AndroidHealthClinic

Pretending to be a hybrid athlete

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.101
Mooi week overzicht 😍 4 workouts 11 uur? Train je echt bijna 3 uur per sessie?
Ja, ik doe tegenwoordig full body workouts met nadruk op benen en dat loopt richting de drie uur.
Nu hoor ik de critici al roepen dat dit waanzin en contraproductief is, maar ik ga er goed op.

Ja, ik doe tegenwoordig full body workouts met nadruk op benen en dat loopt richting de drie uur.
Nu hoor ik de critici al roepen dat dit waanzin en contraproductief is, maar ik ga er goed op.

Uiteindelijk gaat het daar toch ook om 🙂. Belangrijkste is dat je het wel maar mooi doet 💪 en met hopelijk plezier

• #4.104
O.K., beminde gelovigen van het gymnasium :pressing:, ik moet iets opbiechten. Eigenlijk vind ik hardlopen in de buitenlucht leuker dan gewichten verplaatsen in de gym, tussen de bokito's en de fitgirls. Ik ben nog steeds herstellende van onderbeenklachten, heb vandaag voor de tweede keer weer buiten gelopen, na een rustige opbouw op de loopband en kan dan echt genieten van de herfstgeuren en kleuren, het buiten zijn, en heerlijk in een flow raken bij een niet te hoog tempo. De endorfine-rush tijdens en na zo'n loop heb ik tijdens of na een krachtsessie eigenlijk nooit. Natuurlijk zal ik gewoon naar de gym blijven gaan vanwege de welbekende positieve effecten van krachttraining, maar dit moest ik toch even kwijt.

O.K., beminde gelovigen van het gymnasium :pressing:, ik moet iets opbiechten. Eigenlijk vind ik hardlopen in de buitenlucht leuker dan gewichten verplaatsen in de gym, tussen de bokito's en de fitgirls. Ik ben nog steeds herstellende van onderbeenklachten, heb vandaag voor de tweede keer weer buiten gelopen, na een rustige opbouw op de loopband en kan dan echt genieten van de herfstgeuren en kleuren, het buiten zijn, en heerlijk in een flow raken bij een niet te hoog tempo. De endorfine-rush tijdens en na zo'n loop heb ik tijdens of na een krachtsessie eigenlijk nooit. Natuurlijk zal ik gewoon naar de gym blijven gaan vanwege de welbekende positieve effecten van krachttraining, maar dit moest ik toch even kwijt.
Kijk dat vind ik nou zelf ook.

• #4.107
In een uur 380 verdiepingen (6080 treden) beklommen op de Matrix Climbmill...

• #4.108
Mijn HRV krabbelt weer op naar voor mij normale waarden (het grijze gebied), na een flinke verkoudheid.
Garmin meet de HRV gedurende de hele nacht en bepaalt daaruit een gemiddelde waarde voor die nacht.
De puntjes in de grafiek zijn dan weer het weekgemiddelde over de laatste 7 nachten.

brave_screenshot_connect.garmin.com.png

Laatst bewerkt:
  • #4.109
Prima week gedraaid. Dit na een periode met flinke rugpijn, waarschijnlijk veroorzaakt door een stevige verkoudheid (zie vorige post) i.c.m. de trainingsbelasting, waardoor ik een tijdje niet heb kunnen hardlopen of krachttraining doen en alleen wat alternatieve cardio heb gedaan die de rug minder belast.

ma: 12 km hardlopen
di: full body krachttraining
wo: 12 km hardlopen
do: full body krachttraining
vr: 14 km hardlopen
za: full body krachttraining
zo: 13 km hardlopen

Terug
Naar boven