XXL Nutrition

PR boek

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Absoluut; alleen in deel 1 en 2 was hij natural, daarna helaas niet meer:(,
maar qua inspiratie kun je nog steeds veel uit die films halen.:D
 
PR op de goodmorning: was 16x50 en nu 20x50.:D
 
PR op de incline bench dumbbell curl 2x17,5:10x was 8x.
Stond volgens mij al zo'n 8 jaar: Heel happy mee en wat een pomp voor de biceps.;):D
 
Vet nog een pr inderdaad sterke curls jonge!
 
Vet nog een pr inderdaad sterke curls jonge!

Ja, heerlijk; staand kun je nog een beetje smokkelen.;) Op een bankje liggend kwam bij de laatste 2 reps echt veel kracht naar boven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
2x PR op de 1 hand dumbbell kickback.
3x35kg en 1x52,5 was 3x32,5 en 1x47,5. Lekker gevoel om weer vooruit te gaan.;):D
 
ik zie dat je twee loggies moet bijhouden?
 
PR op de km crosstrainer (die overigens bijna uit elkaar viel; net als ik BTW) 3.54 min. Onder de 4 min.Roarrr.:D
 
hehehe, cardio PR weer ... arme CT :p
 
hehehe, cardio PR weer ... arme CT :p

Ik hoorde dat hele apparaat trillen; zal eerst alles goed vastzetten, want als ik dit PR wil verbeteren dan zal het nog wat sneller moeten en dan vrees ik het ergste.:eek::D
 
Geen idee waar deze PR's vandaan komen, maar het heeft me wel aan het denken gezet of hardlopen voor mij misschien toch de beste optie is.
3km op de crosstrainer in 13.40 met ook de tussentijd op de 2km als PR 9.14. Km tijden waren 1ekm:4.38 2e km:4.36 en de 3e 4.26.
Voor mijn doen super.:D;)
 
Geen idee waar deze PR's vandaan komen, maar het heeft me wel aan het denken gezet of hardlopen voor mij misschien toch de beste optie is.
3km op de crosstrainer in 13.40 met ook de tussentijd op de 2km als PR 9.14. Km tijden waren 1ekm:4.38 2e km:4.36 en de 3e 4.26.
Voor mijn doen super.:D;)

Zeker gezien het feit dat er meer eten uit is gegaan als erin is gekomen.:eek:
 
:roflol:

Lopen is imo het best om je conditie op te krikken, op peil te houden.
Helaas voor een BB'er of iemand die wat meer last moet meedragen dan een ecto,
ook schadelijk voor je knieen en gewrichten. Imo ben je beter af op een crosstrainer.
Misschien een betere kopen? Of eentje met zwaardere programma's?
 
:roflol:

Lopen is imo het best om je conditie op te krikken, op peil te houden.
Helaas voor een BB'er of iemand die wat meer last moet meedragen dan een ecto,
ook schadelijk voor je knieen en gewrichten. Imo ben je beter af op een crosstrainer.
Misschien een betere kopen? Of eentje met zwaardere programma's?

De crosstrainer geeft dezelfde snelheid aan als wanneer ik buiten loop.
Hij zat alleen een beetje los de vorige keer. Ik ben hier zo blij mee; op school was ik altijd laatste en met het rondjes lopen bij de voetbal club liep ik meestal bij 3 rondjes een volle ronde achter.:D
Wil volgend jaar echt die Klimduinrun winnen en met de STM bij de laadraces iedereen verbazen en met deze snelheid/conditie gaat dat zeker lukken. Thanx man.;)
 
Gelukkig weer eens een PR met gewichten.;)
1 hand gestrekte lateral side raise. Alleen met rechts, maar dat is ook goed genoeg voor me 4x22,5; heb mezelf echt verbaasd, want het was 3x17,5. Best een grote stap eigenlijk.:D
 
Een Rocky PR: 1 hand opdrukken van 7x naar 12x (links en rechts):D;)
 
Heerlijk om weer wat zelfvertrouwen op te doen middels een paar lekkere PR's

Curlen met de 5cm dikke stang 2x61 (was 1x met moeite)
Hyperext. 43x
Gisteren op de crosstrainer met 2kg aan de voeten was toch een PR.
9.40min. Het zat boven de 10 min.

Alles bij elkaar een goede zondagochtendtraining. Nu een beetje rust pakken.:D;)
 
Nice pr's :D


Volgende keer ook eens wat curlen met de axle, lijkt me een ware aanslag op de (onder)armen
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven