.:D
 
Zozo, je doet chins met 1 hand? Of andere hand aan die andere pols.
 
Zozo, je doet chins met 1 hand? Of andere hand aan die andere pols.

Een beetje hulp van de andere hand; niet volledig, maar als je mijn armen ziet zul je begrijpen dat het met 1 hand niet mogelijk is.;)
 
Je weet dat Sylvester Stalone niet zo is geworden door zijn Rocky oefeningen?
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven